Zoover

Heel goed, fantastisch personeel

Nicole
1-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Lekker keuken, mooie kamer, gezellig, heel behulpzaam personeel

Luidruchtig door feestgangers, straatlawaai en bouw naast de deur

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2016

Mooi hotel en een handige ligging

Martine
15-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een mooi hotel om te zien, ligt gezellig in de winkelstraat en op een paar minuten lopen van de skilift. Het hotel binnen is gezellig op z'n oostenrijks ingericht. De kamers zijn netjes. De eerste kamer (vrij nieuw ingericht) was op de 3e etage aan de voorzijde van het hotel. 's nachts had ik daar veel overlast van aangeschoten mensen door de onderliggende hotelbar. De tweede kamer (oudere inrichting) zat in een soort nis aan de straatzijde waardoor je de hele nacht auto's hoorde voorbij razen (ik slaap graag met open raam, met dicht raam was het een stuk beter). De bedden zijn erg hard vond ik en oude matrassen.

Het eten in het restaurant is erg lekker (had half pension). De sauna en het zwembad is niet erg groot maar is wel prettig.

Goed hotel, geweldige ligging!

fiorentina
28-12-2012

Midden in het centrum. Kamers mooi en schoon. Het eten goed. Mijn zoon kreeg een ongelukje in het hotel en moest met ambulance naar het ziekenhuis. (20 min. rijden) Personeel was erg behulpzaam. Na behandeling werd ik met mijn zoon door de eigenaar keurig bij het ziekenhuis opgehaald.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2007

Prima hotel

johan_geelen
9-11-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel direct aan het begin van de winkelstraat en op loopafstand van de skilift.

Prima keuken en zeer vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2012

Fantastisch hotel

Jos en familie
15-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

wij zijn met het ganse gezin(tieners) daar geweest in de krokusvakantie van 2012. Het was er gewoon fantastisch.Propere kamers, fantastisch eten.

Wij gaan zeker terug.De familie die het hotel runnen, zijn heel behulpzaam.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2012

een aanrader

sandra oosterhout
21-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net terug van dit fantastische hotel.

De service was geweldig net als het eten.

Eenvoudige ruime kamer met mooie badkamer en toillet appart.

Heel (kind)vriendelijk personeel.

Zell am see is een heel leuk dorpje met leuke winkels en restaurantjes.

Wij zijn geweest met 2 kleine kindjes 1 en 3 jaar en die vonden het ook heel leuk.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Hele hartelijke mensen!

J. A.
30-8-2011

De ontvangst was bijzonder hartelijk. En dat geldt voor alle personeelsleden. Het viel ons op dat ze op een hele leuke manier met kinderen omgaan. Het 4-gangendiner + saladebuffet waren in één woord fantastisch! Ook het ontbijtbuffet was prima. Onze kamer was eenvoudig ingericht, maar ruim en van alle gemakken voorzien. We vonden het wel wat gehorig. De afstand van hotel naar station was 5 minuten lopen. Zo loop je ook in een paar minuten naar de Zellersee. Wij hebben het prima naar ons zin gehad in dit hotel en bevelen het anderen zeker aan.

erg fijn hotel om een goede vakantie te beleven

marcel
25-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Aanrader echt heel gezellig typisch oostenrijks hotel. Ligging aan einde van levendige winkelstraat Loopafstand tot meer ongeveer 5 minuten.

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt erg goed en in buffet vorm. ei in elke vorm verkrijgbaar wordt dagelijks vers bij de tafel gebracht.

Avondeten ( 5 gangendiner ) uitmuntend dagelijks nieuwe keus en vooral de vis in diverse soorten is zeer zeer aan te bevelen.

Het is echt een aanraders voor wandelaars , fietsers en mensen die voor typische oosternrijkse sfeer en rust komen.

Wij waren er in Juni 2011 en hebben een onvergetlijke vakantie gehad

Marcel een Aafke

mooi traditioneel oostenrijks hotel

Dick
29-7-2010

Mooi hotel. Eten is zeer goed, kamers zijn ruim en luxe badkamers.

Midden in centrum, wat lastig parkeren in garage van hotel (€ 8 per dag), en redelijk wat lawaai van verkeer.

Mooi overdekt terras.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010
2008

een aanrader

dominiek en veronique
15-9-2008

zeer mooi typisch voor de streek

heel verzorgd

direct bij verkeersvrij gedeelte

op ongeveer 200m van de liften

heel lekker eten envriendelijke bediening.

mooie grote kamers

zwembad(je) en sauna stellen niet veel voor

Gereisd Familie in september 2008