Zoover

Hotel Dahoam by Sarina

8,9

Marleen van Esch
26-1-2019

Mooie lokatie lekker rustig mooie kamer , vlakbij de lift Areitbahn in skigebied zell am See

Goed onbijt en goed personeel

Gereisd Met partner in december 2017

Familie van de wert en familie schonenberg

Rini en marina van de wert en Jack en yvon net schonenberg
29-6-2016

Super goed hotel wij hebben er met heel veel plezier genoten van onze vakantie.

Zeer gastvrije en hard werkende mensen Evelien en Robert met hun team.

Zeer goed eten en geweldig ontbijt kamers zijn erg comfortabel en netjes.

Leuk zitje in de voortuin en voldoende bars en restaurants in de buurt.

Een echte aanrader voor jong en oud.

Er is genoeg te beleven in de buurt en dat word ook zeer goed uitgelegd door de hollandse eigenaresse Evelien.

Iedereen die daar werkt zet zijn beste beentje voor dat kunnen wij waarderen ga zo door.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Bedankt voor jullie gastvrij ontvangst.

Uitstekend hotel met hoge servicegraad

Fam. Schouten
8-3-2016

Uitstekend hotel! Volledig eens met andere gasten die schreven:

Het ontbijt en avondeten was goed! Uitgebreid ontbijtbuffet en in de avond keuze uit een aantal menu's, met een soep vooraf, een lekker hoofdgerecht en een dessert! Allemaal vers en goed bereid. Het personeel is vriendelijk, enorm servicegericht, spreken meerdere talen en zijn er ook voor een gezellig praatje als je aan de bar zit. De kamers zijn brandschoon

Een skibus (nr. Z4) stopt om 9.00u en 10.00u. voor de deur. Daarnaast rijdt er om 8.30u, 9.30u. en 10.30 uur een hotelbusje naar de Areitbahn-skilift. Terug gaat er alleen om 16.30u. een skibus (nr. Z4). Het is ca. 10 a 15 minuten lopen naar het hotel.

Kortweg: een aanrader!

Een echte aanrader!

Celina Slagter
20-2-2016

Super hotel! Zelf gekozen voor half pension, zowel het ontbijt als avondeten was goed! Uitgebreid ontbijtbuffet en in de avond keuze uit een aantal menu's, met een soep vooraf, een lekker hoofdgerecht en een dessert! Allemaal vers en goed bereid. Het personeel is vriendelijk, enorm servicegericht, spreken meerdere talen en zijn er ook voor een gezellig praatje als je aan de bar zit. De kamers zijn brandschoon, ruim genoeg en waar wij inzaten was net gerenoveerd. Ik zou het hotel aanraden, zoals de naam al zegt, het voelt als thuis! Een skibus stopt voor de deur, het ski gebied is prachtig! Top vakantie gehad, wij komen zeker terug!

Super goed Hotel

Marc Kasper
26-1-2016

Wat wil je nog meer , prima hotel , ruime kamers , vriendelijk personeel

En perfect eten.

Heb veel hotel's gehad afgelopen jaren in Oostenrijk .

Maar dit is gewoon een zeer fijn hotel, ook gezien de prijs die je betaald.

Gereisd Met vrienden in januari 2016

Een aanrader

Stien
29-8-2015

Zeer tof hotel. Meertalig. Staan altijd klaar. Lekker eten.

Mooi uitgangspunt naar overal in de omgeving. Zeer voordelig met de sommercard.

Voor elk wat wils, volwassenen, jongeren, kinderen.

Jammer dat we dit jaar een paar dagen last hadden van asociale mensen op de kamer naast ons, die de rust van anderen niet respecteerden.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Super verblijf gehad!

Sandra en Kevin
16-8-2015

Goed, knus hotel met een top team! Het hotel ligt in een rustiger gebied maar met de fiets ben je binnen 10 min bij het meer en het centrum. Als je boekt via touroperator kun je de fietsen gratis gebruiken wat wij dus elke dag hebben gedaan. Zeer veel te doen en te zien in de omgeving en dankzij de zomerkaart heel veel gratis kunnen doen! Het team is zeer behulpzaam en vriendelijk. Op de dag van aankomst waren we veel te vroeg om in te checken echter kregen we meteen de sleutel van de kamer, top service! Het ontbijt is goed verzorgd en elke ochtend bakken ze een eitje voor je als je wil.

Niks te klagen !!!

Fam.Heijnen
11-8-2015

Dit Hotel gelegen in Schuttdorf ( Zell am See ) geleid door Evelien/ Robert en hun Team is de moeite waard voor een korte of lange break.

Het team in Bernhofer in een woord TOP !!!

Het Hotel goed,er waren verouderde, maar ook al reeds gemoderniseerde ruimtes.

Het Ontbijt, prima, genoeg keuze voor elk wat wils, degene die klaagt is of niks gewend en zelf schuld.

Het Avondeten ( 3-gangen ( voorgesteld ) & saladebuffet ) Heerlijk !!!

Je komt gewoon tot rust & kunt genieten !!!

Super hotel op loopafstand naar de piste!

ron_berlang
11-1-2015

Hotel Bernhofer met Eveline & Robert aan het roer is zeker een aanrader om een keer te bezoeken...super hotel, zeer gemütliche bediening die van 's morgens vroeg tot 's avonds laat beschikbaar zijn....heerlijk "echt oostenrijks" ontbijtbuffet met een zeer ruime keuze aan lekkernijen...na het skieën lekker een getapt biertje aan de bar.

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Prima

Jannie&roel
29-12-2014

Bernhofer is een heel fijn en gezellig hotel. Robert en Evelien zijn goede gastheer en gastvrouw. Maar ook het personeel.De kamers zijn ruim en netjes. Het eten is er prima.

Het ontbijt is wat aan de karige kant.Als je wat later bent bij het diner is het saladebuffet bijna op, en wordt niet aangevuld wat heel erg jammer is.

Verder hebben wij een heel gezellige vakantie gehad, en wij komen er zeker terug. Evelien en Robert ga zo door. Jannie en Roel