Zoover
Hotel .com

Hotel .com

6,3

2007

Hotel valt best mee als je uitgerust toekomt en niet wenst

VERMAUT DANNY
27-7-2007

Hotel valt best mee als je uitgerust toekomt en niet wenst te slapen. Daar er geen airco is op de kamer moet je met je venster open slapen door de hitte en met al die luidruchtige duitsers doe je geen oog dicht. Eten valt mee voor een 3 sterren.

Gereisd Anders in juli 2007

Wij zijn vorig jaar naar dit hotel geweest, we werden gek

Miranda
26-5-2007

Wij zijn vorig jaar naar dit hotel geweest, we werden gek van die irritante duitsers!! Het ontbijt was goed maar het avondeten was slecht, vaak halfrauw! Service in het hotel was redelijk. Zwembad was top. Verder was er weinig te doen vonden wij. Wel een aanrader is de jeep-safari!

Gereisd Anders in mei 2007

ik ben afgelopen jaar 2 keer naar Bulgarije geweest naar

Bjorn
16-5-2007

ik ben afgelopen jaar 2 keer naar Bulgarije geweest naar albena i.v.m een meisje wat ik daar heb leren kennen. De 2de keer was in september 2006 in Hotel.com dit hotel was modern in gericht en mooi van binnen, de kamers waren best goed en het eten was uitstekend.Verder was het personeel erg vriendelijk en is er in Albena sowieso veel te beleven. Je hebt daar Disco Tsar die is geweldig en de drankjes zijn daar goedkoop, winkels zijn ook goed alleen staan er echt oop elke hoek van de straat hoeren die steeds komen vragen of je mee wilt met hun, das idd minder. Voor de rest is Albena een aanrader en ik ga nog een keer terug,maar eerst ga ik in Juni 2007 naar Zonnestrand.

In duitsland staat dit hotel in de gidsen als "feesthotel"

Jochem Rasche
29-8-2006

In duitsland staat dit hotel in de gidsen als "feesthotel" wat resulteert in veel duitse jongeren die behoorlijk wat lawaai maken s'nachts. Dit zou makkelijk verholpen kunnen worden als er een airco in de kamer zou worden geplaatst, zodat je niet met de balkondeur open hoeft te slapen. Kamers zijn erg netjes en schoon, zeker als je af en toe fooi geeft. Ivm andere all inclusives (bv turkije) was het drinken goed en redelijke te verkrijgen. Het eten was het grootste minpunt (behalve de pizza. Er zat zeer weinig smaak aan en was vaak niet warm. De bulgaren schijnen pas sinds een paar jaar continentaal te koken, dus misschien moeten ze nog wat bijleren (geld voor veel eetgelegenheden). Personeel was over het algemeen heel vriendelijk. Voor wat je ervoor betaald is dit een goed hotel voor een all incl. vakantie voor jongere mensen. Als ze het eten verbeteren is het uitstekend.

Wij zijn net terug uit Bulgarije hotel

Pascal
22-8-2006

Wij zijn net terug uit Bulgarije hotel .com. De kamers waren boven onze verwachting zeer netjes en schoon.Het ontbijt was goed alleen het avondeten niet altijd goed warm of goed berijd ,met resultaat dat mijn vriendin een lichte voetselvergiftiging is opgelopen en de hele dag erg ziek was.Het was onze vertrekdag en we zouden om 12.00 uur s'middags uit onze kamer moeten.Alleen onze bus naar het vliegveld kwam pas om 23.10.Ik ging naar de receptie om het verhaal te vertellen en te vragen of we langer in onze kamer konden blijven, daar werd niet met respect op gereageerd en ze discusseerde wat en ik moest weer 60 leva betalen en kon tot 8 uur blijven ik vind dit zeer slecht.Moesten we nog 3 uur in de receptie zitten ,me vriendin doodziek.Daarom een 2 als service , totaal geen respect voor de situatie en alleen maar aan geld denkend.

Mooi hotel, eten was meestal goed en vooral genoeg

suus
8-8-2006

Mooi hotel, eten was meestal goed en vooral genoeg. Ontzettend veel overlast van feestende Duitsers (zelfs waar wij zaten... in een bijgebouw.. rustigste locatie van hotel.com) afstand naar het strand was meer dan 150 sterk hellende treden.. op de heenweg naar beneden goed te doen maar naar boven...

tip: maak gebruik van het openbaar vervoer, de plaatsjes Dobrich (typisch hoe de locale bevolking woont/leeft en Varna goedkoop shoppen!!) zijn zeker de moeite waard. Verder is de jeepsafari ontzettend gaaf!

Onze vakantie was zeker geslaagd, we willen zeker terug naar Bulgarije.. maar slaan dan albena/hotel.com over (dit puur ivm de vervelende feestende jongeren)

.ik lag op een plaaats werdt je de hele nacht gewekt door

Jenniferrr
6-8-2006

.ik lag op een plaaats werdt je de hele nacht gewekt door de duiste jeugd fijn hoor !!! maar verder alles toppie (H)

Gereisd Anders in augustus 2006

het hotel is goed als je rekening houdt met de prijs

martin
30-9-2005

het hotel is goed als je rekening houdt met de prijs.

de aankleding is modern(geen tafelkleedjes en zo)

de taal is er helaas(vindt ook het personeel)DUITS!!!!

kamers zijn ruim en schoon.

het eten is soms wat rauw maar beneden eet je voor bijna niks(RAI aan het strand is erg goed)

Gereisd Anders in september 2005

het hotel is prima,de kamers ook

henny
27-9-2005

het hotel is prima,de kamers ook.

het zwembad is groot genoeg en het eten

redelijk.het enige is dat geschreeuw van de duitsers in de nachten,vreselijk,en niemand deed er wat aan.ik was zelf wanhopig van vermoeidheid door gebrek aan slaap.

klagen hielp niet .ze deden gewoon niets.ik neem krass dit erg kwalijk en bedenk me wel twee keer voor ik daar weer een vakantie boek.

Wij zijn een week geleden teruggekomen en hebben echt een

Patricia
12-9-2005

Wij zijn een week geleden teruggekomen en hebben echt een heerlijke vakantie gehad.

Het hotel is netjes en wordt inderdaad goed schoongemaakt.

Het eten is zeker goed en er was altijd voldoende keus.

Het personeel is wat nors maar dat zijn bulgaren nou eenmaal.

En dat het luidruchtig was, ach dat heb je overal. Vorig jaar in Turkije was het 10 x erger.