Zoover

9,2

Top hotel

Bart
2-8-2019

Super hotel gul van de animatie echt een topper eten goed top weekje gehad en mini club voor de kleine echt goed heeft zich top vermaakt volgend jaar weer terug :) 😊😊😊😊😊😊❤ 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

goed maar met verbeterpuntjes

De Groote
2-8-2019

Bij aankomst een goede ontvangst, koffers werden netjes op de kamer bezorgd, vriendelijk personeel in het ganse hotel, en niet opdringerig.

kamers mooi en groot, goede en zachte bedden, goede airco op de kamers. Soms wel nachtelijk lawaai van laat opblijvers, mooie grote badkamer met stoom-douche cabine, en een aparte dressing en kluis. Hier misschien een verbeterpuntje : badjassen in de badkamer.

voor het resto gedeelte is het eten die soms wel ééntonig is, met weinig variatie, steeds hetzelfde die terug komt (pasta,puree, frieten,kip, gehakt...) zowel 's middags als 's avonds. Hierbij ook een verbeterpuntje. Wel een paar thema avonden voor het eten. Aan te bevelen is de beach party op de pier met Dj.

Aan de zwembaden alles proper, zowel in als rond de zwembaden. Aquapark is goed met een goede bewaking, de pier is immens groot!

Wifi op de kamers en aan de receptie was goed maar aan het zwembad een echte ramp!! hier toch een werkpunt

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Een echte tegenvaller!

T
19-6-2019

Na het lezen van alle reviews, gingen wij met veel verwachtingen naar dit hotel. Helaas zijn de verwachtingen alles behalve waargemaakt. Het begon al bij de kamers. We kregen niet de kamers die wij geboekt hadden. We zijn met 4 volwassenen in een duplex gezet die niet aan de verwachtingen voldeed (geen stoomcabine in de kamer beneden). Service bij de poolbar in de avond was erg slecht. De meeste zien alleen hun eigen volk staan en kijken gewoon langs je heen. Dit geldt ook voor het animatieteam. Ik heb nog zo'n slecht animatieteam gezien (en ik ben toch al 17 keer in Turkije geweest). Ook dit team is erg gericht op hun eigen volk.

Het hotel is veel te massaal en tokkie gehalte veel te hoog. Het lijkt soms wel alsof je in een kinderdagverblijf loopt met alleen meer schreeuwende kinderen.

Als je naar dit hotel gaat, ga vooral op tijd eten. Op een later tijd stip lijken het wel de dol dwazen dagen bij de Bijenkorf. Voor ons nooit meer!

4e keer Royal Seginus

Naomi DR
16-6-2019

Fantastisch hotel! Nieuw sinds 2017 dus alles is tip top in orde! Eten is zeer lekker, vriendelijke, persoonlijke bediening. Kamers zijn heel ruim en mooi ingericht. Maar met stip op een is de top animatie. Vooral Jo is de echte sfeermaker en brengt iedereen aan het lachen. Niet voor niks de 4e keer dat we hier zijn en we komen zeker terug!

4e keer Royal Seginus

Annelize Groenwals
16-6-2019

Het is de 4e keer dat we in Royal Seginus verblijven. Prachtig nieuw hotel met ontzettend vriendelijke mensen. Grote mooie kamers, lekker eten en top animatie. Ze zorgen voor een perfecte vakantie. Jo maakt de vakantie met zijn grappige aanwezigheid top. Ook extra dank aan het hulpzame personeel aan de bar en het restaurant. We komen zeker terug!

Aanrader

Wilfried
14-6-2019

Prachtig hotel professioneel personeel

Donna
31-5-2019

Super hotel, klant vriendelijke personeel. Leuke activiteiten vinden er plaats door het animatieteam.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Jordy
1-5-2019

Het is beste hotel ooit kei gezellig je maakt van alles en nog wat mee de bediening is super vriendelijk en iedereen is aardig het eten is goed alles is gewoon perfect

Gereisd Met vrienden in april 2019

Heerlijk genoten met de hele familie.

Mark
28-3-2019

Eigenlijk Royal Holliday Palace geboekt, maar bij aankomst kregen we het aanbod om bij Royal Seginus te verblijven met upgrade van de kamers. Na het zien van de kamers hebben we besloten om het te doen. We mochten namelijk ook nog eens van alle faciliteiten van beide hotels gebruik maken. Royal Seginus is echt een top hotel. (Beide hotels trouwens). De kamers zijn erg groot. De douche is ook een stoomcabine en daar kun je met meerdere personen tegelijk in. Het hotel is van alle gemakken voorzien. Het eten is lekker en gevarieerd. De kindjes hebben genoten van de zwembaden en de glijbanen (ik ook trouwens). En natuurlijk ook van de kermis. Het is een nieuw hotel en dat spreekt mij persoonlijk erg aan. In vergelijking met het anderen hotel, wat ook super was, maar wel wat minder modern. Het was een geweldige vakantie en kan iedereen aanraden om bij Royal Seginus te verblijven.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Gaan gewoon weer!

Ron van B
26-10-2018

weer 10 dagen super verblijf, was onze derde keer( vorig jaar twee keer) en het was echt thuiskomen. Personeel is eigenlijk het beste wat we ooit gehad hebben, en we hebben best dure resorts gehad, Imperial in mei 2018, maar wat anderen ook zeggen, vanaf dag 1 vaste tafel, vaste bediening, glaasje staat dan klaar, nooit wachten op drank, als je aardig bent ben je een goede gast en krijg je perfecte bediening. En kost niks, aardig zijn! Waren tijdens een driedaags congres van Farmasi, 1050 gasten extra, driekwart vrouwen, was een happening! Dames super gekleed, kunnen de overige gasten wat van leren, korte broeken, tshirts en slippers bij het diner, wat is er mis met wat nette kleding? Is ook respectvoller naar het personeel....over de kamer, de doucheruimte en de schoonmaak is al genoeg gezegd, als het thuis zo zo zijn was ik blij, geldt ook voor het eten, echt niets mis mee. Dus gaan in mei weer 17 dagen!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018