Zoover

Karin De Koning
19-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Aanrader.

Het hotel ligt op loopafstand van de Maiskogel en de bushalte voor de gletsjer en Zell am See dichtbij.

Aardig personeel, de kamers en de sauna zijn schoon en er zijn handdoeken aanwezig.

Het ontbijt buffet is uitgebreid , het diner is ruim voldoende en keuze uit 2 hoofdgerechten. Heerlijk.

Gereisd Met partner in maart 2019

kaprun

heer Flapper
13-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

mooi hotel met prima kamers maar het avondeten is erg eenvoudig

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Geweldig hotel. Echt een aanrader.

Bert Windt
10-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn met 5 vrienden te gast geweest in Hotel St. Florian. Het verblijf van 4 dagen was geweldig. Het hotel bevindt zich aan een doodlopende straat met een geweldig uitzicht. Zeer vriendelijk Tjechisch personeel dat goed Duits en Engels sprak. Het ontbijt van van Oostenrijkse klasse en het avondeten, bestaande uit twee keuzemenu's, was van prima niveau. De hygiene was perfect! Zelfs onze kleding werd opgevouwen. De fitness bestond uit een hardloopband, een haltertoetsel en een fiets. De sauna was perfect. Deze bestond uit drie cabines en een grote ontspanningsruimte. Voordat wij vertrokken hebben wij contact gehad met touroperator vanwege eerdere slechte recensies. Touroperator beloofde ons dat de nieuwe eigenaar het niveau van het verblijf heeft verbeterd. Na ons verblijf kunnen wij dit hotel echt aanraden. De afstand tot de piste is zo'n 300 meter en de mogelijkheden tot apres ski zijn prima.

2008

• Ligging t.o.v. pistes6

Nooit meer naartoe gaan!!! Dit hotel is sinds de zomer overgenomen door Tsjechen. Dit hotel richt zich op klanten uit het voormalige oost-blok o.a. Polen Tsjechen en Roemenen. Zeer vieze kamers, werden NIET schoongemaakt tijdens het verblijf. Klantvriendelijkheid ver te zoeken. Spreken zeer slecht Duits en Engels. Werd door personeel onder elkaar Tsjechisch gesproken. Gevoel van uitlachen van klanten. Vies en slecht avondeten. Personeel toonde geen eigen initiatief, alles in afwachting van de BAAS. Die was er echter nooit. Dat was ze aanbieden wordt zeker NIET waargemaakt. Echt zonde van het geld!!! Geen aanwinst voor Kaprun.

• Ligging t.o.v. pistes6

• Ligging t.o.v. pistes7

Voor de kerst 2008 hotel St Florian in Kaprun geboekt. Bij aankomst een uur moeten wachten op de eigenaar van het hotel. Niemand mocht ons de sleutel van de hotelkamer geven. Bleek dat het hotel overgenomen was door Tsjechen. Het aanwezige personeel sprak slecht Duits en minimaal Engels. Toen we de sleutel kregen, bleek het dat we een kamer kregen boven de keuken/bar. We gaven aan dat we daar slechte ervaringen mee hadden en kregen een andere kamer. Zeer nette kamer maar erg vies en stoffig. Het eten was er slecht, zo slecht dat we na dag 1 buiten het hotel zijn gaan eten. We hadden halfpension geboekt. Toen we het 's nachts koud hadden en om een extra deken vroegen, werd de verwarming aangezet. Uitgelegd dat dat niet de bedoeling was en na veel zeuren kregen we eindelijk een extra deken. De kamer/douche/toilet is de hele week niet gepoetst. De schone handdoeken werden op bed gegooid. Echt een hele foute mentaliteit naar ons inziens. Koude koffie tijdens minimaal ontbijtbuffet.

2007

na overboeking van hotel Hubertushof zijn we terecht in de

E.Janson
4-2-2007

na overboeking van hotel Hubertushof zijn we terecht gekomen in st. Florian; van de zelfde eigenaar maar met een ster meer. We hebben de hele vakantie naar die extra ster gezocht. We hadden een 3-persoonskamer waar mijn dochter van 13 op een krakende stretcher moest slapen. er was geen andere mogelijkheid helaas. In de eetzaal stikte het van de dode en levende vliegen (beetje jammer voor een 4! sterrenhotel).

Voor de deur een skatebaan (weg rust in de avond) en in de vroege ochtend een zeer bedrijvige boeren cooporatie (ook erg lawaaierig) Kaprun zelf ; een heerlijk oord. het hotel; daar gaan we nooit meer naar terug.

2004

Het hotel oogt door het oubollige interieur en alle niet

John
19-4-2004

Het hotel oogt door het oubollige interieur en alle aanbouwsels niet als een 4*. De kamer die wij hadden was klein (met dan ook een piepkleine douchecabine) en gehorig, maar verder netjes. De centrale ligging voor de gezellige Maiskogel en het afwisselende skigebied (Zell am See en Kitzsteinhorngletsjer) maakten een hoop goed. Het eten werd met de dag beter, zowel qua portiegrootte als smaak en variatie. Als je er voor een goede prijs naar toe kunt is het een aanrader.

2003

heel slechte hygiene in de eetzaal(overal dode vliegen in

Nadine
1-12-2003

heel slechte hygiene in de eetzaal(overal dode vliegen in de eetzaal),

ontbijt tot 10u, maar als je om 9.30 kwam eten ,was er geen ontbijt meer.

Werd geleid door dochter van de baas(+-20j), nooit de echte baas gezien.

Wij zijn in de zomer geweest, misschien is het in de winter anders

Gereisd Anders in december 2003

Heerlijk rustig gelegen maar toch vlak bij de Maiskogel en

basil
6-9-2003

Heerlijk rustig gelegen maar toch vlak bij de Maiskogel en het centrum. Bus op 2 minuten.

Goed eten, goede kamers, vriendelijk personeel

en heerlijke sauna.

Gereisd Anders in september 2003