Zoover
Hotel Foss Lind

Hotel Foss Lind

7,4

Net simpel hotel op goed lokatie

spiekonderweg
20-7-2014

Een simpel maar nette lokatie aan begin van de winkel straat, dus alles op loop afstand.

Gewoon nette kamer met douche, parkeer plaatsen achter hotel, en dichtbij een busstation.

Gereisd Met partner in juni 2014

Aangenaam en rustig hotel

Wendy Jacobs
15-11-2010

Ons verblijf was van 9 november tot en met 12 november 2010. Vriendelijk personeel, verzorgd en uitgebreid ontbijt. De kamers zijn inderdaad wat aan de kleine kant, de douche eigenlijk ook, maar na de excursies ben je toch zo uitgeput dat dit maar bijzaak is. Een goed bed kan dan wonderen doen, en dit was ook zo. De bedden waren zalig goed. De kamers werden ook steeds degelijk onderhouden en het bed werd onberispelijk mooi opgedekt.

Prima hotel met een goede ligging

Peter
19-4-2010

Wij zijn van 10 april tot 15 april in dit hotel geweest.

De ligging van het hotel is goed, vlakbij het centrum. Kamers zijn aan de kleine kant, maar dat was geen probleem.

Ontbijt was voldoende en uitgebreid genoeg.

Excursies kunnen via de receptie geregeld worden. Je krijgt daar prima informatie.

De excursies via "Reykjavik Excursions" zijn prima georganiseerd. Uitstekend Engels sprekende gidsen.

IJsland is een fantastisch mooi land met een geweldige natuur.

Gelukkig konden wij, i.v.m. de vulkaanuitbarsting, volgens planning het land verlaten.

prima hotel, rustig gelegen midden in de stad

marleen
14-11-2009

Kamer beetje krap qua ruimte, verder alles prima.

Zeer aardig personeel, ontbijt was ook prima!

Gereisd Met partner in november 2009

Prima hotel, binnenstad,goed personeel

J. de Jonge
5-10-2009

We zijn hier 3 nachten geweest. Het ontbijt was goed, ruime keus.Het ontbijt werd geserveerd in het restaurantgedeelte. Personeel was zéér behulpzaam. De winkelstraat was echt ZEER dichtbij. Restaurants in overvloed!! Echt een geschikte plek voor dagtochten. Indien mogelijk: huur ZELF een auto, kun je stoppen wanneer je wilt!!!!!!!!!

Gereisd Met partner in oktober 2009

Goed hotel goede ligging

Mart Westerink
23-4-2009

Dit hotel is een aanrader. Heel erg behulpzaam personeel. Willen alle excursies regelen, je wordt bij het hotel opgehaald en word teruggebracht.

Je loopt zo het centrum in, supermarkt zit om de hoek.

Gratis internet.

Kleine maar schone kamers, goed bed

Gereisd Met partner in april 2009
2008

prima hotel voor weekendje Reykjavik

Ria
5-12-2008

Het hotel is prima verzorgd. Zeer vriendelijk personeel. Lekker centraal gelegen met winkels en restaurants om de hoek. De bus voor de excursies komt langs het hotel. Kamers aan de kleine kant maar zeker wel schoon en netjes. Prima bedden.

Gereisd Met partner in november 2008

Schoon en simpel

JW
13-11-2008

begin november voor een weekje in dit hotel geweest

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Geen overbodige luxe, maar wel goed en schoon.

Ontbijt niet erg uitgebreid maar voldoende.

Ongeveer 5 min lopen naar DE winkelstraat.

Kortom, aanrader......

Gereisd Met partner in november 2008

Eenvoudig maar goed

Vi
19-10-2008

Dit hotel is eenvoudig maar goed. Zoals door anderen beoordeeld ook ervaren: kleine, eenvoudige kamers. Bijzonder vriendelijk personeel aan de receptie. Ontbijt in het restaurant gehad, maar ook in de kelder. In de kelder is niet zo sfeervol. Eenvoudig ontbijt, maar ik vond het niet slecht. Je bent zo in het centrum.

Gereisd Familie in oktober 2008

goede service en ligging

Harrie van den Abeelen
21-8-2008

Uitstekend hotel. Excursies vertrekken inderdaad vanaf het hotel. Het personeel is erg hulpvaardig. De eerste dag mistten wij een excursie doordat het vliegtuig 10 uur vertraging had. Ondanks ons drukke schema wist de receptioniste te regelen dat we deze excursie alsnog tussendoor konden doen. De ligging t.o.v. het centrum is ok...ongeveer 15 minuten lopen. Het ontbijt is karig, qua keuze dan.