Zoover

7,9

Super top hotel !!

Alex
11-11-2019

Wij zijn hier nu al weer voor de 3X geweest en genieten nog steeds van dit hotel .

Het blijft voor ons een toppertje ,heerlijke kamers ,super lekker eten ,

op loop afstand van het strand ,waar het heerlijk liggen is .

Dus ik kan u het zeker aanbevelen .wij gaan in 2020 er weer terug naar toe .

Gereisd Met partner in september 2019

Heerlijke relax vakantie!

Sara
1-9-2019

Het is een nieuw modern en luxe hotel. Hele mooie kamers en wij hadden een kamer op de rivier die langs het hotel ligt, mooi uitzicht. Personeelsleden zijn heel aardig en kan je er in het Engels een praatje meemaken. De meeste spraken goed Engels. ‘S avonds muziek of live muziek, erg gezellig. Verder zijn er veel Russen in het hotel en weinig Nederlanders, ik denk dat de Nederlanders dit goede hotel nog moeten ontdekken. Het hotel ligt een beetje afgelegen, lekker rustig en dichtbij het strand, heerlijk strand. Je kan een dagje naar Side gaan, dat is erg leuk. Ga eten bij het restaurant: Calypso, super goed! Super hotel en goede service. Bedankt voor deze heerlijke vakantie.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Fijne vakantie

Linda
11-8-2019

Mooi hotel, heel schoon.

Het eten is heel goed! Iedereen werkt hard. Ook de bediening. Wat ik miste was 's avonds geen muziek aan buiten, geen sfeer, en de optredens waren erg saai en van slechte kwaliteit. Zonde van z'n prachtig hotel. Veel Russen. Dus veel muziek voor de Russen aan het zwembad. We hebben een fijne vakantie. Maar kwa sfeer scoort dit minder

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Prima hotel

Colinda
19-6-2019

Hotel is nieuw en ziet er goed uit. In de eetzaal moet je zoeken naar een bord wat nog heel is overal zijn stukjes vanaf (zegt iets over kwaliteit servies maar ook over het onderhoud) eten is oké maar vaak is vlees nog rauw en kwaliteit van het eten is niet hoogwaardig ( geen 5 sterren) Zwembad is schoon en er zijn voldoende ligbedjes men doet hier gelukkig niet aan "handdoekje leggen" in de directe omgeving is niks te doen en animatie vonden wij echt beneden niveau. Wij zijn niks tekort gekomen maar hebben betere 5 sterren hotels gehad.

Gereisd Met partner in juni 2019

Heerlijke vakantie gehad

Ine
6-4-2019

Bosphorus Sorgun Hotel is een prachtig nieuw hotel, mooie kamers, eten is heel goed. Er zitten wel veel Oostblokkers, maar je moet er niet aan storen. Je gaat tenslotte van je eigen vakantie genieten

Gereisd Met partner in oktober 2018

Super gezellig

Peggy Vd V
    17-11-2018

Je kan ziet dat het een nieiw er hotel is. Chique van binnen en netjes van buiten. Bijna al het personeel was vriendelijk. Veel gericht op Russische en Duitse mensen waardoor ze niet allemaal Engels spraken. Verder top hotel leuke activiteiten en veel keuze bij het eten. We hebben een goed verblijf gehad. Omgeving mooi qua natuur verder vrij weinig te doen !

Gereisd Met vrienden in september 2018

Voor herhaling vatbaar.

Arno
    9-10-2018

Geweldig hotel met een fijn zwembad en heel lekker en gevarieerd eten. Hotel is erg kindvriendelijk! (kinderstoelen, babybedjes zijn er voldoende) Er wordt elke dag goed schoongemaakt. Receptionisten zijn Russisch maar spreken goed Engels. In de directe omgeving is niet veel te doen. De bus, die voor de deur stopt, is in een klein half uur in (oud) Side. De voorzieningen op het strand zijn top. Er is een gezellig restaurantje waar je lekker kan lunchen. Er zijn voornamelijk Russen (75%) en verder wat Duitsers en een enkele Nederlander. Je hebt weinig last van de Russen, alleen houden ze er een nare gewoonte op na om enorm veel eten op te scheppen, en heel veel te laten staan. Niet dat dat betekend dat er voor de rest niets meer is, dat is er wel namelijk, maar er wordt zo heel veel eten verspild. Waarom ze dit doen is me een raadsel. Wij zaten aan de rivierkant, maar van een nare lucht hebben we niets gemerkt.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Nooit meer

Patrick
    8-10-2018

We zijn er 14 dagen geweest ,nooit is de kamer gepoetst op die 14 dagen ,ook het vuilbakje in het toilet werdt niet geledigd.Het toiletpapier werd ook niet bijgevuld ,zodat je telkens moest gaan vragen ,vriendelijk was ook ver te vinden ,buiten een paar obers ,

Gereisd Met partner in september 2018

Mooi en goed hotel.

Bloem
    26-8-2018

Een mooi super modern hotel wat er aan de binnen en buitenkant fantastisch uitziet. Ruime kamers met goede bedden. Onze dochter vond het bed iets te hard en kreeg bij navraag bij de receptie meteen een topper op het bed. Bij de receptie en ook in de bediening spreken de meeste wel Engels of Duits. Bij vragen wordt je goed geholpen. Het eten in het hotel is ook goed. Heel veel keuze, onderverdeeld in verschillende categorieën, en er wordt ter plekken eten klaar gemaakt. De gasten bestaan denk ik ongeveer uit 70% Russen, 20% Turken en 10% andere nationaliteiten. Wij hebben dit echter niet als vervelend ervaren. Geen voordringen of luidruchtig, vervelend gedrag o.i.d. 'S ochtends geen handdoeken hoeven leggen. Na 9.00 uur nog plek genoeg bij het zwembad. Strand is ook mooi met een eigen bar en snackbar. Alleen jammer dat zodra je de zee inloopt dit allemaal kiezels zijn en dat het na een paar passen meteen diep is.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Mooi hotel.

Karin
    25-5-2018

Mooi hotel, maar wel vooral Russen (90%). Muziek stond keihard aan het zwembad. Als je een kamer krijgt aan de rivier heb je last (sterke geurhinder) van een afvalstort van Manavgat. Een deel van het afval wordt daar gedumpt en 's nacht s in brand gestoken wat een sterke geurhinder met zich meebrengt.

Wel mooie kamers en lekker eten. Het hotel is redelijk afgelegen.

Gereisd Met partner in mei 2018