Zoover

Sorteren

Nooit meer Eftalia

Zoubair el Farissi
4-11-2018

Het hotel ziet er mooi uit maar in je kamer kom zag ik al snel de gebreken (losse plinten, balkondeur die niet sluit, badkamer met gescheurde tegels). De matrassen zijn keihard en niet fijn om op te slapen.

De service is bagger wij moesten elke keer achter toiletpapier en handdoeken aan. De kamer werd niet goed schoon gemaakt.

Het eten is van slechte kwaliteit veel hetzelfde aardappelen zijn oud en overkookt, vlees wordt in kleine porties opgeschept en is bij de grill vaak aangebrand. Het a la carte restaurant is zogenaamd altijd volgepland heb het 5x gevraagd maar zonder succes (neppe service). De klachten die je indient worden niet serieus genomen.

Het feit dat ze adverteren met ultra all inclusief is onzin voor sap en ijsjes moet je gewoon betalen. Buiten dit is het overal stervensdruk.

De zwembaden zijn heel leuk voor de kids maar niet kindvriendelijk overal heb je rokende vakantiegangers en gladde tegels.

Eenmalig

Wiekhart
1-11-2018

Te groot hotel . Personeel kan het niet aan. Wel erg vriendelijk. Eten in eetzaal een grote vreetschuur. Borden/ bestek/ kopjes vaak op. Eerste oogopslag is hotel wauw en duplex woning ook. Helaas erg gehorig en gelukkig hadden we oordoppen mee. En ze mogen wat ons betreft Engelse en Russen gasten (ben ik nog netjes )weren. Wat een asociaal volk. Schandalig en personeel uitkafferen. En veelal dronken bah. Transfer van vliegveld zou 110 min zijn maar daadwerkelijk bijna 3uur erover gedaan. Hygiëne in hotelkamer viel wel mee en voor veel dingen moest je toch betalen terwijl je ultra all inclusive heb betaald. En strand smerig en kiezelstenen.

Waren in de herfstvakantie.

Nooit meer, slecht eten, service en matrassen

Jan van zavel
26-10-2018

Slechte service waarbij constant een fooi word verwacht heb 9x moeten vragen voor handdoeken en toiletpapier. Komen ze een gedeelte brengen en verwachten ze een fooi!?! Ongelooflijk!!

Eten is van slechte kwaliteit en veel hetzelfde als er ergens alleen vlees staat word dat meestal opgeschept door een personeelslid die je beperkt tot 2 a 3 stukjes terwijl je hier vaak een tijd voor in de rij sta. Als je dan aan geef dat het verbrand is kijken ze gewoon dwars door je heen, op naar de volgende.

Hotel ziet er netjes uit maar er word niet goed schoongemaakt. Het hotel vertoont al veel mankementen en heeft een slechte afwerking voor zo een jong hotel.

Ultra All inclusief maar je moet wel voor alle extra sap, wafels, ijs betalen. Ze proberen je ook constant iets te verkopen( minimaal 3x per dag) terwijl je rustig met vrouw en kinderen probeert te genieten bij het zwembad.

Super, we zouden zo weer gaan!

Hilde
21-10-2018

Super vakantie gehad. We hadden een familiekamer geboekt en deze is echt heel ruim.

Voldoende keus in eten, en elke dag wel een andere specialiteit. Veel zwembaden met glijbanen in overvloed. Helaas wel wat koud het water. Gelukkig was het zeewater nog wel lekker op temperatuur en ook het water bij de glijbanen op het ‘island’.

Vriendelijk personeel. Het enige nadeel vonden we de animatie ‘s avonds. De minidisco stelde weinig voor en daarna voor volwassenen ook niets meer. Op het island was wel een minidisco die wat meer voorstelde, maar had het graag ook bij het hotel gezien net als in eftalia splash en eftalia aqua.

Mocht je in de omgeving nog wat willen doen is op zondag de markt in het dorp leuk en de Sapadere jeepsafari (leuk voor zowel kinderen als volwassenen) en de piratenboot (big kral) te boeken bij de watersportkraam op het strand (een heel stuk goedkoper als bij de reisorganisatie.. en goed geregeld!).

nee niet meer weer

Ottie
21-10-2018

Is niet een ultra hotel, veel drank met bijbetaling,lange rijen voor een drankje.

Nooit meer

Gerry
19-10-2018

Voor ons persoonlijk viel het hotel tegen. Vorig jaar in Eftalia Splash geweest, super!! Ik weet dat je overal een probleem van kunt maken maar als je ziet wat we er voor betaald hebben (7 pers. swim-up room).

Hierbij wat verbeterpunten: eten is eenzijdig en niet smaakvol/ongezellig restaurant , enorme 'vreet'schuur dus vechten voor een plaatsje (zelfs in okt), glazen/bestek steeds op, slechte schoonmaak van de kamers, geen schone handdoeken en wc papier, gordijnen te kort waardoor teveel lichtinval, badlakens zwembad vies kapot of gewoon op, ijsjes alleen tegen betaling, parasols zwembad kapot, kussens op bedjes terras bij kamer vol vlekken, alleen dunne dekens op bed, badkamer vol spetters (spiegel/deur), haren in de handdoeken, extreem gehorige kamers en tot slot geen aardig woord van het personeel. Geen Ocean meer voor ons!

Wij kijken terug op een vakantie die we ons anders voor hadden gesteld.

Geen Eftalia Ocean meer voor ons.

Leuke vakantie gehad

Bianca Kraster
26-9-2018

Hotel is erg groot.

Ziet er ook mooi uit.

Bij binnenkomst proberen ze je een upgrade te geven voor €200,-

Wij hebben dit niet gedaan want wij hadden een top kamer en super uitzicht op het zwembad en de zee.

Schoonmaak van de kamer is afhankelijk welke verdieping je zit. Wij zaten op de 5de en de schoonmaak bij ons was super goed

Ultra all in?? Lachertje. Cocktails moet je bij betalen €6,-!! Dus dat is geen ultra all in.

Eerste hotel waar we zijn geweest waar we voor cocktails moet betalen.

Bediening lobbybar erg slecht!

Eten heel erg goed te doen

We waren er 15 dagen

De mensen die zeggen dat er geen vlees was moeten even langs een opticien want vlees is in overvloed.

Eftalia ocean is geweldig mooi!

Leuke bazaars in de buurt stuk of 3

Elke zondag een super mooie goedkope en grote markt! Echte aanrader!

Ohja hotel is absoluut niet glad!

Nooit meer! 1 Week eerder vertrokken naar huis!

A.A.M. Peeters
24-9-2018

Bij aankomst willen ze dat je bijbetaald voor een 'betere' kamer... nou dat hadden wij al, vervolgens kregen we onze kamer op t eerste oogopslag goed, todat we gingen slapen.. Niet!! Zo Gehorig..Toen hebben we uiteindelijk meer bijbetaald voor een swim up omdat we ook Met ons zoontje van 8 maanden zaten..nou daar begon de ellende opnieuw..putjes die niet op de afvoer paste zowel in de badkamers als op balkon..poortje van t balkon was niet af te sluiten naar t water toe... schoonmaak slecht ze gebruiken alleen een hoop schoonmaakmiddel zodat t lekker ruikt maar schoonmaken ho maar!! T eten een grote vreetschuur en 9 van de 10 x vonden wij t eten niet te vreten!! Elke keer t zelfde en haast geen vlees.. t kinderbad is ijskoud ons zoontje kon er echt niet langer dan 10 min of hij zat te blauwbekken. 1e babybed zat bloed in 2e was kapot 3e idem 4e paste t matras niet in!! Geen animatie en andere hotels hebben toegang tot oceans facaliteiten

Kurt fertein
24-9-2018

Schitterend hotel top kwaliteit

Voor rust nooit meer, met kinderen fantastisch

Myny Carlo
21-9-2018

Bij aankomst proberen ze jou een upgrade te verkopen als je een standaard kamer hebt geboekt. Dit omdat volgens hen een standaard kamer geen garantie biedt op een uitzicht. Wij hebben dit genomen en hadden een prachtige kamer.

Mooi en verzorgd hotel wat ideaal is voor een gezin met kinderen.

Aan de andere kant is het er veel te druk aan de verschillende zwembaden en zeker in het enige restaurant. Als je gaat eten en je hebt bij het ophalen van je eten niet gemorst dan heb je veel geluk gehad. Ze lopen je bord uit je handen als je niet oplet. Veel aanschuif rijen al is het maar voor gewone kost. Voor de speciale dingen kon je wel een filemelding opzetten met een vertraging van meer dan 15 minuten. Gevolg het andere eten koud. Dus best kiezen om te eten waar geen file staat.

Het eten op zich was lekke en gevarieerd. Opmerkin: geen mayonaise :-)