Zoover

Prima hotel

Connie
10-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn door omstandig heden heel laat aangekomen maar was geen probleem zijn heel vriendelijk ontvangen.

Het eten was prima eenvoudig maar heel goed kamers prima schoon gehouden elke dag schone handdoeken. Personeel erg vriendelijk.

Waar hier onder alle slechte punten vandaan komen weet ik niet maar onze ervaring was top komen zeker weer. Het enige aandachts puntje is het zwembad .

Mooi gezellig hotel op een prima plek en dat voor weinig geld...

Prima hotel.

Fam Bosmans_van 't Hof
28-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Toen wij de recensies lazen schrokken wij hier toch wel van. Wij hebben hier 8 dagen verbleven en een hele leuke tijd gehad. Ontbijt was prima, het avondeten was minder, maar wat kan je verwachten voor het geld wat dit hotel kost. Wij zijn niets tekort gekomen. De kamer werdt netjes schoon gehouden en alle dagen werden de handdoeken welke je in de badkamer op de grond had gelegd vervangen. Ook bij het ontbijt en avondeten werdt het buffet snel aangevuld. Ook de eigenaar en zijn vrouw waren vriendelijk. Werden bij aankomst hartelijk ontvangen door de gastvrouw en kregen een rondleiding met enige informatie over de historie van het hotel. Daarintegen vond ik het zwembad niet erg fris en had hier zeker geen gebruik van gemaakt als het had geregend. Maar verder een prima hotel.

7 dagen een goede tijd gehad

tinus
13-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

had niet veel hoop toen ik de onderstaande reacties had gelezen.

Maar wij hebben met ze drieen een perfecte week gehad.

voor 480 euro all inclusief(light) kan je zowiezo niet veel verwachten lijkt mij maar alles was goed geregeld en gastvrijheid was ook perfect. eten was lekker elke dag wat anders voor avond eten. ontbijt was wat sober maar goed te doen.

kamers waren ook ok en werden goed schoongehouden. maar ik ga er van uit dat wie er een kamer hotel voor vakantie boekt hoofdzakelijk op de dag onderweg is tenminste wij wel.

nogmaals top tijd gehad hier en snap niks van de onderstaande reacties. ??

het was een mooie omgeving

w klasens
17-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het is geen hotel om door toegeven .geen zwembad .Eten was onder maat.Vriendelijkheid was ver bevinden. We hebben mooi weer gehad en de omgeving was mooi dat heeft onze vakantie gered .

Gereisd Met partner in juni 2015

Dit nooit meer

J. Meijers
13-6-2015

Omgeving fantastisch. Ligging hotel idem dito. We hebben ons alleen nog nooit zo onwelkom gevoeld. Geen ontvangst, geen uitleg. Onvriendelijke eigenaar. Personeel spraak weinig duits. Eten was ronduit onder de maat. Varkens hebben het soms bij ons nog beter. Geen variatie in ontbijt. Vraag om schone.handdoeken werd niet gehonnoreerd. Donderdag tot zondag met.een handdoek. Geen welness. Geen zwembad. Om van de culinaire hoogstandjes maar te zwijgen. All inclusief light is echt een lachertje. Wij zijn bijna elke avond uit eten geweest. Daar het eten hier er niet uit zag of smaakte. Absoluut gaan aanrader. Geboekt bij touroperator. Ga hen echt adviseren om dit hotel van.de site te halen

we hebben beter meegemaakt

J.T.B. Ruesen
11-6-2015

geen wellness

bij ontbijt vaak lang wachten voor beleg werd aangevuld

geen variatie in aanbod van beleg

Bij diner was ook vlees vaak op en dus wachten

Gereisd Met partner in mei 2015

Prijs/kwaliteit zeer goed

Sjaak
20-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hadden geboekt bij een touroperator, 8 dagen all incl. Almenwirt is een typisch Oostenrijks Gasthof met een latere aanbouw en aanzienlijk meer kamers. De inrichting was iets gedateerd maar dat is bij veel van deze Oostenrijkse Gasthoven. Het ontbijt en diner waren eenvoudig maar goed. We hebben deze 8 dagen geen honger geleden. De tussendoortjes waren lekker tot zeer lekker. GV an de gratis alcohol vrije dranken en tussen 18 en 21 gratis alcoholhoudende dranken werd niet overmatig veel gebruik van gemaakt. De kamers werden regelmatig schoon gehouden. De handdoeken als je ze op de grond liet liggen of in het bad liet liggen werden verschoond. De bedden werden dagelijks opgemaakt.

Een prachtige omgeving en een goed hotel.

J.A.Oenema
10-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn een week in dit hotel geweest. keurige kamers, goede service en aangenaam personeel.

De kamers waren schoon en netjes.

Het eten werd in buffetvorm gepresenteerd en was afwisselend.

Goed voor elkaar.

Wat wij als prettig hebben ervaren is dat er een variatie was in bezoekers van jong tot ouder.

Dit gaf een gezellige sfeer.

Kortom voor ons: voor herhaling vatbaar!

Prijs kwaliteit is goed

Simone
27-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super week gehad met alleen maar zon. Hotel is goed wat betreft prijs kwaliteit!! De gastheer mag wel wat vriendelijker

zijn zoals je van een gastheer of eigenaar verwachten. Personeel wel heel vriendelijk!! Het eten is goed, elke dag schone handdoeken en de kamer werd ook elke dag schoon gemaakt. Wel super ligging, in het centrum van Maria Alm en dichtbij de piste en natrunlift lift. Wij zijn op zondag aangekomen en vertrek ook weer op zondag. Dat is wel ideaal ook voor de drukte op de weg, hier hebben dus geen last van gehad!!We gaan zeker weer terug volgend jaar!!!

Super hotel

Yvonne Pul
31-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gelegen naast het centrum, de piste en de halte van de skibus, om naar de andere skigebieden te komen. De prijs kwaliteit van dit hotel is in alle opzichten ok. Eigenaar doet er alles aan om het naar je zin te maken. Wil je andere dingen dan het hotel standaard biedt, trek maar bij hem aan de bel en hij regelt het.

Gereisd Met vrienden in januari 2015