Zoover
Hotel Almerwirt

Hotel Almerwirt

7,3

• Ligging t.o.v. pistes7,9

Uitstekende prijs , kwaliteit verhouding.

Cleton
30-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel heeft alles wat het zegt, verwacht geen culinaire hoogstanden, maar zeer goed en smakelijk eten, zeer goede service. Zeker voor herhaling vatbaat, mede gezien de uitstekende ligging midden in het dorp

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Fantastische service

H. Kuijper
1-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldig personeel , ten opzichte van prijs kwaliteit doen de medewerkers erg hun best om het je naar de zin te maken.

Gereisd Met partner in december 2014

Eenvoudig, maar goed en schoon

Rikie
8-10-2014

De kamers zijn wat gedateerd, maar wel ruim en zeer schoon. Ontbijt uitgebreid maar ruim voldoende en bijna elke morgen een extraatje

Warme maaltijd Eenvoudig, maar prima van smaak.

Inderdaad zit de frisdrank voor all inclusive in kannen maar dat mag de pret niet drukken. Er was een cocktailavond; cocktails 5 euro, maar voor 18 uur kon je een bonnetje kopen en dan kreeg je er 2 voor 5 euro. De cocktails waren echter gigantisch groot!!! Dus meer dan waar voor je geld.

En ja het klopt, alleen op zondag en woensdag worden de handdoeken gewisseld, maar als je even vraagt, kan je elke dag schone handdoeken krijgen. Het enige wat wij misten was zo'n dik handdoekje wat je voor de douche kunt leggen. Maar ook daar: even vragen en je krijgt het.

Personeel is buitengewoon vriendelijk en tot 2x toe hebben ze eitjes voor ons gekookt

Het enige echte minpuntje vonden wij dat er alleen wifi beneden in de eet/drinkzaal is

Conclusie: uitstekende prijs/kwaliteitverhouding

Aanrader!

A. Raaijmakers
20-7-2014

Het hotel is eenvoudig. De kamers zijn enigszins gedateerd. Er wordt om de dag schoongemaakt en dan worden er ook schone handdoeken neergelegd. Het ontbijt was heerlijk. Elke ochtend warme broodjes. Het diner is in buffetvorm en de keuze is beperkt. Maar alles was heerlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

goede prijs kwaliteit verhouding !

Jessika
8-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

het hotel is netjes en verzorgt kamers hygienisch elke dag gepoetst om de dag schooner handdoeken 2x in de week schoon opgelegt. vriendelijk personeel. elke dag een ander buffet

ik ga zeker terug hier .voor het geld en de service wat je ervoor krijgt op een mooie locatie een echte aanrader.

Gereisd Met partner in mei 2014

Fijne plek met vriendelijk personeel

Nelly alsemgeest
10-6-2014

Het hotel licht op een mooie plek en het plaatsje is zeer lieflijk.

het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

het eten smaakt lekker en het ontbijt is ook goed.De kamers zijn ruim met veel bergruimte en een ruime douche met toilet en schoon

We hebben ons goed vermaakt ook 's'avonds hing er een gezellige sfeer

Gereisd Met partner in mei 2014

Echt fijne vakantie

Peter en Joke van Raalte
4-6-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

We waren voorbereid op een teleurstelling. Maar niets van dit alles. Aardige, behulpzame mensen. Overwegend heerlijk eten, zowel ontbijt als diner. Eenvoudig maar goed. Kamer zeer schoon.

De wijn was meestal lekker, maar ook een dag dat de smaak minder was.

Het hotel is wel wat gedateerd, maar dat is heel Oostenrijk, daarvoor gaan we er naar toe. Maar alles maakte een verzorgde indruk. Handdoeken worden vaker gewisseld dan in de eigen omschrijving staat.

Wat ook heel prettig was, is het goede contact welke de gasten met elkaar hadden, zo ontstond er een heel fijne sfeer.

Fijne vakantie voor weinig geld, aanrader.

Budget hotel

sas_chris
11-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Bij binnenkomst hing er een duffe onaangename geur, hotel is gedateerd, maar dat wisten we op voorhand. Eerste diner en drinken dat we kregen was ronduit slecht. Het drinken wordt in kannen geserveerd wat maakt dat de prik uit de frisdranken volledig verloren gaat. Slechts eenmaal per week worden de handdoeken ververst, wat eigenlijk te weinig is. Kamers en bedden worden tweemaal per niet gereinigd en opgedekt.. De kamers zijn wel proper. Toiletpapier is zoals in het leger of stations, schuurpapier!!! Dit laatste kan mijn inziens zeker beter. Tot hier het negatieve… . Na een paar dagen hebben we terug het hotel geprobeerd en tot onze verbazing was het eten (eenvoudig)zeeeer lekker. Dus omtrent het eten kan je op voorhand bekijken welke dag wat geserveerd krijgt. Ontbijt is beperkt maar goed. Qua ligging vind ik het een topligging, skibus naar aberg stopt paar meter van je deur en je zit midden in het centrum, te voet is de natrunberg met skibotten te doen.

Prima vakantie

Ilse Stam
28-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Afgelopen winter zijn wij op vakantie geweest naar Almerwirt met 10 volwassenen en 1 kind (5). Ondanks sommige negatieve recensies hebben wij een prima week gehad. De kamers waren prima; wij hadden twee kamers naast elkaar met afsluitbare gang. Jammer was wel dat ze van de toegangsdeur van die gang geen sleutels meer hadden. De bus stopt om de hoek, kleine 10 minuutjes naar de cabinelift. Ideaal!

Het eten was afwisselend, lekker en ruim voldoende. Lunch kunnen we niet beoordelen, want daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Enige minpunt was dat er na het diner geen koffie meer geschonken werd. Dit was wel los te bestellen, maar tegen extra kosten. Ontbijt was goed met ruime keuze uit vleeswaren, kaas, yoghurt, zoet broodbeleg en ontbijtgranen. De bediening is misschien wat stug in het begin, maar met een vriendelijk woord kom je een heel eind! Al met al zeer veel waar voor je geld!

Weinig waar voor weinig geld

Paul
20-6-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

"All-inclusive"= kannen siroop aangelengd met water. Vanaf 18 uur wijn of bier. Wijn niet te drinken. Echt vreselijk smerig die rode wijn.

Klokslag 21u alles weggehaald en moet je het restaurant uit. Nergens meer wat te drinken te krijgen.

De receptie bijna nooit bemand. Ze spreken slecht Duits/Engels.

Salzburgerland kortingskaart duurde drie dagen voordat ze een gebruikte konden geven waar de namen op waren weggelakt.

Iedereen kan je kamersleutel zo pakken, dus niet afgeven aan de receptie.

Eten fantasieloos. Elke dag dezelfde vieze kaas, wat ham (of wat er voor moet doorgaan) met vieze bijsmaak. Pot chocoladepasta (van een B-merk uiteraard). Broodjes wel lekker, komen uit de oven. Maar vaak zijn ze op.

Alles wat op groente lijkt (rauwkost, komkommer) onderdompeld in een ongezonde mayonaise saus.

Matras een garantie voor rugpijn en kussens belachelijk slap.

Er is een kluis op de kamer maar de sleutels zijn zoek. Dus daar heb je niks aan.