Zoover
Hotel Ikos Dassia

Hotel Ikos Dassia

9,8

Waar droom en mens elkaar ontmoeten.

Anna
1-5-2019

Bij Ikos Dassia worden vakantie dromen werkelijkheid. Op ieder gebied wordt er aan je wensen voldaan. Eten en drinken op Michelin Ster niveau. Waar je ook gaat of staat, overal krijg je de beste zorg. Wij hebben genoten en gunnen deze bijzondere ervaring aan ieder mens die het zichzelf waard vindt. Met dank aan Hotel Manager Dirk, Bogdan, Skerdy en alle andere personeelsleden die zich inzetten om iedereen een onvergetelijke vakantie te laten beleven! Ons 9 jarig zoontje heeft zich ook prima geamuseerd. Het personeel deed echt álles voor hem. Hij heeft een aantal interviews voor op zijn YouTube kanaal, van medewerkers opgenomen, zélfs van een van de eigenaars van de Ikos resorts. Heel bijzonder. Wil je deze fantastische mensen leren kennen? Kijk dan op Fabritastic lol.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Wauw!!

Manita
17-9-2018

Ons hotel was overboekt en, na eerst in een ander hotel te hebben gezeten, uiteindelijk in dit hotel terecht gekomen. In één woord, fantastisch!! Je hoeft totaal niet te twijfelen om dit hotel te boeken. Eten, de kamers, service, schoonmaak, personeel, animatie, uitzicht... alles is gewoon geweldig! Hebben tijdens ons verblijf geen enkel negatief punt kunnen ontdekken. Boeken dit hotel! Je hebt gegarandeerd een fantastische vakantie.

Gereisd Met partner in september 2018

voor ons super

jacques
2-9-2018

het is een super de luxe hotel met alles erop en eraan

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Ikos onze favoriet voor Griekenland

Annemiek
17-5-2018

We zijn nog bij ikos dassia. Het is heerlijk hier. Wij kunnen geen minpunten vinden. Verleden jaar ikos olivia ook heerlijk.

Gereisd Met partner in mei 2018