Zoover
Hotel Melia Llana Beach Resort & Spa (Adults Only)

Hotel Melia Llana Beach Resort & Spa (Adults Only)

Hotel
8,4

Fantastisch

Score uit 32 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging8,7
  • Service8,3
  • Prijs/kwaliteit7,5
  • Eten8,0
  • Kamers9,2
  • Zwembad8,5
  • Hygiëne9,1

9

Mooi resort

L.w.
1-8-2019
  • Ligging9
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten8
  • Kamers10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10

Melia Llana is een mooi resort! Een mooie kamer en alles is netjes schoon. Het buffet is goed te doen, de ene dag wat lekkerder als de andere dag maar voor ieder wat wils.

Een minmunt is dat ze geen zachte ligkussens hebben op de bedjes bij het zwembad. Waardoor je toch snel last krijgt van je rug.

Het bed lag ook erg hard maar even de receptie gebeld en zij zouden een topper op het matras leggen en dat lag uitstekend!

Het personeel is aardig maar de dames niet altijd.. Soms het gevoel dat je uitgelachen werd. Vooral een dame bij de snackbar Pura Vida vonden wij erg onvriendelijk. Wanneer je excursies gaat boeken, doe dit bij een local persoon aan het strand. Scheelt veel geld en is gewoon goed verzorgd! Al met al een mooi resort want een ieder resort heeft wel iets te verbeteren. Maar wij hebben een topvakantie gehad!

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Anna Landim, General Manager, 7-8-2019

Dear L.w.,

Thank you for having chosen to stay at Melia Llana Beach Resort & Spa for your summer holidays and for taking some of your valuable time to review our hotel during your stay. The feedback of our guests is very important for us in order to ensure a high quality service at all times.

We are glad to hear that you are enjoying the service and facilities of our hotel and that the attentiveness of our team has contributed to a relaxing holiday. We are sorry to know that some of our team members did not convey the right impression to you, this sometimes may be due to language barrier and cultural differences, it is not their intention to make you feel uneasy in any way. Nevertheless we have taken duly note of this and will discuss it with our team during our daily meetings.

Once again thank you for sharing this valuable contribution and we hope to welcome you back more often in the future.

Kind regards,

7

Veel te duur All in met minpunten

Jef de Pijper
20-4-2019
  • Ligging8
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit4
  • Eten7
  • Kamers9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Zogezgd 5csterren complex vlak aan de zee

Gereisd Met vrienden in april 2019
Melia Llana Management Team, General Manager, 27-6-2019

Dear Jef de Pijper,

Thank you for having chosen Melia Llana Beach Resort & Spa for your holidays and for taking the time to share your review with us. We regret to hear that we were not able to meet your expectations, but we have no doubt that your feedback will help us to continue to improve our services each day. We hope that you will give us the opportunity to change your perception about us by visiting us again in the near future.

Kind regards,

10

Top vakantie!

Familie Meta
29-4-2018
  • Hygiëne10
  • Zwembad10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10
  • Ligging9

Het is een geweldig mooi resort. Het personeel en de accomodaties zijn super!

Wij waren wel erg van slag van de

enorme armoede die er is maar daarom is de

opkomst van het toerisme misschien wel een

goede economische boost.

We waren daarnaast wel enorm onder de indruk van de vriendelijke, blije en

gastvrije plaatselijke bevolking.

Het resort is in 1 woord Geweldig!

Het eten en drinken zijn top❤️

Als je zo vroeg in het seizoen opzoek bent naar

een bestemming met mooi weer en je wat wind voor lief neemt dan is dit zeker een aanrader.

Voor ons was een week qua

bezienswaardigheden lang genoeg want

het is een klein maar zeker fijn eiland.

Het nationale motto probeer ik over te nemen:

No stress😁

Gereisd Met vrienden in maart 2018
Melia Llana Management Team, General Manager, 2-5-2018

Dear Familie Meta,

It has been truly a pleasure having you as our guests and we are very happy that you have had an enjoyable stay experience with us. We are grateful for the trust that you placed in us by choosing Melia Llana Beach Resort & Spa for your holidays and for the time that you have set aside to share your experience with us and with fellow travelers online.

Having read your description, we are glad that you enjoyed your holidays with us and that the staff friendliness, the services and the facilities have all contributed to such a positive perception.

Thank you for recommending our hotel to prospective guests, it is with this recollection in mind that we will look forward to having you with us again in the not so distant future.

Kind regards,

Melia Llana Management Team

7

nooit meer

noort
3-2-2018
  • Hygiëne10
  • Zwembad6
  • Eten6
  • Kamers10
  • Prijs/kwaliteit5
  • Service7
  • Ligging7

kamers en personeel zwembed ,eet en bar gedeelte was goed.

Je kon 's avonds alleen in een veel te kleine ruimte binnen zitten en het was veel te koud om buiten te zitten. Italiaans restaurant was niet te doen veel te koud om buiten te eten.

Ik weet niet wat de bezoekers die een revue schrijven over het eten thuis eten maar als je in andere hotels op kaap verdie gewend bent is dit slecht.Vlees is taai en droog staat veel te lang op.2 keer redelijk gegeten van de 14, Ik zou dit hotel niet aanbevelen aan vrienden.

Het personeel aan de bali moeten ze twee dingen leren snelheid bij het in en uitchecken en een beetje vriendelijkheid.

De kwaliteit en wat je moet betalen is niet in verhouding.

Misschien een goed plan een de directive eens kritisch te laten kijken naar hun hotel en het weinige personeel wat ze inzetten in het restauarant.

Gereisd Met vrienden in januari 2018
Melia Llana Management Team, General Manager, 8-2-2018

Dear noort,

Thank you for having chosen Melia Llana Beach Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your time to review our hotel.

We are very sorry to read that we were not able to fully meet your holiday expectations, this is obviously not the impression that we would like you to retain from us.

We appreciate and we welcome each feedback from our guests and take them into account for the continuous improvement of our services, having said this we have taken duly note of your feedback and will discuss this with our team. We also give our best to ensure the satisfaction of our guests although it is not always easy to satisfy all the preferences of our international guests.

We hope that you will give us the opportunity of offering you our services once more by visiting us again in the near future.

Kind regards,

Melia Llana Management Team