Zoover

Hotel Royal Seginus

9,2

Jenny
20-5-2019

Wij vonden het een prachtig hotel ,mooie nieuwe kermis ,erg van genoten ,mooie kamers ,lekker eten ,een minpuntje vonden wij dat het water koud was in de zwembaden ,zelfs in het prachtige binnenbad ,erg jammer en wij zouden graag willen weten waarom dit was ,eerste week mei 2019

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Leuk hotel maar niet bijzonder

JK
7-5-2019

Leuk hotel maar niet bijzonder. Kamers zijn super mooi en groot maar enorm gehorig. Alles wat een verdieping hoger of lager gebeurd hoor je. Badkamer prachtig met stoomcabine en regendouche. Balkon redelijk maar geen lekkere stoelen om even in te hangen. Eetzaal beneden (buffet) straalt geen gezelligheid uit. Buffet prima, veel keuze. Bediening redelijk, niet heel snel en spreken slecht engels. A la carte moet je helaas voor betalen, Mexicaan is wel erg goed en nog te doen qua prijs 10 pp. Rest is 25 euro pp vonden wij te duur. Zwembaden zijn mooi, aquapark ook. Allen open op bepaalde tijden. Drinken is goed, echter mixdranken zijn van slechte kwaliteit. Er is een shutlle die je naar het strand brengt maar lopen kan ook, echter denk dat dit hoogzomer veel te heet is. Halverwege strand nog een restaurant. Op het strand geen drinken verkrijgbaar alleen op de pier. Pier is groot met veel ligbedden. Animatie was nog niet heel erg op gang.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Minder dan andere Stone hotels

Jackie
24-4-2019

We zijn verwend met onze vakanties in de andere Royal hotels van Stone group en vonden dit de minste. Het is meer een zakelijk hotel en dat werd bevestigd door het enorme congres voor hartchirurgen die met hun aanwezigheid het hotel en zwembad gedeelte overspoelden. Keurige mannen ik pak die dan naar het badderend publiek staren. Wij vonden dit minder. Ook de eetkraampjes overdag waren minder uitgebreid dan wij gewend waren en van animatie was geen sprake. De familiekamer was geweldig!! Het leek wel een suite met een gigantische hal waarvan alle kamers te bereiken waren. Ook de enorme badkamer met stoomcabine. Wij gaan hier niet meer naartoe en zouden eerder voor Wings of Royal Alhambra kiezen. Gelukkig zijn er nog zoveel andere Stone hotels. Keuze genoeg.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Geweldig hotel !

Daan
30-10-2018

Ik (16) ben in oktober dit jaar samen met mijn moeder (43) en broertje (13) op vakantie geweest naar Royal Seginus.vToen we het hotel binnenkwamen zagen we meteen dat het een super mooi was. De kamer was groot genoeg, en werd elke dag schoongemaakt. Ook fijn dat er een minibar bij zat die gratis werd bijgevuld. Het zwembad is ook geweldig, met name de glijbanen. Het eten en drinken was ook lekker. Je had meerdere plekken waar je drinken en eten kon halen, zowel buiten en binnen. Vooral de toetjes en het ontbijt waren echt geweldig! Wel jammer dat alles op een andere tijd geopend was (bijvoorbeeld: je kon ijs halen van 11:00 - 14:00, fruit van 10:00 - 12:00, wafels van 14:00 - 16:00 etc.). Het animatieteam was ook top. Elke dag waren er dingen te doen zoals naar de minidisco gaan, voetballen, boogschieten en tafeltennis. Dit was een superleuke vakantie die ik nooit meer ga vergeten. Ik hoop later nog een keer terug te komen!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Prachtig en vooral luxe resort!

Jojanneke
29-10-2018

De herfstvakantie hier verbleven. We hebben dit resort gekozen op basis van het gigantische waterpark. Het overtrof al onze verwachtingen. We hadden 2 kamers op de 9e verdieping, bestaande uit 1 voordeur met 2 aparte kamers (boven elkaar). Dit maakt dat je als ouders, en ook de kids (tieners) privacy hebt, maar toch bij elkaar in de buurt bent. Super en nog niet eerder meegemaakt. De badkamer voorzien van stoomcabine, ultraluxe!

Het eten is goed, de keuze is te reuze, zoveel heb ik niet eerder meegemaakt. Eten van goede kwaliteit en lekker! Schoonmaak is top, zowel van de kamers, als bij de zwembaden. Animatieteam is vriendelijk, evenals het bedienend personeel. Ook leuk dat ze barmannen op skates hebben :)

Voor de herfstvakantie een super verblijf, ik denk alleen dat in de zomer het TE massaal/groot is voor ons, komt ook doordat gasten uit Royal Wings/Holiday Palace ook bij Seginus gebruik kunnen maken van de faciliteiten.

Leuke tijd gehad!

Marcel
27-10-2018

Superfijne tijd gehad hier. De kids en wij vonden het fantastisch. Ozkan in het restaurant geeft echt topservice. Tot de volgende keer.

Arabische enclave

Ton Wouters
25-10-2018

Ik kan me wel vinden in de beoordeling van voorgaande, resort is niet slecht, eten is wel OK, zwembad ook goed, maar dan.

Het is een Arabische enclave en niet anders, wat maken deze mensen een zooi, je ziet zo waar ze gezeten hebben.

Ze houden ook totaal niet rekening met andere mensen, bedjes inpikken, voor kreupen,enz,enz. Je krijgt door deze figuren geen vakantie gevoel, ook avonds is het er door deze gasten niet gezellig.

De juffrouw van de gast relations zij tegen ons dat ze alleen maar problemen hebben met de Arabische gasten , zelf hebben we 1 maal flinke ruzie zelf meegemaakt. Maar de Turken, hebben zelf ook een hekel aan deze mensen, je kan veel beter Russen hebben dan dit volk.

Gewoon

Ilse
25-10-2018

Wij hadden er super veel van verwacht omdat de revieuws zo goed zijn . Wij zijn twee jaar geleden naar royal dragon geweest dit vonden wij beter dat dit hotel . We kregen een kamer waar een bed te weinig was dus weer naar de receptie omdat ze regelen . We hebben een andere kamer gekregen . Daar was weer een bed te weinig de man die de koffers bracht heeft een bed voor ons geregeld . De kamer was redelijk maar de stoomcabine werkte niet en de wc liep door . We kregen elke dag te weinig handdoeken om te douchen en de kamer werd niet super schoon gemaakt . Het eten was veel keus maar elke dag het zelfde . Het personeel was ook niet allemaal even gezellig . Dus voor ons was het voor een keer leuk maar we gaan er niet terug .

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

waanzinnig mooi hotel met lieve mensen

Fam Dullaart
22-10-2018

Een super waanzinnig mooi en goed hote lmet geweldig mooie kamers.Wij kregen de king size room door bepaalde omstandigheden.Dat was niet normaal zo mooi.Heel lief personeel,vooral Volkan van de guest relation en Erkan van de balie wat een schatten van mensen...we zijn hier nu twee keer geweest maar gaan vast een derde keer!!!

Voor ons nooit meer

Johan Huizer
20-9-2018

2de keer hier geweest, tevens de laatste keer.

We weten niet wat hier intussen us gebeurd. In tegenstelling in juni is het resort kwa schoonhouden diep weggezakt. De kamer waar wij in terecht kwamen was niet schoon. Vlekken op de spiegels en op de vloer. Ook na aangeven werd hier niets aan gedaan. Ook word hier gestolen door medewerkers. Bij stel dat op huwelijks reis was is er 1850 euro en sieraden uit de kluis weggenomen. Bij ons 30 euro een pet. Mensen met een groepje van 5 miste ook het een en ander. Het enige wat ons op de been hield was t animatieteam overdag. De shows waren wisselend.

Wij komen hier nooit meer. Volgens de laatst berichten van t animatie team is er behoorlijk tekeer gegaan tegen ze en zijn ze in staat om naar huis te gaan.

Kortom een groot drama in een resort wat wel iets had kunnen worden.

Het eten is bijna elke dag t zelfde

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018