Zoover

6,3

redlijk hotel

wendy
1-1-2009

redelijk hotel, voor die prijs.

kamers waren minder, douche zag er niet uit. wc direct naast de douche.

verder leuke winkeltjes en vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in juni 2008

voldoende

PieterJan de Jongh
31-7-2008

Alles behalve het eten verdiend een voldoende. Het eten is niet te eten, ik geef het nog niet eens aan mijn hond.

Het dorp is leuk alleen alles is te groot voor het aantal toeristen wat er zit. Dus half volle kroegen en lege restaurants.

Gereisd Met vrienden in juli 2008

Late reactie

K.L
2-3-2008

Late reactie. Ben in juni 2007 met vrienden naar hotel .Com gegaan. Is ons erg goed bevallen. Eten was goed, zwembad erg mooi/lekker en gratis busjes naar het strand. Voor jongere genoeg te doen..

Gereisd Met vrienden in juni 2007

Ben samen met vriendinnen afgelopen zomer in naar Hotel

Maja V
22-2-2008

Ben samen met vriendinnen afgelopen zomer in naar Hotel .Com geweest. Dit is ons goed bevallen. Eten was lekker, kamers waren schoon, zwembaden waren erg mooi en je kon gemakkelijk naar het strand toe. Albena is een leuk plaatsje met veel winkeltjes.

Gereisd Met vrienden in februari 2008

Hotel valt best mee als je uitgerust toekomt en niet wenst

VERMAUT DANNY
27-7-2007

Hotel valt best mee als je uitgerust toekomt en niet wenst te slapen. Daar er geen airco is op de kamer moet je met je venster open slapen door de hitte en met al die luidruchtige duitsers doe je geen oog dicht. Eten valt mee voor een 3 sterren.

Gereisd Anders in juli 2007

Wij zijn vorig jaar naar dit hotel geweest, we werden gek

Miranda
26-5-2007

Wij zijn vorig jaar naar dit hotel geweest, we werden gek van die irritante duitsers!! Het ontbijt was goed maar het avondeten was slecht, vaak halfrauw! Service in het hotel was redelijk. Zwembad was top. Verder was er weinig te doen vonden wij. Wel een aanrader is de jeep-safari!

Gereisd Anders in mei 2007

ik ben afgelopen jaar 2 keer naar Bulgarije geweest naar

Bjorn
16-5-2007

ik ben afgelopen jaar 2 keer naar Bulgarije geweest naar albena i.v.m een meisje wat ik daar heb leren kennen. De 2de keer was in september 2006 in Hotel.com dit hotel was modern in gericht en mooi van binnen, de kamers waren best goed en het eten was uitstekend.Verder was het personeel erg vriendelijk en is er in Albena sowieso veel te beleven. Je hebt daar Disco Tsar die is geweldig en de drankjes zijn daar goedkoop, winkels zijn ook goed alleen staan er echt oop elke hoek van de straat hoeren die steeds komen vragen of je mee wilt met hun, das idd minder. Voor de rest is Albena een aanrader en ik ga nog een keer terug,maar eerst ga ik in Juni 2007 naar Zonnestrand.

In duitsland staat dit hotel in de gidsen als "feesthotel"

Jochem Rasche
29-8-2006

In duitsland staat dit hotel in de gidsen als "feesthotel" wat resulteert in veel duitse jongeren die behoorlijk wat lawaai maken s'nachts. Dit zou makkelijk verholpen kunnen worden als er een airco in de kamer zou worden geplaatst, zodat je niet met de balkondeur open hoeft te slapen. Kamers zijn erg netjes en schoon, zeker als je af en toe fooi geeft. Ivm andere all inclusives (bv turkije) was het drinken goed en redelijke te verkrijgen. Het eten was het grootste minpunt (behalve de pizza. Er zat zeer weinig smaak aan en was vaak niet warm. De bulgaren schijnen pas sinds een paar jaar continentaal te koken, dus misschien moeten ze nog wat bijleren (geld voor veel eetgelegenheden). Personeel was over het algemeen heel vriendelijk. Voor wat je ervoor betaald is dit een goed hotel voor een all incl. vakantie voor jongere mensen. Als ze het eten verbeteren is het uitstekend.

Wij zijn net terug uit Bulgarije hotel

Pascal
22-8-2006

Wij zijn net terug uit Bulgarije hotel .com. De kamers waren boven onze verwachting zeer netjes en schoon.Het ontbijt was goed alleen het avondeten niet altijd goed warm of goed berijd ,met resultaat dat mijn vriendin een lichte voetselvergiftiging is opgelopen en de hele dag erg ziek was.Het was onze vertrekdag en we zouden om 12.00 uur s'middags uit onze kamer moeten.Alleen onze bus naar het vliegveld kwam pas om 23.10.Ik ging naar de receptie om het verhaal te vertellen en te vragen of we langer in onze kamer konden blijven, daar werd niet met respect op gereageerd en ze discusseerde wat en ik moest weer 60 leva betalen en kon tot 8 uur blijven ik vind dit zeer slecht.Moesten we nog 3 uur in de receptie zitten ,me vriendin doodziek.Daarom een 2 als service , totaal geen respect voor de situatie en alleen maar aan geld denkend.

Mooi hotel, eten was meestal goed en vooral genoeg

suus
8-8-2006

Mooi hotel, eten was meestal goed en vooral genoeg. Ontzettend veel overlast van feestende Duitsers (zelfs waar wij zaten... in een bijgebouw.. rustigste locatie van hotel.com) afstand naar het strand was meer dan 150 sterk hellende treden.. op de heenweg naar beneden goed te doen maar naar boven...

tip: maak gebruik van het openbaar vervoer, de plaatsjes Dobrich (typisch hoe de locale bevolking woont/leeft en Varna goedkoop shoppen!!) zijn zeker de moeite waard. Verder is de jeepsafari ontzettend gaaf!

Onze vakantie was zeker geslaagd, we willen zeker terug naar Bulgarije.. maar slaan dan albena/hotel.com over (dit puur ivm de vervelende feestende jongeren)