Zoover
Hotel Radisson Blu Krakow

Hotel Radisson Blu Krakow

Heerlijk hotel.

ilse
16-4-2019

We zaten eerst in Regent hotel, wat ons niet beviel. Zijn toen naar dit hotel gegaan, kregen een ruime kamer, zeer schoon, groot bed, koffie/thee faciliteiten op de kamer. ruime badkamer en minibar. Het ontbijt was in buffetvorm, maar miste je iets, vraag het rustig en ze kijken wat ze voor je kunnen doen. Personeel vriendelijk, spreken zeer goed Engels. Vlak bij het grote plein, met een mooi park tegenover het hotel. We hebben heerlijke dagen gehad.

Gereisd Met partner in april 2019

Een super hotel!

van den Berg
31-3-2017

De accommodatie ligt vlakbij het centrum, je kan er lopend naar toe. Het personeel is erg vriendelijk en netjes. Alles is schoon. Wij hadden een business class room met turn down service. De kamer was ruim met koffie en thee faciliteiten. Het ontbijt was uitgebreid en goed. Een gratis late check out was een leuke verrassing! Het hotel heeft een gezellige lobby.

Prachtig hotel op prima locatie

a_van_de_steeg
3-1-2016

Dit is een goed hotel op een prima locatie. Op 300 meter van het grote plein en veel bezienswaardigheden op loopafstand. Voor de deur stoppen een aantal tramlijnen dus je kunt ook makkelijk wat verder de stad in. Het hotel is mooi, schoon, vriendelijk personeel, grote kamers met heerlijke grote bedden. Er is gratis wifi. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en heerlijk. Er is een sauna en een vrij grote fitnessruimte. Dit hotel kan ik iedereen aanraden.

mooi centraal

karel en edeltraud
19-1-2011

hotel staat als 5 sterren geboekt maar is inderdaad niet meer dan 4 sterren.

ongelooflijk dat ze ons voor het ontbijt 23 euro pp lieten betalen.

Ik heb over de gehele wereld nog nooit zo'n bedrag neergeteld dus nu ook niet. schandalig.

op de kamer waren haren in het bed en was de koffiekan vol met kalk afzet.

geen wellness en dus ook geen badjas met slippers.

de huistaxi haalde ons af op de luchthaven en maakte er een race van onverantwoordt en als je er wat van zei verstaan ze niks.

2005

Fantastisch vriendelijk en gedienstig personeel, dat ook

Boone Guido
10-7-2005

Fantastisch vriendelijk en gedienstig personeel, dat bovendien ook nog jong is en toch professioneel gevormd. De dames zien er bovendien nog goed uit om naar te kijken.

Gereisd Anders in juli 2005