Zoover
Hotel .com

Hotel .com

6,3

Prima hotel, eten en verzorging is goed, alleen wat last

1-8-2005

Prima hotel, eten en verzorging is goed, alleen wat last van grote groepen luidruchtige Duitsers.

Gereisd Anders in augustus 2005

Wij zijn 05-07-05 terug gekomen en hebben een prima gehad

Jolanda
26-7-2005

Wij zijn 05-07-05 terug gekomen en hebben een prima vakantie gehad in hotel Com, in Turkije worden deze hotels verkocht als Ultra all incl.aan niets hoeft het je te ontbreken de hele dag. (vaak ook na de oficiele tijden)Veel sport aktiviteiten, dit hotel is minder geschikt voor jonge kinderen, vanaf 10 is het er prima, klimbaan, boogschieten gigazwembad ed. Het hotel heeft een jonge snelle uitsraling en trekt veel luidruchtige vooral duitse bezoekers, en russische gezinnen. Bulgaren erg vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan zeker terug. Vergeet niet de Art street te bezoeken, erg gezellig in Albena

Wij zijn 07-07-2005 thuis gekomen van onze vakantie in Wij

Ellen en Erwin
8-7-2005

Wij zijn 07-07-2005 thuis gekomen van onze vakantie in Bulgarije. Wij vonden het echt een mooi schoon en leuk hotel. Het eten was veel en goed, drank ook in overvloed, fruit, snacks, koekjes alles lag er genoeg. De kamer en de badkamer waren wel klein maar goed daar zit je vrij weinig als het goed is.

De ligging is ook best goed je bent als je de weg een beetje weet binnen 10 min op het strand en in de gezellige winkelstraat.

En anders kan je ook altijd het treintje pakken.

Het enige minpunt(je) vonden wij dat er voor kinderen weinig tot geen animatie was. Wij hebben er 2 weken gezeten waarvan we 1 week animatie hebben gezien en de 2e week vrij weinig tot helemaal niets! Als het regende moesten we ons zelf vermaken dat vonden wij erg jammer.

Wel moet ik zeggen dat de shows die de animatie opvoerden erg leuk en goed waren!

En als je van sport houd zit je in dit hotel goed.

wij zijn met zijn 5jes in augustus 2004 geweest het is en

de floddertjes
19-8-2004

wij zijn met zijn 5jes in augustus 2004 geweest

het is een heel schoon hotel,alleen jammer maar kleine kamers en kleine badkamer

eten kan je de jele dag door

veel fruit en koek en er is echt van alles te eten en te drinken,behalve cola light

de drankjes zijn goed gekoeld.

hoop keuze kwa drankjes

de coctails moet je betalen die zijn 2 euro

mooi zwembad ,met glijbaan waar we veel mensen inclusief 40 tot 60+ vanaf hebben zien gaan met veel plezier.

annematie is in het duits maar er is wel erg veel te doen

wij hebben erg genoten

het is een verzorgd hotel