Zoover
Camping Platja Cambrils

Camping Platja Cambrils

7,9

mooie camping met kleine kampeerplaatsen

Pasveer L.J.M.
7-10-2018

Prima camping, met goed en schoon sanitair. Mooie ligging nabij het strand. Kleine kampeerplaatsen. wifi bij zwembad en receptie. Met campingcard prima prijskaartje in het naseizoen.

veel spanjaarden in het weekend, weinig nederlanders, meer Fransen en Belgen. Mooi zwembad zonder toetsers en bellen.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Leuke camping, goede locatie

Anne
22-8-2017

Goede locatie: langs boulevard fietspaden, ligt tussen Salou (ong. 4 km) en Cambrils (ong. 2 km) in op rustige locatie, straat uitlopen en bent bij strand/zee (ong. 500 m). Hier ligt een gezellig strandtentje. Ook bushalte is dichtbij (voor 1,20 per rit per persoon (la Plana info) kun je overal naar toe zelfs naar Tarragona (15 km) of naar Bonnevista waar elke zondag een zigeunermarkt is. In Salou is ook een pretpark Port Aventura, een aquapark en een klim/abseilpark. In de buurt diverse supermarkten, In Cambrils ook Aldi en Lidl.

Camping: groot zwembad, ligweide, mooi schoon sanitair. Gasten op de camping zijn Spanjaarden, Fransen en enkele Hollanders/ Belgen (maar niet in grote aantallen). Camping heeft ook kleine supermarkt, iedere dag vers brood, Iedere avond entertainment, maar na 00.00 uur is het rustig op de camping. Heeft ook tennisbanen en speeltuin en sportveld. Beveiliging loopt 's nachts rond.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

leuke camping, maar volgende keer toch maar niet

saskia
21-8-2017

leuke camping, nette supermarkt en souvenirshop

Veel aanbod

Wij zaten vlakbij zee dus hoefden paar stappen te lopen en stonden op strand

Aan het stoeltjes zetten kunnen ze wel eens iets meer doen

Het zwembad vonden we wat tegenvallen maar wij waren ook wel al jaren verwend met een camping met veel zwembaden en veel glijbanen

Het jammere vond ik het sproeien middenin de nacht. wij hebben een brief gekregen dat ze de bomen zouden behandelen. dat je handdoeken in je tent moest leggen. Daarmee was het voor ons niet duidelijk dat er iemand met hogedrukspuit met gasmasker op overal over je tent en caravan zou spuiten met vergif. Wij dachten ah zou wel water zijn omdat ze dit ook overdag wel eens doen. we hebben er wel aan gedacht van zal het vergif zijn maar dachten nee joh dat doe je toch niet

dus we zijn middenin de nacht naar het strand gegaan omdat de stank in de caravan zat. het hartstikke warm was dat je de ramen nog niet open kon doen. Als ze hadden gezegd het is vergif had ik de ramendichtgehouden

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

hier 4 nachte verbleven

Van Geirt Liliane
10-10-2016

in augustus is de camping overvol, maar wij hadden een heel mooie plaats aan de uitgang en die was heel groot, de camping is heel mooi gelegen en in geen 5 minuutjes van het mooie strand, fietspad langs het water naar Salou, op het strand vele strandrestaurants met heel lekker eten,bij ons was het 40 jaar geleden dat wij hier nog waren, onherkenbaar geworden, vroeger een vissersdorp en nu al een volwaardige stad

Mooie camp bij strand met fiets+wandelmogelijkheid

F.A. Beekhuizen
20-9-2016

Aan boulevard en bij leuke stadjes.

Lekker fietsen.

Met bus voor de deur..etc

Gereisd Met partner in april 2016

Zeker voor herhaling vatbaar

S. Van Maarseveen
8-8-2016

Leuke, maar wel simpele camping. Ruim opgezet, niet erg druk (ook niet in het hoogseizoen). Sanitair gedateerd, maar wordt meerdere malen per dag schoon gemaakt. Enige probleem waar we tegenop liepen is dat tijdens spitsuur met douchen er geen warm water was. Restaurant is goed. Veel Spanjaarden op de camping, ook vrij veel Fransen. Heel weinig Nederlanders. Campingwinkel goed, wel vrij basic. Groot zwembad met ligweide, vaak animatie rondom zwembad. Receptie was goed geregeld, zeer goede beveiliging op de camping. De ligging van de camping is ronduit perfect. Op fietsafstand van salou (15 min) en cambrils (5 min). Wij waren met een camper en fietsen. Doordat we geen auto tot ons beschikking hadden, konden we prima uit de voeten met de fiets! Barcelona zeer goed te doen met de trein. Volgend jaar nog een keer!

Neutraal

DJ
16-1-2016

Wij verbleven in stacaravan. Deze zijn erg klein. Geen airco maar geen muggen dus ramen kunnen gewoon open dan is het goed te doen. Veel lawaai maar 's avonds om 00.00 uur is het in 1 keer stil. Echt stil. Hebben een neutrale mening over deze camping. Niet slecht maar ook niet om nog eens gauw een tweede keer naar toe te gaan. Al is de ligging wel goed. Zeker als je fietsen bij je hebt zit je zo in het centrum van Cambrils. Personeel hebben wij als vriendelijk ervaren. Zwembad erg druk, handoekje leggen op de weinige bedden en te weinig parasols. Eigen parasols zijn rond zwembad niet toegestaan. Kinderanimatie is goed en vaak.

Nooit meer

GF
6-9-2015

Camping met zwembad en dichtbij het strand, dat is een pluspunt. Ook kan je leuk fietsen naar Salou en Cmbrils.

Minpunten zij er echter meer, donkere plaatsen door dichtbegroeide bomen, zwembad heel druk, veel Spanjaarden die echt veel lawaai maakten, tv hard aan, een ander weer harde muziek aan en de muziek bij het zwembad. Kakofonie van geluiden.

Gereisd Met partner in september 2015

misschien nog eens?

W.Nibourg-Leijten
5-12-2014

Fantastische ligging, vlakbij strand en tussen 2 stadjes in. Mooi fietspad.

Sanitair schoonmaak behoeft zeker meer aandacht (slechte schoonmaak)

Paden en plaatsen smal en vrij klein.

Als we terug gaan dan voor de fijne ligging van deze camping.

Gereisd Met partner in augustus 2014

super

Ralf
26-10-2014

Mooie camping, vriendelijk personeel, goed zwembad.

Wel veel Spanjaarden, maar dat hebben wij niet als onaangenaam ervaren

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014