Zoover

7,1

beetje oudbollig hotel

Monique,
1-5-2017

Mensen bij de receptie heel vriendelijk.Hotel kamer sober. Douche was niet fijn,omdat lang gordijn in de bak hing. hygiëne van de kamers was ook matig.

Happy Hour in de bar was fijn omdat het de helft scheelt voor bier en wijn. maar niet een gezellige plek. Ontbijt was echt super.

ontdek Reykjavik

André
17-9-2012

Geen topklasse, maar prima basis om Reykjavik te verkennen. Kamers van de noodzakelijke gemakken voorzien, voldoende voor twee personen. Kamers aan de noord- en oostzijde aan tamelijk drukke wegen, aan de zuidzijde met uitzicht op parkeerterrein en in de verte de kerk van Reykjavik. Centrum van de stad op loopafstand. Busterminal binnen vijf minuten lopen. Ontbijt prima. Voor diner op andere locatie. Gratis parkeren voor de deur.

Fijn hotel.

loekie1234
13-8-2012

Een fijn hotel als je de stad wilt bezoeken. Alle hotspots aan te lopen. Ontbijt is prima! Jammer dat wifi niet gratis is op kamer. Wij kregen een upgrade aangeboden (tegen geringe betaling) en hadden een hotelappartement. Fijne grote kamer met keukentje en zithoek. Standaardkamer in oude gedeelte hebben we nog even bekeken, maar was erg benauwd en klein.

Goed hotel

steffens
15-7-2012

Het hotel ligt ideaal. Vlak bij het centrum van Reykjavik. De receptionisten zijn zeer behulpzaam en spreken zeer goed engels. Omdat wij met z"n drieën waren hadden wij een soort appartement. Lekker ruim. Een keurige badkamer en het linnengoed was allemaal zeer schoon. Kortom een hotel om nog eens een keer naar toe te gaan.

Prima hotel

AW
28-6-2012

Een prima hotel.

Onze kamer had een schuin dak met 2 dakramen en was niet zo groot, maar wel bijzonder smaakvol ingericht. Er liepen zelfs houten balken over het plafond en er stond een balk vertikaal in de kamer.

Ook een waterkoker op de kamer aanwezig.

Het ontbijt is prima en de ontbijtruimte was groot genoeg (bestaat uit meerdere ruimtes). Ga wel bij het raam zitten, anders is het erg warm.

De receptie is zeer behulpzaam en je kunt er gratis gebruik maken van internet. De receptie kan ook je boarding cards uitprinten als je wilt.

Het hotel ligt vlakbij de grote winkelstraat en ook vlakbij het kunstwerk Solar Voyager (de straat uit, richting de kust).

Leuk en fijn hotel.

Alice
29-3-2012

Leuk en fijn hotel net buiten het centrum van Reykjavik. Wij zaten in dit hotel omdat we een stedentrip hadden gewonnen van Zoover. Zij hebben dit hotel voor een uitgekozen maar het is zeker een aanrader. Heel erg vriendelijk personeel die je met alle plezier willen informeren over bezienswaardigheden, goede restaurantjes en cafeetjes. Ontbijt was heerlijk, genoeg keuzen. Er is ook genoeg parkeerplaats voor het hotel en om de hoek is een supermarkt waar je goedkoop wat spulletjes kan halen.

Zachte bedden

Ellen
9-1-2012

Hotel is op loopt afstand van het centrum. hotelkamer is klein, maar goed verder, tenslotte hoef je er aleen maar te slapen. wekservice is perfect, ontbijt eenvoudig maar goed en voldoende. prijs kwaliteit is in verhouding.

Goed hotel

Leen en Maritta Coenen
28-4-2011

Goed hotel, met ideale ligging! Wij hadden een apartement met ontbijt. Wij hadden uitzicht op zee. Bedden zijn heel erg zacht. Ontbijtruimte is erg klein en onhandig ingedeeld. De service van de receptie is goed. Boeken van excursies is goed te doen, evenals het boeken van de flybus voor vervoer naar het vliegveld. Ivm vroege vlucht terug stond er nog een ontbijtje klaar. Prima hotel!!!

goed hotel

mo
9-9-2010

De kamers in het hotel zijn simpel. Gewoon 2 bedden, kleine badkamer en tv. Maar het is schoon, netjes en rustig gelegen. Alles in Reykjavik ligt op loopafstand, dus alle hotels zijn qau ligging prima. Dit hotel ligt vlakbij het water. Vanaf onze kamer had je een stukje zicht op de baai. Het hotelpersoneel is onwijs aardig en ontzettend behulpzaam. Alles is goed geregeld en als je een excursie wilt boeken doen ze dat gewoon voor je (wij wilden om 21.00u nog een excursie voor de dag erna boeken en dat werd meteen voor ons geregeld). Kost niets extra. Wij hadden alleen ontbijt en dat was prima te doen. Ze hadden brood, broodjes, meusli, yoghurt, groente, fruit, koffie thee, sap, enz. Basic, maar prima hotel vooral door de service. En Reykjavik is gewoon fanatastisch, dus dat moet je zeker doen!

Redelijk hotel

Ria
1-9-2010

Fosshotel Baron is goed gelegen vlakbij de belangrijkste winkelstraat van Reykjavik.

De kathedraal is op loopafstand. De kamers zijn ok, niet erg groot maar alles is er.

Het ontbijt heeft voldoende keus, maar er is erg weinig beweegruimte. Dat is wel vervelend. Personeel in de ontbijtzaal was niet erg aardig, bij de receptie waren ze uiterst vriendelijk.