Zoover

Hotel .com

6,3

Sylvana L.
21-2-2008

Hotel .Com is een leuk hotel met een perfecte ligging. shuttlebusservice is gratis en erg fijn. De kamers zijn vrolijk ingericht en het personeel is erg vriendelijk.

Gereisd Met partner in september 2007

Wij zijn net een weekje in

Rik Aussems
23-8-2007

Wij zijn net een weekje in .com geweest en kunnen zeggen dat er een superprofessioneel animatieteam aanwezig was en dit bijna 24u per dag. Dat de animatie in het Duits is lijkt mij logisch aangezien drievierde van de gasten Duitstalig zijn. Mag toch geen probleem zijn voor nederlandstaligen. Op veel andere plaatsen is er enkel een frans of engelstalige animatie. Het enige probleem zijn de zeer luidruchtige feestvierende jongeren die ervoor zorgen dat de nachtrust tot een minimum beperkt wordt evenals het ontbreken van een airco. Voor de rest proper en net een perfecte service van het personeel. en de rest..... daar zorg je in eerste instantie zelf voor. En klagen kun je altijd

Wij zijn net een weekje terug van dit hotel

m.de jong
28-7-2007

Wij zijn net een weekje terug van dit hotel. het eten: patat is droog en koud, rijst plakkerig, dus je leeft voornamelijk op vlees en groente ! Kindvriendelijkheid is prima zolang je kind niet verbrand. hij of zij mag namelijk niet in een T-shirt het zwembad in en ja luidruchtige duitsters en bijna geen nederlanders als je wat contact wilt tijdens je vakantie valt dit zwaar tegen, russen, polen en duitsers, bijna geen nederlanders dus animatie, fitness enz. allemaal in het duits ! als je vanaf dit hotel naar het geweldige strand en boulevard wilt zul je tegen een stootje en de hitte moeten kunnen, een trap op en af van meer dan 100 treden is niet fijn met 42 graden, voor ouderen zou ik een hotel dicht aan het strand aanraden,verder hebben mijn kids en ik zeker genoten van onze vakantie, maar zou never nooit meer een all inclusive hotel boeken,kook dan nog liever zelf!

Hotel valt best mee als je uitgerust toekomt en niet wenst

VERMAUT DANNY
27-7-2007

Hotel valt best mee als je uitgerust toekomt en niet wenst te slapen. Daar er geen airco is op de kamer moet je met je venster open slapen door de hitte en met al die luidruchtige duitsers doe je geen oog dicht. Eten valt mee voor een 3 sterren.

Gereisd Anders in juli 2007

Wij zijn vorig jaar naar dit hotel geweest, we werden gek

Miranda
26-5-2007

Wij zijn vorig jaar naar dit hotel geweest, we werden gek van die irritante duitsers!! Het ontbijt was goed maar het avondeten was slecht, vaak halfrauw! Service in het hotel was redelijk. Zwembad was top. Verder was er weinig te doen vonden wij. Wel een aanrader is de jeep-safari!

Gereisd Anders in mei 2007

ik ben afgelopen jaar 2 keer naar Bulgarije geweest naar

Bjorn
16-5-2007

ik ben afgelopen jaar 2 keer naar Bulgarije geweest naar albena i.v.m een meisje wat ik daar heb leren kennen. De 2de keer was in september 2006 in Hotel.com dit hotel was modern in gericht en mooi van binnen, de kamers waren best goed en het eten was uitstekend.Verder was het personeel erg vriendelijk en is er in Albena sowieso veel te beleven. Je hebt daar Disco Tsar die is geweldig en de drankjes zijn daar goedkoop, winkels zijn ook goed alleen staan er echt oop elke hoek van de straat hoeren die steeds komen vragen of je mee wilt met hun, das idd minder. Voor de rest is Albena een aanrader en ik ga nog een keer terug,maar eerst ga ik in Juni 2007 naar Zonnestrand.

Net terug van een vakantie in Hotel

Laura
22-9-2006

Net terug van een vakantie in Hotel .COM in Albena, Bulgarije en we hebben het heerlijk gehad. Geen last van kabaal s'nachts maar dan zaten we ook niet in het hoofdgebouw. Eten was inderdaad niet altijd even warm maar de magnetron die er staat kon het zo heet maken als jezelf wenste. Eten en drinken waren werkelijk in overvloed de gehele dag door. Personeel was zeer vriendelijk. Zeer schone kamers met iedere dag schone lakens en schoon beddegoed en als je af en toe een footje geeft worden je handoeken speciaal mooi opgevouwen.Het hele park was zeer schoon en heel goed onderhouden ( er loopt erg veel personeel rond om dat mogelijk te maken ) De zwembaden waren ook super. Het enige minpuntje voor ons was de afstand van het hotel tot het stadje en het strand die was ongeveer 1000 meter via een vrij steile weg met een zeer slechte stoep met losliggende tegels enz en de gratis bus rijdt s'avonds niet en dan moet je dus lopen. Hotel zelf verdient meer dan 3 sterren. SUPER.

In duitsland staat dit hotel in de gidsen als "feesthotel"

Jochem Rasche
29-8-2006

In duitsland staat dit hotel in de gidsen als "feesthotel" wat resulteert in veel duitse jongeren die behoorlijk wat lawaai maken s'nachts. Dit zou makkelijk verholpen kunnen worden als er een airco in de kamer zou worden geplaatst, zodat je niet met de balkondeur open hoeft te slapen. Kamers zijn erg netjes en schoon, zeker als je af en toe fooi geeft. Ivm andere all inclusives (bv turkije) was het drinken goed en redelijke te verkrijgen. Het eten was het grootste minpunt (behalve de pizza. Er zat zeer weinig smaak aan en was vaak niet warm. De bulgaren schijnen pas sinds een paar jaar continentaal te koken, dus misschien moeten ze nog wat bijleren (geld voor veel eetgelegenheden). Personeel was over het algemeen heel vriendelijk. Voor wat je ervoor betaald is dit een goed hotel voor een all incl. vakantie voor jongere mensen. Als ze het eten verbeteren is het uitstekend.

Wij zijn net terug uit Bulgarije hotel

Pascal
22-8-2006

Wij zijn net terug uit Bulgarije hotel .com. De kamers waren boven onze verwachting zeer netjes en schoon.Het ontbijt was goed alleen het avondeten niet altijd goed warm of goed berijd ,met resultaat dat mijn vriendin een lichte voetselvergiftiging is opgelopen en de hele dag erg ziek was.Het was onze vertrekdag en we zouden om 12.00 uur s'middags uit onze kamer moeten.Alleen onze bus naar het vliegveld kwam pas om 23.10.Ik ging naar de receptie om het verhaal te vertellen en te vragen of we langer in onze kamer konden blijven, daar werd niet met respect op gereageerd en ze discusseerde wat en ik moest weer 60 leva betalen en kon tot 8 uur blijven ik vind dit zeer slecht.Moesten we nog 3 uur in de receptie zitten ,me vriendin doodziek.Daarom een 2 als service , totaal geen respect voor de situatie en alleen maar aan geld denkend.

Mooi hotel, eten was meestal goed en vooral genoeg

suus
8-8-2006

Mooi hotel, eten was meestal goed en vooral genoeg. Ontzettend veel overlast van feestende Duitsers (zelfs waar wij zaten... in een bijgebouw.. rustigste locatie van hotel.com) afstand naar het strand was meer dan 150 sterk hellende treden.. op de heenweg naar beneden goed te doen maar naar boven...

tip: maak gebruik van het openbaar vervoer, de plaatsjes Dobrich (typisch hoe de locale bevolking woont/leeft en Varna goedkoop shoppen!!) zijn zeker de moeite waard. Verder is de jeepsafari ontzettend gaaf!

Onze vakantie was zeker geslaagd, we willen zeker terug naar Bulgarije.. maar slaan dan albena/hotel.com over (dit puur ivm de vervelende feestende jongeren)