Zoover

fantastisch

Eekhof
10-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na 8 jaar weer eens dit hotel geboekt, echt geen spijt van gehad, heerlijk genoten, fantastische wandelingen gemaakt, gletsjer bezocht, en in het hotel genoten van het ontbijt en avondeten. Kamers gedateerd maar dat hoort bij dit hotel, kamers worden goed schoon gehouden. Personeel zeer vriendelijk. Wij wachten geen 8 jaar meer om hier terug te komen, maar hopen hier volgend jaar weer te kunnen genieten.

degelijk hotel

groelofs
10-9-2012

Tussen Helvaart en Pinksteren 8 dagen hierverbleven. het is een degelijk hotel met een veroudere uistraling. Recpetie niet altijd bezet. prima eten in buffet vorm. Kamers weinig op aan te merken.

Gereisd Met partner in mei 2012

Prima keuken, prachtige omgeving, hotel verouderd

boer1976
23-7-2011

Wij, als gezin zijnde met twee kinderen, hebben genoten van het eten en de prachtige omgeving. In de buurt kan je veel uitstapjes maken. Helaas is het hotel niet met de tijd meegegaan. De kamers zijn ruim maar bruin van opzet. De douche vertoonde menig schimmelplek. Wij hebben ook een gezellig zithoekje gemist evenals een ruim opgezet terras.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Nooit meer, massaal hotel!

familie Zondervan
5-9-2010

Massaal hotel. Veel te grote eetzaal waar je op elkaar zit te eten en als het tegenzat met andere mensen aan één tafel. Bij het buffet stond je lang in de rij voor een bordje eten en als je in de weg stond werd je door andere gasten weggeduwd. Het italiaanse buffet was goed van smaak. Wijn was als azijn, zuur en niet lekker.

De kamers waren groot maar verouderd. Badkamer klein en zonder douchescherm zodat de hele douche nat was na het douchen. Wij vonden het jammer dat je geen gezellig zitje binnen had om iets te drinken. Je kon alleen aan de eettafel zitten of buiten waar niet voor iedereen plek was.

Vanuit het hotel is het mogelijk om hele mooie wandelingen te maken.

Voor het laatst

Bert Achten
10-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Begin januari gingen we voor de zevende keer naar hotel Post. Vorig jaar hadden we al wat aanmerkingen en het is er in feite niet op verbeterd. Als je naar de prijs/kwalilteit kijkt is het nog behoorlijk. Maar wij zijn door de jaren meer op details gaan letten en dan zeg je toch "hé" Het eten is degelijk, maar o zo voorspelbaar. De kamers zijn netjes en worden goed onderhouden. Maar nog dezelfde onvolkomenheden in de badkamer,nog dezelfde vlekken op de radiatoren, de niet zo frisse toiletten beneden, ... De som van al deze futiliteiten (zoals sommigen het waarschijnlijk zullen noemen) deed ons het besluit nemen dat het ons laatste bezoek aan Post zou zijn, al zijn wij er al die jaren toch graag heen gegaan.

Nooit meer

Ronald
1-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

Vorige week hebben we hier onze wintersport vakantie doorgebracht. Het ****hotel heeft zeker 1 ster te veel. Het personeel is, op 2 uitzonderingen na in de bediening (2 oudere dames), ongeschikt. Stug, onoplettend en onvriendelijk, zo hebben we het ervaren.

Jammer, want het hotel kan met wat aanpassingen toch zeker die vierde ster waard worden.

Onze aanbevelingen:

- zorg voor representatief personeel die het leuk vinden om met mensen om te gaan die vakantie hebben.

- zorg voor een bar waar je op elk moment van de dag een biertje of een kop koffie kunt drinken

- zorg voor wifi

- zorg voor betere douches/bad inrichting op de kamers

- zorg dat de receptie altijd bemand is met een heer of dame die het leuk vind om mensen te helpen en te woord te staan

- zorg voor een beetje modernere inrichting

Prima hotel waar voor je geld

RvdG
28-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prima hotel waar we zeker weer naar toe terug gaan volgend jaar.

Als je je hond mee neemt dan wel goed aangeven dat een lift gewenst is, anders kan het gebeuren dat je je hond naar 2 hoog moet tillen zoals wij

perfecte vakantie gehad met ontzettend veel sneeuw.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009

Gelet op de prijs/kwaliteit een goed hotel.

H. Geertjens
23-11-2008

Wij zijn in de week van 22 t/m 29 juni 2008 in hotel Post op vakantie geweest. Woon- slaapkamer met groot balkon. De badkamer was gedateerd en is door ons als een minpuntje ervaren. Het eten was uitstekend verzorgd met ruime keuzemogelijkheden. Een goede ligging in een rustige omgeving met vele mogelijkheden voor uitstapjes naar karinthië, Salzburg, Zell am See etc.

Mooie centrale ligging van het hotel en Gästehaus

G.J. Sprakel
20-11-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het Gästehaus van het hotel waar ik vertoefde was uitstekend en heerlijk rustig. Uitstekende kamer met balkon. Het eten wordt genuttigd in het ernaast gelegen bijbehorende hotel. Het eten is uitstekend en overdadig, de zaal daarentegen schept niet echt privacy maar is wel bevorderlijk voor het leggen van meerdere contacten. Het personeel is erg vriendelijk. Voor kinderen is er binnen het hotel weinig te doen. Het ligt centraal en toch aan de buitenkant gelegen van het dorp.

Niet voor herhaling vatbaar

Jos en Janny
15-9-2008

Hotel is niet met de tijd meegegaan, kamers zijn ruim maar gedateerd, badkamer voldoet zeker niet aan de verwachting die men van een 4 sterren hotel mag verwachten. Personeel is op enkele uitzonderingen na erg stug. Eten zonder uitzondering geweldig zowel voor ontbijt als diner.

Zwembad is te koud en de sauna ouderwets.

Omgeving is zeker voor wandelaars zeer de moeite waard, veel goed gemarkeerde wandelingen van uiteenlopende lengtes.