Zoover

Appartement

Fantastische.

Joyce Sangers
8-7-2019

Heerlijk appartementen complex. Goed en ruim ontbijt buffet tot 10:00 uur. Het personeel is zo vriendelijk en gastvrij. Alles ziet er netjes en schoon uit elke dag nieuwe handdoeken. Als je een scooter huurt kan je leuk naar psalidi beach en tigaki beach. Als je de staat oversteekt ben je op lambi beach en kiezelstrand. De staat uitlopen en dan ben je bij de haven en het centrum. Alles in de buurt, top.

Gereisd Met partner in juli 2019

Geweldig

Petra Petersen
3-7-2019

Geweldig appartement schoon centraal dicht bij strand en centrum. Geen geluidsoverlast. Wij zaten op de eerste verdieping aan straatkant. Prima ontbijt. Aardig personeel. Zeer schoon.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Nooit meer.

Staf
29-6-2019

Mooi hotel, goed gelegen en vriendelijk personeel. De kamer echter was klein, onvoldoende plaats voor kleding in kast te brengen, en indien men in ijskast of kast moest, steeds zaken verplaatsen om ergens aan te kunnen. Wij hadden kamer 213, dit met zicht op een vuile binnenkoer, en steeds onze gehele vakantie een blaffende hond om 6.30 u 's morgens.

's Nachts rumoerige jongeren op balkon en in de gangen Op kamer verpestende geur van riolering alsook op piepklein balkonnetje. Nooit kunnen van gebruik maken, te klein. Geen variatie in ontbijt.

Wij hadden een 2 persoonskamer met 1 groot bed, weinig ruimte tussen het andere meubilair, misschien een kamer met 2 slaapkamers beter?

Gereisd Met partner in juni 2019

Uitstekend hotel in een rumoerige omgeving

R. Mulder
6-6-2019

Het hotel en de kamers zijn zeer netjes en schoon. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. het ontbijt is goed. Jammer, dat de ligging aan een rumoerige straat is. Ook 's nachts regelmatig veel geluid vanuit de straat. het hotel ligt op loopafstand van centrum, haven en strand. Dus alles heerlijk in de buurt.

Gereisd Met partner in mei 2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Willem
16-5-2019

Nieuwe klein appartementencomplex met ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel. Studio zeer mooi ingericht, wel klein balkon. Midden in woonwijk, dus tijdens ontbijt zicht op het dagelijkse Griekse gebeuren. Twee straten met winkeltjes en restaurantjes vlakbij. Volop mogelijkheden om aan zee te dineren. De haven en strand binnen 5 minuten. Zwembad en ligstoelen boven op het dak met vrij uitzicht rondom.

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Dit was een heerlijke week ontspannen

Mariël
27-11-2018

De ligging van dit hotel is super! Dichtbij het strand en aan de boulevard! De kamers zijn groot, schoon en mooi en modern ingericht. Personeel was super aardig en behulpzaam. Het enige minpunt(je) was ons uitzicht, maar dat was dan ook het enige. Als ik weer op Kos ben zal ik zeker hier weer overnachten! Een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Fantastisch in alle opzichten

Bettyanne en Brigitte
8-11-2018

Prima appartement met hele goede bedden, centrale ligging alles op loopafstand .

Wordt elke dag schoongemaakt, Nespresso apparaat aanwezig.

Vriendelijke eigenaar en een prima ontbijt

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Geweldig!!

Jan en Angelina Brouwers
4-11-2018

Supermooi modern verblijf, goede service, iedere dag schoonmaak, centrale ligging bij stad, strand en leuke restaurants. Vriendelijke gastvrije benadering van het personeel. Gaan volgend jaar terug naar dit mooie verblijf.

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig!!!

Angela Pieterse
1-9-2018

Een mooi nieuw appartementencomplex op een perfecte locatie. Vlakbij centrum, strand, maar in een zijstraatje waarbij de omliggende appartementen door de locals bewoond worden.

Hele vriendelijke eigenaren. Mooie ruime kamers (wij zaten in een 2k-appartement met onze kinderen), fijn balkon (aanrader als je kan kiezen: kamer 205, stukje uitzicht zee, zicht op de straat met klein beetje reuring).

Ontbijtbuffet heerlijk, voldoende keuze. Prima koffie, fruit, yoghurt, melk, broodjes etc.

Als ik een minpuntje moet vertellen....de stoeltjes op het balkon...maar dat zijn nu eenmaal in alle hotels/app.complexen eenvoudige kuipstoeltjes.

Tips lekkere restaurants: Albertos(100 m), Gusto (100m, iets luxer en duurder), Kapari (oude centrum, top Mezes!), Mama Rosa (500m, lekkerste pizza's)

De 3-eilandentocht is top op de Odyssee (wij via getyourgide.nl geboekt, veel goedkoper tov touroperator. Fietsen, scooter huren bij bijv Ideal, prima!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Suus
21-8-2018

Wat een prachtig gerenoveerd en vooral heel schoon hotel! De appartementen zijn prachtig, klein keukentje en badkamer, maar brandschoon. Goeie boxspring bedden.

Geweldig personeel, Costas kan je alles vragen, hij is zo vriendelijk en zorgt dat alle gasten zich zo welkom en thuis voelen.

Het zwembad op het dakterras is erg klein, dat is het enige nadeel. Met maar 18 strandbedjes moet je snel zijn. Strand is op loopafstand en ook zit je zo in het centrum. We komen zeker terug!

Gereisd Met partner in augustus 2018