Zoover

2019

Super gelegen catered skichalet. Bij lift & piste

Amy den Hartogh
4-12-2019

Echt een mooi ingericht chalet en super gelegen. Direct bij de liften en piste. Als je naar Tignes gaat, ga dan hierheen. Je vindt in heel Tignes niet zo'n chalet. We skiën al zo'n 20 jaar met min of meer een vaste groep en we boekten voor het eerst een catered chalet. Wij zijn in ieder geval om, wij willen niks anders meer. Heerlijk dat alles zo top verzorgd is.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Diner beter dan in een restaurant

Janine Cammeraat-Verheul
25-11-2019

Het ontvangst was warm en persoonlijk. Het diner was veel beter dan in menig restaurant, heel lekker allemaal. Het dorp is knus en heel gezellig met cafeetjes, restaurants, terrasjes. Het chalet is prachtig gelegen bij een kabbelend riviertje. Het chalet heeft heel veel sfeer en is echt een chalet met veel hout en natuursteen. Maar wel van deze tijd, dus vloerverwarming, flatscreen tv's op de slaapkamers, internet. Jammer was wel dat de toilet een keer niet goed doorliep, niet zo fris natuurlijk. We hadden dit tegen de staf gezegd en ze schakelde direct een loodgieter in, het was toen ook meteen verholpen.

Gereisd Met vrienden in februari 2019

1 avond géén diner. Wél gratis diner in restaurant

Nienke van Straaten
6-11-2019

Onze chaletstaf had ons goed verzorgd. We hopen dat ze weer terugkomen. Helaas was het wel zo dat de staf één avond niet kon koken voor ons. Ze hadden een klein ongelukje gehad op de piste en moesten naar het ziekenhuis. Het liep toen een beetje in de soep allemaal. Dat was wel een minpuntje. Één van hen was aangeskied, dus ze konden er eigenlijk niets aan doen. Wel jammer dat we het diner van ze moesten missen. Wat wel heel netjes was dat boekingssite ons op hun kosten in een restaurant liet eten.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Uniek chalet op een prachtlocatie.

Nelleke van Ruiten
2-8-2018

Uniek huis op een zeer unieke plek. Droomlocatie bij de piste en liften. Top service door de chaletstaf.

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Top, bij piste, ski-lift en in het centrum.

Dimitri
2-8-2018

Een schitterend chalet dat aan de piste en bij de liften is gelegen. Het is een catered skichalet, dus alles van ontbijt tot avondeten en schoonmaak is geregeld. Een 'heerlijk niets meer te hoeven doen' concept.

Meer dan geweldig!!!

Christel Horvers
2-8-2018

Dit is een chalet zoals een chalet moet zijn. Veel hout en natuursteen en authentiek met veel sfeer. Het is een prachtig gerestaureerd huis. De eigenaar woont in een soortgelijk huis ernaast. Hij vertelde dat hij alles heeft gerestaureerd. Een echte Franse vakman. Voor het eerst in Tignes en dan in het deel Les Brévières. We zijn echte Frankrijkliefhebbers en dit chalet is echt op ons lijf geschreven. Dit dorpsdeel van Tignes is heel knus en gezellig met leuke restaurantjes en kroegjes. Echt op z'n Frans. Het concept van Skichalets.nl past hier goed bij. Heerlijk eten in een onbezorgde sfeer, waarbij alles voor je wordt geregeld. Nergens omkijken naar. Ga zo door!!!! Het chalet ligt ook uitstekend, naast de gondelbaan en bij de piste. In dit chalet moet je echt geweest zijn en zeker in combinatie met het skigebied. Je ziet dat wij zeer enthousiast zijn over dit huis. Roep het voort zou ik zeggen.

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Top chalet naast de lift en piste in Tignes.

Pepijn Kramer
16-7-2018

Echt een prachtige locatie dit chalet in Tignes, direct naast de gondelbaan en piste. Je skiet zo terug naar je chalet. Er is ook een oefenweide en lift voor kinderen bij het chalet. Het chalet is prachtig. Het is helemaal gerestaureerd in oude stijl. Werkelijk schitterend. Dit verwacht je niet in Tignes. Een juweeltje. Zoals we gewend zijn van touroperator was het eten en verzorging als vanouds, dus top.

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Prachtig skichalet a.d. piste, bij gondel, centrum

Hanneke van Maarseveen
4-10-2017

Skichalet Ariane ligt geweldig, direct bij de gondelbaan in Tignes en bij de piste en in het centrum. Een volledig gerenoveerd en gerestaureerd chalet in authentieke chaletstijl. De woonkamer heeft heerlijke banken en een open haard. Iedere slaapkamer en de woonkamer hebben flatscreen tv's en gratis wifi. Het is prachtig gelegen midden in het dorp bij cafeetjes, restaurantjes en terrasjes. En het is hier in dit deel van Tignes lekker rustig, maar wel van alles te doen. Echt een uniek chalet in een sneeuwzeker top skigebied.