Zoover

Hotel Iberostar Sunny Beach Resort

Leuke hotel gastvrij

Bianca Heuft
10-9-2019

Leuk hotel , voor kinderen veel te doen s'avonds animatie team met shows

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Geweldig!

Danielle Coufreur
9-9-2019

Het was een top vakantie

Het hotel was super alles goed geregeld

Privé strand en boulevard op loopafstand echt een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Mooi en net verzorgd complex

Van Rossum
25-8-2019

Mooi en net verzorgd complex . Alles keurig schoon. Zeer ruime familliekamer met 2 kamers. Elke avond is er vermaak.

Enige minpunt was dat ze geen alcohol vrij bier hadden. Stond wel op een kaart maar overal waar je het vroeg kreeg je een nee als antwoord.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Super vakantie gehad!!

Soedesh
14-8-2019

Perfecte locatie voor strand en vertier. Sunny beach is super toeristisch en best druk in deze periode. Wij zaten in de Iberostar in een zeer ruime en schone familiekamer met 2 aparte slaapkamers met een tussendeur, 2bad/douches en 2 toiletten en lekkere bedden. Geen geluidsoverlast. Keuze uit 4 restaurants, dus lekker veel variatie in eten. Erg vriendelijk personeel, goeie animatieteam, zwembaden, gamehal, snacks, heerlijke spa (hamam). Wij hadden ook een auto gehuurd om wat meer van het natuur en cultuur te zien (krushuna, grotten, salt lake, nessebar enz). Is zeer de moeite waard.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Prima maar geen 4,5 ster.

Barbara
5-8-2019

Prima hotel, eten is goed. Honger lijden hoef je niet want je kan de hele dag door eten. Van tosti’s tot pizza’s en snacks!

De mensen die er werken hebben niet een goed humeur en spreken super slecht engels. Zelfs soms bij de receptie. (behalve het animatie team).

Lig bedjes bij het zwembad moet je echt wel voor 06:30 zijn want dan zijn de beste plekjes weg en anders heb je de helft vd dag schaduw. Na 07:30 is het zoeken en schuiven naar bedjes. Ze hebben 2x onze parasol ingepikt (als zwangere is dat echt niet fijn) en ze hebben mijn parero gepikt. Dus laat je spullen niet zomaar liggen.

Super dicht bij de boulevard en het strand. prive strand is 5 min lopen waar de bedjes gratis zijn. Wij hadden eerst een kamer op de 1e verdieping, super mooie kamer maar echt last van geluidoverlast. 2 dagen later kregen we zonder problemen. Een andere kamer op de 6e verdieping. Helaas wel wat ouder & hele kleine badkamer. Maargeenoverlast

Gereisd Met partner in juli 2019

Mooie vakantie!!

Nathalie
23-7-2019

Mooi hotel, vriendelijk personeel, perfecte ligging! Dichtbij het strand en veel winkeltjes, barretjes in de buurt.

We hebben ons goed vermaakt en zijn van plan om zeker weer een keer Bulgarije te bezoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Geweldige vakantie gehad in dit resort.

Marcel
21-7-2019

Super leuk resort, de mensen die er werken zijn enthousiast. Kamers een beetje gedateerd maar wel schoon. Het eten is prima maat niet geweldig. Dicht bij het privé strand. Zou dit zeker aanraden.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Super complex

Ilse savci
25-6-2019

Heerlijk eten en leuk animatie team.

Prima bedden en wij hadden voldoende ligbedjes.

Het ligt op een goede locatie, net iets buiten het hele drukke gedeelte

Zwembad was prima alleen best veel haren erin

Gereisd Met partner in juni 2019

Heel goed

Leo
26-5-2019

Het een goed hotel met een gemoedelijke sfeer waar je thuis voel goed eten ook voor mensen met dieetwensen genoeg inde omgeving te doen bevoordeelt naar nesebar ga niet terug met een van de treintjes die daar rijden die gaan niet verder dan het begin van Sonny beach dan moet nog 6 kilometer terug naar je hotel lopen of met de bus of s,avonds met taxi

Gereisd Met partner in mei 2019

Top vakantie

Kirsten
28-3-2019

Topvakantie gehad, lekker en veel gegeten, leuke plaats voor kids van 16, schoon hotel, vriendelijk personeel

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018