Zoover

Hotel Antonius

Hotelsterstersterster
6,8

• Ligging t.o.v. pistes5,1

Nooit meer dit snerthotel.

Haesendonck
2-9-2019
  • Ligging t.o.v. pistes1

Dit hotel is helemaal geen 4sterren waard,kamer gedateerd en afgeleefd,tuin en omgeving zwembad vuil en vol onkruid,ontbijt beperkt,avond maaltijden niet warm en van slechte kwaliteit.Saladebuffet voor dinner stond al om 10h klaar,dus dan weet je dat het niet meer fris is.Hadden geboekt voor 7dagen,zijn er na 2 weer vertrokken.Ga al meer dan 45jaar naar oostenrijk,maar zo een ovriendelijk mens als die bitch aan de receptie nog nooit meegemaakt.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Heerlijk verwenhotel met super wellness

Louise
18-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum, maar ook op loopafstand van de burcht van Kaprun. De Maiskogelbahn ligt midden in Kaprun. Het hotel heeft mooie grote kamers (suites) met aparte slaapkamer en apart toilet. De badkamers zijn recentelijk gerenoveerd, alles is top! Wij vonden het eten erg lekker met voldoende afwisseling. Het zwembad en de wellness zijn erg mooi en schoon. Kortom: een week genieten!

Gereisd Met partner in januari 2019

Voor herhaling vatbaar!

Tim Baecke
5-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel had onze taxi van en naar de luchthaven geregeld wat we al zeker een pluspunt vonden. Door ongeplande omstandigheden waren we een dagje vroeger gekomen en krijgen hierdoor een extra grote kamer. De volgende dag verhuisden we naar onze geboekte kamer, deze was zeer ruim voor 2 personen, de mini bar netjes opgevuld en alles mooi gemaakt. We hadden een prachtig zicht vanuit ons balkon en konden zo Zell Am See zien liggen. Voor ons avondeten mochten we ‘s ochtends op een lijst invullen welk menu we wouden pakken en dit vonden we wel handig. Het personeel dat hier werkt deed hun uiterste best om iedereen te bedienen en deze gaven we tot slot ook een fooi op het einde van onze reis. Het personeel aan de receptie vertelde haarfijn hoe we naar de pistes gingen en waar we een bus konden pakken richting de Kitzsteinhorn en Zell Am See. Omdat we dit zo’n goed hotel vonden gaan we dit jaar terug naar hier :)

Gereisd Met partner in februari 2018

Fantastische vakantie

Neirinck
3-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes1

We hebben echt een super mooie periode gehad in het hotel. Vriendelijk personeel, niks was teveel gevraagd. 1 Ober sprong er echt tussen uit, een oudere zwaardere man echt super vriendelijk en altijd vrolijk. 1 ober hoop ik volgende jaar terug te zien met meer vriendelijkheid, een hele slanke man met een grote mond en snakken en bijten dat was jammer maar mocht zeker de pret niet drukken. Onze banden van de auto waren kapot gegaan, en het hotel heeft alles voor ons geregeld zonder problemen. Volgend jaar zien hun ons zeker terug!!! Dit was een zomer vakantie dus ik kan niet oordelen over de pistes

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Het was een heerlijke vakantie met mooi weer!

Fam. Smit
31-7-2018

Super hotel met nette ruime kamer. Grote badkamer en ruim balkon. Wij hadden een prachtig uitzicht van de 2e verdieping op de rodelbahn en Kitzsteinhorn. Personeel is vriendelijk en netjes. We verbleven o.b.v all inclusive en dat was prima! Goed ontbijt met ruime keuze. Lunch was prima en het avondeten afwisselend en goed met een heerlijk dessert als afsluiter. Voor de kinderen elke avond schepijs. Het binnen en buiten zwembad is niet groot maar goed genoeg om te relaxen of om af te koelen. Genoeg ligbedden en een kleine ligweide met een prachtig uitzicht op het slot van Kaprun en de mooie bergen. Met de Kaprun-Zell am See card gratis uitstapjes gemaakt in de mooie natuur. Erg mooi gebied.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Slecht gevoel aan over gehouden.....

Rene Ernst
7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer matig hotel. Kamers zijn op zich prima, maar het hele hotel doet gedateerd aan. Het is wel schoon en netjes en de kamers worden dagelijks keurig schoongemaakt en opgeruimd. Het onbijt is prima echtr het diner is om te huilen. Niets van de heerlijke Oostenrijkse gerechten, maar droge kip of-kalkoen en zelfs gekookt vlees. Minimale porties waarbij een voorgerecht bestaat uit schepje sla, halve radijs en een klodder kruidenboter met 2 stukjes peer of 50 gram meloen met een klein plakje gedroogde ham. Echt te triest voor woorden. Het heeft geen "haut cuisine" te zijn, maar dit wat echt slecht. We zijn maar in Kaprun in een restaurant gaan eten om toch de dag prettig af te sluiten.

Prima hotel als je geen te hoge verwachtingen hebt en 's avonds in het dorp gaat eten.

Wij gaan er in ieder geval niet meer heen, omdat de kosten van ruim 1000 Euro/week per persoon niet in verhouding staan tot het gebodene.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Super hotel! Echt een aanrader.

Susanne
4-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Er was weinig aan dit hotel dat niet beviel! Alles was perfect. Uitgebreid ontbijt, mooie lobby, lekker en verzorgd avondeten (lees 5 gangen diner), lekkere Spa voorzieningen, de skibus stopt voor het hotel, het uitzicht is geweldig en bovenal super personeel! Het hotel wordt gerund door een familie en dat is goed te merken in de sfeer van het hotel: gemoedelijk en gezellig. Het persoonlijk staat altijd voor de klaar en geen verzoek is gek. Vegetarisch of veganistisch avondeten? Geen probleem! Een huisarts op zondagavond? Geen probleem! Al met al, een top hotel.

Gereisd Met vrienden in december 2017

Mooie omgeving, matig hotel

Raymond
1-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Deze week hier een weekje all in gezeten, eten is ver onder de maat, en nu al 2 dagen buikloop na het eten in dit hotel.... 2 dagen eerder naar huis gegaan. Bedden zijn uit de oertijd en de kamers muf. Vloerbedekking uit 1930 op de grond. Niet kindvriendelijk, moest zelfs ouderlijk toezicht mee naar de speelkamer omdat er iets stuk gemaakt was. Hierdoor rennen de kinderen de hele avond door het hotel om zich te vermaken. Personeel in het restaurant was heel aardig en behulpzaam, achter de bar waren het een stel chagerijnen. Zwembad binnen was uitstekend, buiten helaas niet verwarmd. Ook het zwemmen in boerka werd gewoon toegestaan..... zeer onhygiënisch mijn inziens. All inclusieve formule is goed, het eten daar inregen matig. Slecht van temperatuur en niet afwisselend genoeg, en weinig keuze. Ook zeer gehorig complex. Stadje is leuk, maar overspoeld met geheel bedekte vrouwen. WiFi stamt hier ook nog van voor de oorlog, alleen beneden bereik. Kort gezegd, voor ons nooit meer Antonius!

super hotel maar druk

j boone
16-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

als je van rust houd moet je niet naar dit hotel .heel veel kinderen

we zijn hier 4 keer geweest.Altijd super goed verzorgd goed eten vriendelijk personeel tot de kamermeisjes toe niets is teveel.maar het laatste jaar was het onzettend druk met jonge kinderen die heel wild waren dit vonden wij niet fijn

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Weer heerlijk met vrienden en familie

Judith
12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Echt wintersport hotel met goede keuken, aandacht voor de kinderen en persoonlijke service. Fijne kamers, met extra slaapkamer en goede prijs-kwaliteit verhouding voor zowel de kamers als het restaurant.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2016