Zoover
Hotel Royal Seginus

Hotel Royal Seginus

9,2

Goed hotel, maar om nog een keer naar toe te gaan?

Perer
2-9-2019

Pluspunten:

-Goed eten

-Hard werkend en aardig personeel in het

restaurant en bar's en schoonmaak.

-Groot kinderzwembad met goede glijbanen plus genoeg entertainment voor kinderen.

-Schone, grote en netjes opgeruimde zwembaden.

Minpunten:

-Chagerijnig receptie en entertainment personeel.

-Slechte wifi buiten de kamer.

-Wat erg opvalt, er waren evenveel (zo niet meer) kinderen als volwassenen, totaal onopgevoed, zonder enige toezicht losgelaten in het restaurant etc. Geschreeuw en gegil tijdens je eten gegarandeerd.

-Het is pas 2 jaar open maar totaal niet onderscheidend tov andere hotels. Sterker nog, het lijkt net of sommige spullen zoals tafels en stoelen 2e hands waren. Zagen ouder uit dan 2 jaar. Slechte prijs/kwaliteit verhouding.

-Stroom viel paar keer uit. Je zou maar in de lift staan.

Prachtig en compleet resort

Julie
2-9-2019

Voor de 5e x Stone Group voor ons en wederom een fantastische vakantie gehad.

Opvallend was wel dat het animatieteam, in vergelijking met alle andere vakanties niet zo bijzonder was (wel vriendelijk verder) Er was weer heel veel eten en helaas ook een hoop hebberige mensen die een veel opscheppen en daarna laten staan. Het hotel zou hier een soort van boete op moeten leggen. Een waarschuwing kan voor sommige mensen die graag eten verspillen al helpen om dit tegen te gaan. Kamer was weer erg mooi en zoals altijd bij Stone Group lekker ruim. Waterplezier voor alle leeftijden net als de glijbanen. Alleen opletten dat je als kind geen oranje bandje krijgt onder de 9 jaar, wat ervoor zorgt dat je niet van alle glijbanen af mag. Het zou fijn zijn als ze je hierover tijdens het inchecken informeren. Scheelt je een hoop trappen lopen richting de glijbanen en weer teruggestuurd worden (wat veel gebeurde) Veder weer waar voor ons geld

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Iets meer nadenken over het eetconcept en animatie

samii
18-8-2019

Het Hotel is inderdaad groot en mooi opgezet ik heb toch hier en daar wat minpuntjes, restaurant idd een soort va eetfabriek. Je kan niet op een buitenterras je maaltijd nuttigen vonden wij wel jammer, De meeste resorts is het avondeten tot 21:30, ze beginnen hier vroeg met het opruimen van het avondeten wat meestal wel lauw was allemaal. IJs was lekker . Animatie was heel slecht behalve de afrikaanse avond dan. Dit was het slechtste animatie van 12x turkije. In de kamer werd niet altijd goed gestofzuigd, maar wij waren toch meestal weg. Kinderen hebben het heerlijk gehad.Jammer dat in de snack bij het zwembad er alleen patat, donner en nuggets was en bv geen rijst of bulgur salades, vis was (had je in andere resorts wel) waardoor je toch weer noodgedwongen naar het restaurant moest. Donner was van 12 tot 14 uur dus als je later trek had dan had je pech. Vind ik niet bij een zwembad snackrestaurant horen. hier moet over nagedacht worde

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Zeer goeie accommodatie met verbeterpunten

Fam.ordelmans
16-8-2019

net terug van Royal seginus, voor ons de 5e keer in Lara. Kamers zijn erg ruim en badkamer met cabine vonden wij erg prettig. Bediening werkte goed door en je hoeft niet lang te w88 tot je geholpen werd of volgende drankje kreeg. Eten was behoorlijk eentonig maar smaakt goed. Mooie ruime pier en ook tijdens het hoogseizoen genoeg bedjes over. Voor 9 uur sochtends werden de handdoeken verwijderd als je niet op de plek lag.Wij vonden het eten bij de bar richting strand erg lekker van de kaart, service was soms iets te snel. Grootste nadeel wat wij vonden in onze periode is dat er teveel bezoekers waren, en oppervlak van hotel te klein. Terug tezien bij avond eten en zwembad glijbanen eind van de middag. Voor ons volgend jaar wederom een ander hotel.

Geweldig

Boot
11-8-2019

Top hotel, schoon en goede service. Het personeel is vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

leuke vakantie met minpunten!!

Maikel
9-8-2019

Heel groot hotel! Voor ons te groot.

Keuken heel groot om rond te lopen, helaas veel lauw eten en dat al om 18:30u als het restaurant open gaat. Eten ook wat eentonig maar prima te doen. 1 groot restaurant en een aantal a la carte restaurants (tegen betaling vanaf €20 pp) Overal vriendelijk personeel. Schoon hotel er hangt hier en daar wel een vreemde lucht (riolering) Aan het zwembad genoeg plek en genoeg eetgelegenheden met zitplek. Ook hier wordt prima schoon gehouden.

Min punt; Turken in eigen land op vakantie..... brutaal, voordringen bij alles ( eten, bar, kermis, glijbanen enz) luidruchtig, laten overal rommel achter. En ergste bij het voordringen is dat ze ook nog eerder geholpen worden door het personeel terwijl je er iets van zegt.

Genoten hebben we zeker. Maar we komen niet meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Verzorgd, luxe, maar te massaal voor ons.

Karmen
8-8-2019

Het was een werkelijk tot in de puntjes verzorgde vakantie, die ik om persoonlijke smaak niet meer zal herhalen.

Over service geen klagen: vriendelijke en vlotte incheck, mega grote kamer en badkamer, tig man personeel overal die er alles aan doen om het je naar de zin te maken en zelfs bediening aan het zwembad voor drinken!

Alles is schoon en proper, nog nergens zo zuiver meegemaakt. Doordat je tussen bepaalde tijden bij de royal arena kan eten en geen eten mee naar het zwembad mag nemen lig je niet tussen de verdwaalde bordjes etc. Kamers zijn zuiver en zelfs balkon wordt gestofzuigd na strand bezoek.

Toch is het voor mij te massaal. Ik ben hele dagen overprikkeld door gillende kinderen en krioelende mensen. Maar nogmaals, dat is persoonlijk.

De pierparty en pool(schuim)party moeten ze erin houden, mijn meiden van 7 en 12 vonden het geweldig al dat dansen!! Animatie laat ruimte voor verbetering.. haha!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Voor ons de eerste x en nooit meer

Ken Froment
6-8-2019

Als je naar Lara komt zijn er veel betere hotels,Liberty fame Residence enz enz,eten koud,te weinig personeel om de status ultra waar te nemen,douche op de kamer en in de wellness ruiken naar de riool.personeel doet zijn best maar krijgt het niet belopen.al reeds 9x turkije en dit was het duurste en het minste tot nu toe.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Top tijd gehad, voor herhaling vatbaar!!

Tromp Hakvoort
6-8-2019

11 dagen hier verbleven met een Gezin van 2 kinderen, van 3 en 6 jaar. Van 26-7 tot 5-8.

Wij hebben echt een toptijd gehad, van het ontvangst tot aan het vertrek!!

Wat wij vooral top vonden, waren de hele mooie ruime kamers, en de ruime badkamers, ideaal voor ons omdat we met z'n 4en op 1 kamer zaten.

De zwembaden waren top(word goed toezicht gehouden), de bediening rond het zwembad en in het restaurant was top, heel vriendelijk en totaal niet opdringerig.

Het winkeltje is wel enorm duur in het hotel, maar recht tegenover het hotel kan je alles voor de helft krijgen tov. Van het winkeltje in het hotel.

Het enige mischien minpuntje, is dat er maar 1 groot restaurant is, en dat het daar dus enorm druk is/kan zijn! Ik snap dat mensen zich daar aan kunnen storen!

Het eten vonden wij ook goed, er ligt zoveel dat er altijd wel wat lekker tussen ligt voor iedereen... Voor ons in ieder geval, zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Mooi hotel, slecht eten, ongezellig

Naoum Shalamanov
1-8-2019

Kamers subliem. Service uitstekend. Accomodatie nieuw, schoon en mooi. Eten overdag acceptabel. Zwembaden en waterpark perfect met voldoende bedjes. Personeel 10, we hadden echt het gevoel dat men hier met plezier aan het werk is.

Minpunten: avondeten zeer eentonig en matig. Voor fans van patat goedkope spaghetti en kipnuggets is het echt goed te doen. Voor liefhebbers van lekker avondeten niet zo. Animatie matig. Kamers helaas wat gehorig met asociale Fransen en Russen.

Dit hotel is massaal in elk opzicht, dus verwacht geen gezelligheid. Eten kan alleen binnen in de eetfabriek waar de kudde bezeten toeristen gevoerd worden tijdens voedertijd.

Voor de prijs had ik meer verwacht, wij komen niet terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019