Zoover

6,3

redlijk hotel

wendy
1-1-2009

redelijk hotel, voor die prijs.

kamers waren minder, douche zag er niet uit. wc direct naast de douche.

verder leuke winkeltjes en vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in juni 2008

Zeker een topper

Angela
11-9-2008

Heel goed eten. En heel gezellig en rustig. Er is altijd wel wat te doen. De omgeving mooi. Voor kinderen is en wordt er ook veel gedaan.

Gereisd Familie in september 2008

voldoende

PieterJan de Jongh
31-7-2008

Alles behalve het eten verdiend een voldoende. Het eten is niet te eten, ik geef het nog niet eens aan mijn hond.

Het dorp is leuk alleen alles is te groot voor het aantal toeristen wat er zit. Dus half volle kroegen en lege restaurants.

Gereisd Met vrienden in juli 2008

Late reactie

K.L
2-3-2008

Late reactie. Ben in juni 2007 met vrienden naar hotel .Com gegaan. Is ons erg goed bevallen. Eten was goed, zwembad erg mooi/lekker en gratis busjes naar het strand. Voor jongere genoeg te doen..

Gereisd Met vrienden in juni 2007

Ben samen met vriendinnen afgelopen zomer in naar Hotel

Maja V
22-2-2008

Ben samen met vriendinnen afgelopen zomer in naar Hotel .Com geweest. Dit is ons goed bevallen. Eten was lekker, kamers waren schoon, zwembaden waren erg mooi en je kon gemakkelijk naar het strand toe. Albena is een leuk plaatsje met veel winkeltjes.

Gereisd Met vrienden in februari 2008

Wij zijn net een weekje in

Rik Aussems
23-8-2007

Wij zijn net een weekje in .com geweest en kunnen zeggen dat er een superprofessioneel animatieteam aanwezig was en dit bijna 24u per dag. Dat de animatie in het Duits is lijkt mij logisch aangezien drievierde van de gasten Duitstalig zijn. Mag toch geen probleem zijn voor nederlandstaligen. Op veel andere plaatsen is er enkel een frans of engelstalige animatie. Het enige probleem zijn de zeer luidruchtige feestvierende jongeren die ervoor zorgen dat de nachtrust tot een minimum beperkt wordt evenals het ontbreken van een airco. Voor de rest proper en net een perfecte service van het personeel. en de rest..... daar zorg je in eerste instantie zelf voor. En klagen kun je altijd

Wij zijn net een weekje terug van dit hotel

m.de jong
28-7-2007

Wij zijn net een weekje terug van dit hotel. het eten: patat is droog en koud, rijst plakkerig, dus je leeft voornamelijk op vlees en groente ! Kindvriendelijkheid is prima zolang je kind niet verbrand. hij of zij mag namelijk niet in een T-shirt het zwembad in en ja luidruchtige duitsters en bijna geen nederlanders als je wat contact wilt tijdens je vakantie valt dit zwaar tegen, russen, polen en duitsers, bijna geen nederlanders dus animatie, fitness enz. allemaal in het duits ! als je vanaf dit hotel naar het geweldige strand en boulevard wilt zul je tegen een stootje en de hitte moeten kunnen, een trap op en af van meer dan 100 treden is niet fijn met 42 graden, voor ouderen zou ik een hotel dicht aan het strand aanraden,verder hebben mijn kids en ik zeker genoten van onze vakantie, maar zou never nooit meer een all inclusive hotel boeken,kook dan nog liever zelf!

Net terug van een vakantie in Hotel

Laura
22-9-2006

Net terug van een vakantie in Hotel .COM in Albena, Bulgarije en we hebben het heerlijk gehad. Geen last van kabaal s'nachts maar dan zaten we ook niet in het hoofdgebouw. Eten was inderdaad niet altijd even warm maar de magnetron die er staat kon het zo heet maken als jezelf wenste. Eten en drinken waren werkelijk in overvloed de gehele dag door. Personeel was zeer vriendelijk. Zeer schone kamers met iedere dag schone lakens en schoon beddegoed en als je af en toe een footje geeft worden je handoeken speciaal mooi opgevouwen.Het hele park was zeer schoon en heel goed onderhouden ( er loopt erg veel personeel rond om dat mogelijk te maken ) De zwembaden waren ook super. Het enige minpuntje voor ons was de afstand van het hotel tot het stadje en het strand die was ongeveer 1000 meter via een vrij steile weg met een zeer slechte stoep met losliggende tegels enz en de gratis bus rijdt s'avonds niet en dan moet je dus lopen. Hotel zelf verdient meer dan 3 sterren. SUPER.