Zoover
Hotel .com

Hotel .com

6,3

.ik lag op een plaaats werdt je de hele nacht gewekt door

Jenniferrr
6-8-2006

.ik lag op een plaaats werdt je de hele nacht gewekt door de duiste jeugd fijn hoor !!! maar verder alles toppie (H)

Gereisd Anders in augustus 2006

het hotel is goed als je rekening houdt met de prijs

martin
30-9-2005

het hotel is goed als je rekening houdt met de prijs.

de aankleding is modern(geen tafelkleedjes en zo)

de taal is er helaas(vindt ook het personeel)DUITS!!!!

kamers zijn ruim en schoon.

het eten is soms wat rauw maar beneden eet je voor bijna niks(RAI aan het strand is erg goed)

Gereisd Anders in september 2005

het hotel is prima,de kamers ook

henny
27-9-2005

het hotel is prima,de kamers ook.

het zwembad is groot genoeg en het eten

redelijk.het enige is dat geschreeuw van de duitsers in de nachten,vreselijk,en niemand deed er wat aan.ik was zelf wanhopig van vermoeidheid door gebrek aan slaap.

klagen hielp niet .ze deden gewoon niets.ik neem krass dit erg kwalijk en bedenk me wel twee keer voor ik daar weer een vakantie boek.

Wij zijn een week geleden teruggekomen en hebben echt een

Patricia
12-9-2005

Wij zijn een week geleden teruggekomen en hebben echt een heerlijke vakantie gehad.

Het hotel is netjes en wordt inderdaad goed schoongemaakt.

Het eten is zeker goed en er was altijd voldoende keus.

Het personeel is wat nors maar dat zijn bulgaren nou eenmaal.

En dat het luidruchtig was, ach dat heb je overal. Vorig jaar in Turkije was het 10 x erger.

we zijn net terug en de indruk is gemiddeld,geen rustig en

John en Simone
6-9-2005

we zijn net terug en de indruk is gemiddeld,geen rustig hotel veel duitsers en s'nachts veel lawaai dus neem oordopen mee,eten is goed en uitgebreid,mooi groot zwembad,alleen zijn de Bulgaren niet erg vriendelijk,maar de natuur en de prijs maakt het goed. Als je de bus neemt kun je aardig wat zien en niet DUUR.

Gereisd Anders in september 2005

We hebben een goede vakantie gahad in hotel

fam. van nierop
30-8-2005

We hebben een goede vakantie gahad in hotel.com. De kamers waren mooi en werden goed schoongehouden. Dat geldt overigens voor de hele accomodatie: eetzaal, receptie, zwembad: het zag er allemaal schoon en verzorgd uit.

De sfeer op ons verblijf vonden we goed.

Het eten was prima: veel, goed van kwaliteit en erg lekker.

De animaties waren in het Duits, maar bij de sportlessen werden de aanwijzingen zo nodig ook in het Engels gegeven.De grote shows om tien uur 's avonds (dans op muziek bv. Mamma Mia, Saturday Night Fever) waren zeer de moeite waard.

Bulgarije is een vakantieland in opkomst en dat is terecht, want de Bulgaren hebben hun zaken goed voor elkaar. Ze zijn voorkomend, bereidwillig en vriendelijk. Ze maken lange dagen tegen een mager loontje om het ons naar de zin te maken. Daar zijn ze goed in geslaagd en wij kijken dan ook terug op een hele leuke vakantie.

harten vijf

een leuk hotel om je vakantie door te brengen

Nol en Ester
14-8-2005

een leuk hotel om je vakantie door te brengen. Jammer idd dat een hoop duitsers een hoop lawaai betekend. Buffet was groot en je kon iedere dag uit voldoende verschillende gerechten kiezen. Veel fruit. Strand is schitterend, en de prijzen op het strand vallen reuze mee.

Gereisd Anders in augustus 2005

ik von het een mooi hotel alleen erg luidruchtig door de

Ron het amsterdammertje
8-8-2005

ik von het een mooi hotel alleen erg luidruchtig door grote groepen duisters.

de mensen in het hotel spreken amper engels en alles is in het duits vooral de animatie. de kamer is erg klein met z'n drieen dus ik zou er vantevoren een kamer bij huren gaat u met z'n drieen. voor de rest ben ik het een met hofman wat betreft geen toezicht en verbanddoos:S!

het plaatsje was erg leuk en de bazaar ook het is ook erg goedkoop omdat er nog geen euro is. het strand was ook erg mooi maar ook weinig toezicht.

we zijn hier geweest in de periode vanaf 18 juli tot 1 augustus en er was een enorme plaag van zwarte torretjes of kevertjes. erg smerig!

groeten Ron

Dit betr

Hofman
8-8-2005

Dit betr. een jong.hotel wat ons niet was vert. maar wel hfdbest.ddl is. We hebben wel 2 uur per nacht kunnen slapen...Er is hier tot.geen toezicht!EHBOdoos niet aanw. in het gehele hotel. Tijd. ons verbl. is een jongetje (9) gereanimeerd nadat hij enige min. met zijn arm in een afzuigkan.in het zwembad had vastgezeten. Er was geen mobiel(!!??) bij de swim.pool-guard (2 man. Hygiene ver te zoeken rond (het over. schit.)zwembad.....gele randen en 's nachts werd er in de pool gesprongen door dronken jongeren die net daarvoor kotsend gesign.waren....de terrassen heb ik nooit schoongesp.zien worden terw. we vaak tot ruim voorbij middern. rond het zwembad vertoefden. Het eten is uitst. en volop aanwezig. Het oostblok verleden blijft voelbaar. De afst. naar het strand ong.30 min. lopen was voor ons geen probl. Je loopt tussen bomen,veel in schaduw. Er is een fant. strand en fijne zee.

Ik heb hier een week gezeten, en dat was meer dan genoeg!

Sandra
3-8-2005

Ik heb hier een week gezeten, en dat was meer dan genoeg! Als je wilt feesten, zal je het geweldig hebben, maar als je voor je rust op vakantie gaat, adviseer ik een andere accomodatie te kiezen (van min. 4 sterren). Ik heb gemiddeld 3 uur geslapen per nacht, ivm de enorme geluidsoverlast van groepen Duitse jeugd. Het is een mooi land, leuk plaatsje, eten is lekker (weinig gevarieerd dat wel), kamers zijn netjes en schoon. De weg naar het strand leidt via allemaal trappen. Kortste route 145 treden. Niet fijn met 40 graden! Tijdens mijn verblijf was er een enorme plaag van grote zwarte torren, heel vies! Daar deden ze ook niks tegen. Ik zou nog wel eens terug willen naar Bulgarije, maar dan niet naar dit hotel!