Zoover

Aparthotel Toni

Aparthotel
8,8

• Ligging t.o.v. pistes7,9

Leuke vakantie in een fijne hotel!

Henk
11-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel Toni is een leuk hotel, vriendelijk personeel, goed eten en ruime kamers die goed onderhouden en schoongemaakt worden. Het hotel bevat ook een redelijk uitgebreide wellness met 4 sauna's, relaxruimte en bubbelbad. Er is ook een apart binnenzwembad. De ligging is net buiten centrum, maar met 5 minuten lopen ben je daar, de skibus stopt voor de deur.

Het eten is in buffetvorm, de keuze is ruim, het diner heeft iedere avond een ander thema. In de kelder bevindt zich ook ene verwarmde skistalling

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Super

Sylia
19-11-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Top hotel, zeker een aanrader

Gereisd Met vrienden in februari 2016

Perfect

Fam. Haverslag
26-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

We waren er al een keer geweest. Maar het was schoon en ruim appartement. Erg kindvriendelijk en de obers leerden de kinderen nog servetten vouwen!! Je krijgt een zomerkaart en daar kun je heel veel mee doen!! Eten erg gevarieerd en elke dag een ander thema. Heel schoon. Wij zijn er 10 dagen geweest en dat is echt aan te raden! Je kunt mooi op het terras zitten en de heb je een mooi uitzicht, het enige waar wij last van hadden was de rivier die snachts ook veel lawaai maakte. Omgeving is ook mooi en goed te doen. De prijs is goed en kinderen onder de 12 jaar zijn gratis!! Wij zijn gereisd met 1 kind van 7 1 kind van 11 en 1 van 12 die waren allemaal gratis!! Ondanks dat we er al 2x zijn geweest zouden we er graag weer terugkomen!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Super gastvriendelijke hotel met super eten!!

Patrick
8-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super hotel, eten was erg goed. Frisdranken zijn all inclusive!

Gereisd Met vrienden in februari 2017

geweldige ervaring

evy
31-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

het appartementen complex ligt zo'n 100 meter van het hotel zelf af. Het appartement had een ruime woonkamer met een kleine keuken en een tafeltje met een bankje. Een aparte wc , douche en 2 slaapkamers met eentje 2 persoonsbed en een met 3 enkele bedden. Erg kindvriendelijk personeel, een van de medewerkers was erg leuk bezig met de kinderen en had zelfs een paar woordjes Nederlands ingestudeerd. Lekker eten, erg gevarieerd. Na het ontbijt was er een mogelijkheid een lunchpakketje op te halen bij de receptie. Ook kon je natuurlijk van de lunch genieten in het hotel zelf. Het diner had elke avond een ander thema waardoor het eten elke dag anders was. Tot verbazing van onze kinderen had de lunch geen thema ;-) Bij het zwembad was een douche, een kleedhokje en een wc. Er lagen handdoeken die je bij begin pakte en bij vertrek in de wasmand dumpte. De Kaprun pas was een echte aanrader waardoor je bijv grats in de bergliften kon.

Erg prettige ervaring gehad.

We komen er graag weer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Heel goed, aanrader

Rademaker
29-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een weekje zon en goeie sneeuw op de gletcher helpt ook, maar ons verblijf in Hotel Toni is ons bijzonder goed bevallen. Schone, gezellige kamers, goede bedden, erg lekker en gevarieerd eten in het buffetrestaurant en vriendelijk personeel.Toen ik doodleuk bij vertrek mijn laptop in de kamer liet liggen, is deze met de grootste zorg verpakt en per aangetekende post naar me opgestuurd. Deze review hebben ze dus wel benieuwd.

p.s. Op de foto van Zoover zie je het appartementencomplex van Toni, niet hun naastgelegen hotel (waar deze review voor bedoeld is).

Goed.

Fam.uit Rotterdam
13-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goede bedden,ruim app.genoeg kasten.

Verder kan het wel een opknap beurt krijgen,vooral het sanitair !

Gereisd Met vrienden in februari 2016

Fantastische vakantie !!!

Jolanda
10-9-2016

Enige minpunt: wij vroegen bij de receptie om postzegels voor onze kaarten, het antwoord was: geef de kaarten maar bij ons af dan versturen wij ze wel. (Dat doe ik altijd liever zelf zodat ik precies weet wanneer ze op de bus zijn gegaan, maar okee.) Nou, helaas zijn ze nooit aangekomen, niet eentje...... Slechte zaak, als dat aangeboden wordt moeten ze het ook doen. Zou eventueel ook aan de post kunnen liggen, niet aan te tonen natuurlijk. Verder ook wat ongeinteresseerde receptie, maar vind ik verder niet zo erg. Gewoon jammer van de kaarten.

Maar goed, fantastische vakantie gehad en dat is het belangrijkste!

geen zomer vakantie

oost
26-8-2015

Kaprun, wordt in de zomer overstelpt door midden oosten gangers, deze hebben lak aan regels en maken lawaai tot 3 uur s'nacht. rook verbod, maar wel wierrook branden ons app. stond blauw van de rook. hotel kan er weinig aan doen, want ze zijn goud geld voor de economie. de Nederlandse gasten, zijn in de zomer in de verdrukking. Na klagen bij reisbureau konden wij over naar het hotel waar we in rust de laatste dagen van onze vakantie hebben kunnen genieten.

Goed app. veel kastruimte,goede bedden.

heer Woerlee
16-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn voor het eerst in het app.geweest en is heel goed bevallen.wel in het Hotel ontbeten,

De jaren hiervoor in het Hotel geslapen wat ook erg goed is,

Maar hier veel meer ruimte en er werden halverwege de week toch handdoeken gewisseld en de douche schoongemaakt!

Gereisd Met partner in februari 2014