Zoover
Hotel Eftalia Ocean

Hotel Eftalia Ocean

Zeer mooi hotel .......maar ...

Sandra,
15-4-2019

Is zeker geen 5 sterren waard ....jammer moest het hotelmanegment iets meer op hun strepen staan en de zwijnen een beetje intomen zou dit een fantastisch hotel zijn ....hotel schrijft dat de heren lange broek moeten aandoen voor het diner ...niets is waar ...pyjama is zelfs goed ....het eten is 1 chaos waardoor je vakantiesfeer wegvalt ....eten is lauw.....en veeeel te DRUK ...moest men iets aan het restaurant veranderen zou dit tophotel zijn ...en ook nog all in is niet zo all in ....cocktails kosten 6 euro ...ijsjes zijn ook appart te betalen ....jammer voor een ultra all in.

Kamers wel zeer netjes

Gereisd met partner in april 2019

Leuk buiten het hoogseizoen

REBECCA Van kasteren,
    4-1-2019

We zijn hier met 2 kinderen van 10 en 11 12 dagen geweest net na de meivakantie.

Familiekamer was mooi groot. Positief iedere dagen veel schone handdoeken en frisdrank koffie en thee bijgevuld.

We zaten in een rustige periode en daardoor ook niet veel last van de gehorige kamer met wel echt vreselijke harde bedden.

Qua eten weet je is allemaal beetje van hetzelfde maar we konden rustig zitten en ook bij het zwembad ruime keus in bedjes

Zwembad en alle glijbanen waren voor onze zoons het paradijs maar ook hier kan ik me voorstellen dat het in het hoogseizoen geen pretje is.

Het wilt u een tattoo of massage of coctail of foto's daar word je wel een beetje gek van maar goed met een No als ze aankomen lopen kom je een heel end.

De jeep toch was prachtig althans de plekken waar we kwamen.. Het hele lachen want alles word gefilmd gebeuren dan weer niet maar goed. We hebben ons vermaakt en weten nu dat all inclusive niks voor ons is.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Verschrikkelijk hotel

Familie Wijnen,
    22-12-2018

Bij aankomst ziet het er mooi uit. Helaas was dat ook het enige positieve. De familiekamer die we kregen was buitengewoon vies. Vlekken op de vloer, bloed in een laken, handafdrukken op de spiegels en onverklaarbare vlekken op alle badkamer wanden. Gemeld bij receptie. Om een lang verhaal kort te maken, zelf na 2 dagen de badkamer schoon gemaakt ( niet iets wat je in je vakantie wil doen).

Overdag constante trance muziek op standje heel hard bij het zwembad en' s nachts tot een uurtje of 3 dronken, ruziënde mensen op de gang.

Ook het restaurant was niet geweldig. Alles smaakt hetzelfde en is op dezelfde temperatuur (warm eten=lauw koud eten=te warm) . Het enigste wat goed op temperatuur was waren de drankjes, veel gasten deden zich hier dan ook overdadig aan te goed.

950 leestekens is eigenlijk te kort om aan te geven hoe verschrikkelijk dit hotel was, maar ik denk dat duidelijk is dat wij hier nooit meer terug gaan.

Geweldige vakantie!!

Barbara,
    20-11-2018

Top hotel met topkamer. Wij zijn een weekje in Eftalia Ocean geweest, dit was een heerlijke vakantie. Bij aankomst een upgrade genomen naar een swim up room en dit was zo het geld waard. De eetzaal is behoorlijk groot en druk (zelfs in het naseisoen) wij zijn vooral uit eten geweest (wat ook heel goedkoop was) in het nabij gelegen avsallar. Vakantie was top mede dankzij dit mooie, grote en schone hotel!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Nooit meer Eftalia

Zoubair el Farissi,
    4-11-2018

Het hotel ziet er mooi uit maar in je kamer kom zag ik al snel de gebreken (losse plinten, balkondeur die niet sluit, badkamer met gescheurde tegels). De matrassen zijn keihard en niet fijn om op te slapen.

De service is bagger wij moesten elke keer achter toiletpapier en handdoeken aan. De kamer werd niet goed schoon gemaakt.

Het eten is van slechte kwaliteit veel hetzelfde aardappelen zijn oud en overkookt, vlees wordt in kleine porties opgeschept en is bij de grill vaak aangebrand. Het a la carte restaurant is zogenaamd altijd volgepland heb het 5x gevraagd maar zonder succes (neppe service). De klachten die je indient worden niet serieus genomen.

Het feit dat ze adverteren met ultra all inclusief is onzin voor sap en ijsjes moet je gewoon betalen. Buiten dit is het overal stervensdruk.

De zwembaden zijn heel leuk voor de kids maar niet kindvriendelijk overal heb je rokende vakantiegangers en gladde tegels.

Eenmalig

Wiekhart,
    1-11-2018

Te groot hotel . Personeel kan het niet aan. Wel erg vriendelijk. Eten in eetzaal een grote vreetschuur. Borden/ bestek/ kopjes vaak op. Eerste oogopslag is hotel wauw en duplex woning ook. Helaas erg gehorig en gelukkig hadden we oordoppen mee. En ze mogen wat ons betreft Engelse en Russen gasten (ben ik nog netjes )weren. Wat een asociaal volk. Schandalig en personeel uitkafferen. En veelal dronken bah. Transfer van vliegveld zou 110 min zijn maar daadwerkelijk bijna 3uur erover gedaan. Hygiëne in hotelkamer viel wel mee en voor veel dingen moest je toch betalen terwijl je ultra all inclusive heb betaald. En strand smerig en kiezelstenen.

Waren in de herfstvakantie.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Nooit meer, slecht eten, service en matrassen

Jan van zavel,
    26-10-2018

Slechte service waarbij constant een fooi word verwacht heb 9x moeten vragen voor handdoeken en toiletpapier. Komen ze een gedeelte brengen en verwachten ze een fooi!?! Ongelooflijk!!

Eten is van slechte kwaliteit en veel hetzelfde als er ergens alleen vlees staat word dat meestal opgeschept door een personeelslid die je beperkt tot 2 a 3 stukjes terwijl je hier vaak een tijd voor in de rij sta. Als je dan aan geef dat het verbrand is kijken ze gewoon dwars door je heen, op naar de volgende.

Hotel ziet er netjes uit maar er word niet goed schoongemaakt. Het hotel vertoont al veel mankementen en heeft een slechte afwerking voor zo een jong hotel.

Ultra All inclusief maar je moet wel voor alle extra sap, wafels, ijs betalen. Ze proberen je ook constant iets te verkopen( minimaal 3x per dag) terwijl je rustig met vrouw en kinderen probeert te genieten bij het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Super, we zouden zo weer gaan!

Hilde,
    21-10-2018

Super vakantie gehad. We hadden een familiekamer geboekt en deze is echt heel ruim.

Voldoende keus in eten, en elke dag wel een andere specialiteit. Veel zwembaden met glijbanen in overvloed. Helaas wel wat koud het water. Gelukkig was het zeewater nog wel lekker op temperatuur en ook het water bij de glijbanen op het ‘island’.

Vriendelijk personeel. Het enige nadeel vonden we de animatie ‘s avonds. De minidisco stelde weinig voor en daarna voor volwassenen ook niets meer. Op het island was wel een minidisco die wat meer voorstelde, maar had het graag ook bij het hotel gezien net als in eftalia splash en eftalia aqua.

Mocht je in de omgeving nog wat willen doen is op zondag de markt in het dorp leuk en de Sapadere jeepsafari (leuk voor zowel kinderen als volwassenen) en de piratenboot (big kral) te boeken bij de watersportkraam op het strand (een heel stuk goedkoper als bij de reisorganisatie.. en goed geregeld!).

nee niet meer weer

Ottie,
    21-10-2018

Is niet een ultra hotel, veel drank met bijbetaling,lange rijen voor een drankje.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Nooit meer

Gerry,
    19-10-2018

Voor ons persoonlijk viel het hotel tegen. Vorig jaar in Eftalia Splash geweest, super!! Ik weet dat je overal een probleem van kunt maken maar als je ziet wat we er voor betaald hebben (7 pers. swim-up room).

Hierbij wat verbeterpunten: eten is eenzijdig en niet smaakvol/ongezellig restaurant , enorme 'vreet'schuur dus vechten voor een plaatsje (zelfs in okt), glazen/bestek steeds op, slechte schoonmaak van de kamers, geen schone handdoeken en wc papier, gordijnen te kort waardoor teveel lichtinval, badlakens zwembad vies kapot of gewoon op, ijsjes alleen tegen betaling, parasols zwembad kapot, kussens op bedjes terras bij kamer vol vlekken, alleen dunne dekens op bed, badkamer vol spetters (spiegel/deur), haren in de handdoeken, extreem gehorige kamers en tot slot geen aardig woord van het personeel. Geen Ocean meer voor ons!

Wij kijken terug op een vakantie die we ons anders voor hadden gesteld.

Geen Eftalia Ocean meer voor ons.