Zoover

9,5

Vermijd dit hotel!

Angela
21-1-2014

Goed, van een goedkoop hotel kun je niet teveel verwachten, dat besef ik. Maar schone bedden en een goede douche zijn wel belangrijk. Bedden (en vooral kussens) waren ronduit smerig. De douche was ook vies, met in alle hoeken rode aanslag. De douchekop was afgebroken en kon niet opgehangen worden, dus douchen met de douchekop in de hand.

Gereisd Met partner in januari 2014

Goede prijs!

Saskia
23-12-2013

Van de buitenkant lijkt het hotel op het eerste gezicht niet op een hotel. Meer op een oud flatgebouw, maar zodra je naar binnen gaat, veranderd dat snel. Gelijk als je binnenkomt heb je een souvenirwinkeltje, waar je allerlei souvenirtjes kunt kopen, en eten en drinken. Goedkoper dan in het centrum. Maar uiteraard kun je ook goed in het hotel eten, wel duurder dan in het centrum van Warschau. Het eten is zeker goed, dus een goed alternatief als je niet het centrum in wilt. Het centrum is goed te bereiken per bus, vlakbij het hotel is een bushalte en daar kun je voor een paar zloti een bus naar het centrum nemen. Kamers zijn netjes onderhouden. Keurig 2 bedjes, een bureautje, een grote kledingkast, mooi badkamertje, en een tafel en 2 stoelen. Receptionisten zijn heel vriendelijk en kunnen/willen je overal mee helpen. Wij hebben hier 3 nachten overnacht, en als we nog eens naar Warschau gaan, gaan we hier zeker weer heen!