Zoover

Super!

schut
4-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een mooie accommodatie( goede prijs en kwaliteitsverhouding) ligging in het centrum.

Geen last gehad van de treinen.

Super lief personeel, heel erg schoon.

Goed ontbijt.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Fenomenaal !

Filip Martius
4-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Geweldig Pension in Zell am See met zeer goed uitgebreid ontbijt en in het verleden waren onze hondjes ook welkom. Hebben hier in totaal 4 x een vakantie geboekt en het was steeds weer prima (ondanks de nabijheid van de nabijgelegen treinbaan).

Fijn is de bereikbaarheid (7 minuten lopen naar de City-Express lift die je verder naar de pistes van Zell am See (een oergezellig en prachtig dorp) leidt.

Wij zullen hier zeker nog terugkeren....of we er nu wel of niet een prijs mee kunnen winnen...het is in een woord geweldig (ook op de Schmittenhohe....). Daarnaast is een uitstapje met de bus naar de gletsjer in Kaprun ook een fantastisch gebeuren....het blijft voor ons een van de allerfijnste skigebieden.....

Erg summier, slechte service

Marien
11-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goedkoop maar wel schoon. Geen parkeerplaatsen genoeg, wij moesten de auto q0 min verderop zetten in de garage. We kregen wel een in en uitrijden kaartje. Heel erg lastig. Auto legen bij pension auto wegbrengen terug lopen. Volgende dag auto halen en daarna weer terug naar pension voor de skiespullen.

Personeel is echt wel vriendelijk. Ontbijt bestaat uit 1 soort bolletje, kaas en vleeswaren, gekookt ei, jus de pompen, boter en jam, en koffie en thee. Ontbijt regel: op=op.

goed pension op loopafstand van centrum en meer

anja vonk
16-8-2015

Goed pension. Goede prijs kwaliteit verhouding. Onze familie kamer was heel ruim en elke dag werd er zeer goed schoon gemaakt. Lekker ontbijt

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Prima Pension

Ellen Kassing
25-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een prima pension. Ligging is goed. De familiekamer is goed, ruim opgezet. Ontbijt is ook goed. De trein hebben wij wel gehoord, maar wij zaten aan de kant waar de trein rijdt. In de avond kan je prima voor een leuk bedrag in Zell am See eten.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

Goed en goedkoop!

Annemieke
1-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Aardige mensen en alles goed voor elkaar. De gerenoveerde kamers zijn echt super goed. Wij hadden een familie kamer die half gerenoveerd was. De douche was nieuw en de vloerbedekking. Het bed was nog wel oud helaas. De rest van ons gezelschap had nieuwe kamers met goede bedden en goed geïsoleerde ramen. Kortom, we gaan zeker terug!

Gereisd Met vrienden in februari 2010

Prima accommodatie!

Martijn Werkman
28-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit pension is echt prima! Het ontbijt is heel goed, alles is vers en voldoende keus.

De mensen zijn aardig en willen alles voor je doen. Elke dag wordt je kamer schoongemaakt en je hebt altijd schone handdoeken. De douche is net gerenoveerd en is dit dik in orde. Als je niet met je ski's wilt slepen, kun je ook een kluisje huren bij Intersport aan de city-express, want op skischoenen is het nog wel een aardige wandeling. Het enige nadeel vinden wij toch het bed, deze is toch wel aan de korte kant, maar we hebben ook nederlanders gesproken die ergens anders verbleven; die hadden er ook last van, dus het is niet alleen bij pension Herzog.

Maar als je naar buiten kijkt over het meer, maakt dat het weer goed.

Van de trein heb je weinig last.

Kortom: een prima accommodatie voor niet veel geld, waar het schoon en netjes is!!

wel goed, niet duur

Mario
27-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een mooi pension niet ver van de piste gelegen, welke bereikt kan worden door een kleine wandling door het schitterende dorp. Die kleine wandeling is overigens voor mij als boarder makkelijker dan als skiër, gezien het verschil in schoenen. Het is allemaal geen pure luxe, maar en ik ben verwend, het is schoon en van voldoende kwaliteit om een prima week te hebben. Een echtpaar is de uitbater van het pension en dit zijn erg vriendelijke mensen.

Wij zaten aan de achterkant waar de trein rijd. Ik heb hem precies drie keer horen langsrijden en dat in een hele week. Er zijn dubbele ramen en dat voorkomt het geluid. Het uitzicht op het meer is fantastisch, elke morgen werd ik even helemaal gelukkig door het uitzicht, wat een bijzonder dorpje is dit!!!

Badkamer is prima, lekkere douche. Bedden zijn ook prima! Ik ben 1.93 cm lang en heb geen enkel last gehad van het bed zoals in eerdere posts bericht werd.

In het pension geen vertier, dan moet je 50 meter lopen

Kortom, een aanrader

Niet duur, niet luxe maar alles wat je nodig hebt.

Marlou Verhoeven
3-2-2009

Wij zijn net terug, het pension zit op 5 min afstand van de piste en centrum. Dat was ideaal omdat wij elke avond de stad in doken. Het uiteten gaan is goed betaalbaar wij hebben met zn 2e als hoogste rekening 28euro betaald. Het ontbijt is goed, er is genoeg te eten ook als je niet van brood houd staan er cornflacks, joghurt en fruit. Het personeel is hartstikke vriendelijk. Ze hebben overigens elke badkamer verbouwd ze zitten nu gewoon appart en zijn geheel nieuw, worden elke dag schoongemaakt en het is zeker geen pisstraaltje.(ook lekker warm water) Enigste minpuntje wat wij opmerkte was dat het bed te klein(1.90) was en erg hard was. Wij zaten tegenover de piste konden zo iedereen naar beneden zien skieen! Ondanks de bedden hebben wij een super vakantie gehad, ga gerust een avondje langs Greens XL (lekkere cocktails)! Fijne vakantie!

Zeer netjes, niet duur, prima ontbijt.

Fam. Blokx
13-8-2008

Mooi en echt zuiver pension, zeer vriendelijke mensen. De trein die achter het pension doorloopt hoor je nagenoeg niet omdat het dubbel glas en nog eens dubbele ramen zijn. Achterkant heeft mooi uitzicht op zeller see.

Zeer rustig pension waar je bijna niet merkt dat er andere gasten zijn. Ideaal pension voor gezin. Centrum is 2 minuten lopen. Als je geen parkeerplaats vind voor het pension, betaald eigenaar je parkeergeld, waar vind je dit ?