Zoover
Hotel Baikal

Hotel Baikal

9,6

Erg fijn hotel, goede ligging

Daisy
17-5-2019

Wij hebben ons dit hotel laten aanbevelen bij een reisbureau.

We hadden geen idee waar we deze zomer heen wilde, maar hadden een beperkt budget en veel wensen.

Ik kan niet anders dan de reisbureaumedewerkster complimenten geven voor haar werk.

Het hotel heeft een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en ook de ligging is top! Het hotel is rustig gelegen, maar voor wie iets meer drukte wil opzoeken is het hart van het centrum en het strand op ongeveer 1km te breiken. De eerste restaurantjes en winkeltjes vindt je direct naast het hotel.

De kamers waren mooi en schoon, het balkon iets aan de krappe kant, maar prima aangezien wij toch vooral aan het zwembad lagen.

De buffetten waren vrij uitgebreid, veelal wel plaatselijke gerechten, maar er zit altijd wel iets tussen dat je lust!

Het zwembad was groter dan verwacht, wat met de drukte wel erg prettig was.

Er waren wel erg weinig ligbedjes, waardoor we elke dag op het gras lagen..

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

goed hotel. en vriendelijk

brenda van melkebeke
27-7-2018

animatie is super goed, we [email protected] 3 weken, altijd ander eten. we komen volgend jaar terug

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Super

timo
24-8-2010

Hotel Baikal word door sommige mensen afgekraakt dus ging er heen met een slecht gevoel

eenmaal aangekomen was dat weg, super hotel goede service mooie kamers elke dag werd de kamer verschoond eten was top zwembad mooi

niks te klagen gehad

Gereisd Met partner in augustus 2010

Goed hotel in gezellige buurt

Claudia
1-9-2009

Zijn dit jaar voor de 2e keer naar Bulgarije geweest. Weer zeer goed bevallen.

Prima hotel met lekker ontbijt. Kamer die wij hadden was simpel maar met goede en schone bedden, schone badkamer en elke dag schone handdoeken.

Afstand naar het strand is ongeveer 5 minuten. Supermarkt op loopafstand. Gezellige bar bij het zwembad.

In de omgeving veel leuke restaurantjes waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten.

Aanrader is de Mexico Bar (www.mexicobar.net) gelegen op nog geen 3 minuten lopen van het hotel. Goed eten en super goede sfeer. Zeer leuk en vriendelijk personeel die er zeker voor zorgen dat je een leuke avond hebt.

Als je niet in de drukte van de grote boulevard wilt zitten is dit hotel zeker een aanrader.

Heerlijke week gehad

ruud
8-8-2009

Dicht bij het centrum en het strand, 500 m.

Eten gevarieerd en goed.

Zwembad ook oke.

Hoofdzakelijk Bulgaren, Russen en Duitsers in het hotel.

Personeel vriendelijk maar verstond ons Engels niet altijd even goed.

Enige minpuntje was dat onze kamers zich ver uit elkaar bevonden op 2e en 5e verdieping, maar onze kinderen 14, 14 en 11 jaar vonden dat geen probleem.

mooi hotel maar vies en slechte service

anke
17-7-2009

kamers en handdoeken vies! worden niet schoongemaakt als je geen fooi geeft.

douche lekte waardoor de hele badkamer blank stond en als je langer dan 5 tot 10 minuten doucht ook de rest van de kamer. receptie deed hier niets aan overdag wordt er engels gesproken door de receptie. s'avonds helemaal niet. wij hadden savonds een auto gehuurd zodat we om 7 uur sochtends aan konden rijden om het land te verkennen dus huren we een plaats bij het hotel. heeft de chef haar auto erachter geparkeerd. op onze vraag deze verzet kon worden, werd geantwoord dat we maar een paar uur later moesten vertrekken. ontbijt redelijk maar alle dagen hetzelfde. zwembad troebel. savonds wordt er tot laat in de avond gebruik gemaakt van het all inclusive door de jeugd. die na het stappen met veel kabaal terug komen en dan op alle deuren bonken.

wel lekker dicht bij het centrum en het strand.

Dit nooit meer

M v Herwaarden
7-1-2009

Hotel is mooi,personeel zeer onvriendelijk zeg maar gerust onbeschoft.Geen animatie team te bekennen,moest er volgens de reisinformatie wel zijn.Zwembad zeer vies,water was groen.

Eten was eentonig,vaak niet gaar en koud.BBQen doen ze met een grote gasbrander.Wel leuk om te zien hoe ze het doen.Niets voor kinderen,wel voor jeugd,die veelal"vooral duitse,in grote getale luidruchtig en dronken aanwezig waren.Met een goede managment kan je hier een leuk en goed hotel van maken.zijn geweest in augustus 2008

2008

Wel zonnestrand, maar niet weer dit hotel.

J.N. Maas
11-8-2008

Hotel Baikal is in andere landen aangeprezen als een jongere hotel. Niet zo geschikt voor ons soort mensen (50+). Er waren ook geen nederlanders te bekennen in het hotel. Animatie en entertement wat wel in de beschrijving stond, was er ook niet.

Gereisd Met partner in juli 2007

De afstand naar het centrum was 250 meter verder dan de op

Sharon
22-5-2008

De afstand naar het centrum was 250 meter verder dan de reisoriganisatie had aangegeven op de site. In plaats van 350 meter was het hotel 600 meter van het centrum. Voor een volwassenen is dit goed te doen, maar voor een kind is dit 1 a 2 keer per dag lopen iets te veel van het goede.

Gereisd Met vrienden in mei 2008
2007

Wij waren overboekt en moesten uiwijken naar Baikal

Fiona
26-7-2007

Wij waren overboekt en moesten uiwijken naar Baikal. Hier geeen moment spijt van gehad. Erg mooi hotel, schone ruime (dubbele) kamers en er was genoeg te eten. Het eten was niet altijd onze smaak er wat eenzijdig maar verder goed. Personeel was vriendelijk, verstaan alleen niet altijd ons nederlands/engels. De ligging, vlakbij het strand en aan het centrum, was geweldig!! Het enige nadeel was het zembad, dat was niet erg schoon.