Zoover

Top chalet gastheer Tjeerd. Skichalet aan de piste

Babette Rüger Ten Cate
28-10-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een geweldige locatie! Super service door chaletstaf/gastheer/kok/wijnkenner Tjeerd. Net weer geboekt bij skichalets en Tjeerd komt deze winter 2019-2020 weer terug om dit skichalet te runnen. Daar zijn we blij mee. Mooi verzorgd huis met mooie ruime kamers. De ligging is fenomenaal, dat vindt je nergens in Sankt Anton. Op de piste en bij de aprèsski van de Mooserwirt. De Mooserwirt ligt net om het hoekje van het chalet, dus je hoort en ziet het niet, alleen maar de voordelen ervan. Bij het chalet doe je je ski's aan en je bent op de blauwe piste en skiet zo naar de Galzig cabinebaan. Mooier kan écht niet. Voor het chalet kan je gewoon gratis parkeren.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Susette
24-3-2019

Super accodomodatie, goeie kok en heerlijk gegeten

Gereisd Met vrienden in maart 2019
    Team Skichalets.nl, Hoofdkantoor, 21-5-2019
    Hartelijk bedankt Susette voor dit mooie cijfer. Dank voor het delen van uw ervaring. We vinden het fijn te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad. We zien u graag terug in een van onze chalets.

Aan de piste. Toplocatie. Mooi huis.

Machteld Bredius
    30-7-2018
    • Ligging t.o.v. pistes10

Een heel mooi verzorgd Oostenrijks huis. In St. Anton en direct aan de piste. Ideaal. We hebben het super fijn gehad hier. Jammer dat de week zo om was. Maar we gaan gelukkig weer terug.

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Mooi verzorgd huis. Op de piste. Top plek.

Quirine van Verseveld
    30-7-2018
    • Ligging t.o.v. pistes10

Een zeer verzorgd huis op de piste in Sankt Anton. Mooier kan niet. We zijn vaak in St. Anton geweest en dit is wel de beste locatie. Top is dat je je ski's bij het chalet aantrekt en direct in het Arlberg gebied bent.

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Ski Chalet: Direct aan de piste. Mooier kan niet!

Irene Padmos
    2-7-2018
    • Ligging t.o.v. pistes10

Chalet Aurora ligt direct aan de piste. Mooier kan niet! Je stapt bij het chalet direct op de ski's en je skiet zo naar alle liften van St. Anton. Echt een ski-in/ski-out chalet. Bij het chalet is ook een goed pisterestaurant met een mooi terras. Je kunt hier ook heerlijk eten. Het chalet ligt prachtig, vlakbij de Mooserwirt. Je loopt er zo naar toe. Het is een mooi chalet met ruime slaapkamers. Wij hebben het fantastisch gehad en gaan weer boeken.

Gereisd Met vrienden in maart 2018