Zoover

• Ligging t.o.v. pistes8,0

Heerlijke wandelweek gehad!

Paul B.
20-2-2019

Prettige Oostenrijkse sfeer. Goed ontbijt, prima avondeten. Keuze 18.00 u of 19.00 uur. Goede kamers. Contante betaling van drankjes en diensten. Aardige eigenaar/personeel. Wel vaste tafeldeling met andere gasten. (Vonden wij wel gezellig!) Goede ligging voor trips met auto (Pertisau, Zillertal, Innsbrück). Bus vlakbij, gratis met gastenkaart. Fijne week gehad!

Gereisd Met partner in februari 2019

Perfect

S. B
28-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Perfect hotel. Vriendelijk personeel, goed eten. Dagelijks wisselend buffet. Kamers zijn mooi ruim, goede bedden.

Gereisd Met partner in januari 2019

het was zeer goed

jjohanna
27-1-2018

Wij hadden als voorkeur balkon opgegeven. Volgens het boeken was het een kamer zonder balkon.

Bij het hotel aangekomen kregen wij de grootste kamer met balko

Ps Wij zijn wandelaars dus over piste hebben wij geen oordeel

Gereisd Met partner in januari 2018

In een woord fantasties

G Bosch
9-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn in september 2016 geweest .en het was prima .kamers ,eten en behulpzaam ,vriendelijk .

Een aanrader .wij hadden geboekt via Dejongintra.

Gereisd Met partner in september 2016

Eenvouding maar goed

Slagter
23-8-2016

Het hotel was eenvoudig. De kamers zijn niet groot, niet klein. Badkamer wel ruim, behalve de douche zelf. Die is vrij krap, maar wel een goede harde straal. De matrassen zijn wat oud en hebben een kuil. En de bedden waren ook de klein voor mijn 1m80. Verder was de kamer prima voor elkaar. Leuk zitje en goede stoelen op het balkon. Ook voldoende kastruimte voor 2 vrouwen. De dekbedden zijn van dons en nogal stoffig. Het kussen was veel te dun, daar hebben we maar handdoeken onder gelegd.

De ontvangst was matig. De man achter de receptie gaf wel antwoord op de vragen, maar ik kreeg de indruk dat hij zo snel mogelijk weer verder wou. Toelichting of tips werden niet echt gegeven.

Wij hadden eten bijgeboekt en dat was erg goed. Elke dag ruim keus en voor een buffet ook goed warm en niet overgaar. Ja, het klopt dat je bij anderen aan tafel wordt gezet, maar dat vonden wij geen probleem. Wij hadden niet echt een klik met onze tafelgenoten, maar dat gaf niet. Toen een tafel verderop ook Nederlanders kwamen is ons zelfs gevraagd of we niet liever bij hen wouden zitten en is de tafelschikking daarop aangepast. De bediening is ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt is gewoon prima, zoals ik van een ontbijtbuffet gewend ben.

Nadeel was wel dat er geen koelkast op de kamer aanwezig is, om je flesjes water mee te kunnen koelen.

nooit meer voor ons

jolanda
21-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Nette ruime kamer, rook bij binnenkomst alleen wel naar sigarettenrook ,

Denk dat de vorige gasten op balkon gerookt hadden, beetje kleine douche ruimte.

Ontbijt was redelijk, diner viel ons tegen, veel in buffet vorm en voor sommige gerechten moest je bij betalen als je die wilde.

Wat ik vervelend vond was dat je met andere gasten aan tafel werd gezet, wij waren met zijn tweetjes, en dan zat je met nog twee andere stellen.

De eigenaar was een beetje een dictator. ....wij komen in die gebied nu voor de 4de keer en hebben nog nooit voor de gastenkaart hoeven betalen, maar in dit hotel moest dat wel??

Volgend jaar gaan we weer naar ons vertrouwde adres, helaas was die al vol geboekt.

echt oostenrijks hotel

Stephan Hendrikx
21-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

een zeer goed, "freundliches", echt Oostenrijks hotel met erg lekker en uitgebreid eten en ongekend uitgebreid ontbijt. Vriendelijke en persoonlijke bediening, perfect gelegen om te wandelen en te langlaufen in een van de mooiste gebieden van Tirol.

Gereisd Met partner in januari 2016

Goed hotel, met slechte en schagereinige bediening

Westerhof Roland
30-10-2014

Super hotel , met uitstekend eten ,en goede ligging t.o.v .Aachenersee.

Mijn Vrouw en ik zijn met onze muziekvereniging van 90 personen hierna toe geweest voor 4 dagen en hebben daar 1 concert mogen geven.

Elke avond hebben wij het gezellig gemaakt in de bar maar de ober kon de druk niet aan, hier komt veel werk bij kijken middels het tevreden stellen van de klanten, was dus een grote chaos geworden , ober en zijn vrouwelijke hulp ( op leeftijd) begon op een gegeven moment zo te stressen omdat ze het niet meer bijhielden met tappen en bedienen, dat zij de jeugd en ons begonnen uit te schelden ( reden niet bekend).

Voor de rest was alles super , hotel en kamers en eten waren super.

heerlijk

deborah
1-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij hebben een heerlijke week gehad in Maurach, het Rotspitz hotel was echt super, ontzettend vriendelijke mensen, een prachtige kamer, fijne sauna, en het eten was echt super. Wij komen zeker terug.

Gereisd Met partner in februari 2014

Fantastisch goed hotel.

Theo Winters
22-3-2013

Hotel Rotspitz is een zeer goed hotel gelegen in een prachtige omgeving.

Langlaufers en wandelaars kunnen er hun hartje ophalen.

We hadden een mooie kamer met balkon met uitzicht op de bergen en de Achensee.

De kamer werd elke dag zeer grondig gepoetst en alle handdoeken incl. de gratis sauna badlakens werden vervangen.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het eten was buitengewoon vooral het Gala diner met champagne.

Wij hebben er een buitengewoon fijne week gehad.

We gaan er zeker nog een keer terug.