Zoover
Hotel Royal Seginus

Hotel Royal Seginus

9,2

Nooit meer niet zoals het normaal is in Turkije

Chantal
24-10-2018

Tja waar moet ik beginnen.... het hotel is prachtig maar daar is dan ook werkelijk alles mee gezegd. Ik kom zelf al 22 jaar in Turkije kan wel zeggen dat ik vele topresorts heb bezocht. De laatste 7 jaar 14x in Voyage Sorgun geweest en daar weten ze hoe het moet. Ons uiteindelijk toch laten overtuigen om hier naar toe te gaan maar dat was eens en nooit meer. Ik begrijp de goede revieuws niet van dit hotel ik vraag mezelf dan ook af of deze ook wel eerlijk zijn geplaatst. Ik begon heel erg aan mezelf te twijfelen omdat wij veel dingen zoals het eten de service het schoonmaken heel slecht vonden en daar met diverse mensen gesproken en zij deelde eigenlijk wel onze mening. Dit hotel is heel erg in trek bij Arabische moslims en eerlijk waar ik heb nog nooit zo'n asociaal volk meegemaakt. Dit hotel verdient echt geen 5 sterren komt op heel veel punten heel veel tekort. Een glimlach en vriendelijkheid kost niks maar dat kennen ze hier niet

Kim
24-10-2018

Wat een super mooi hotel! De mensen die negatief praten, hebben waarschijnlijk overal wat te zeuren! Je bent in een ander land, dus het eten is niet zoals thuis! Maar t eten was goed en veel en zeker enorm gevarieerd !! Daarnaast hebben ze nog extra restaurants waar je tegen een super laag tarief iets anders kan eten: zoals sushi of tepanyaki, grill etc...

De kamers zijn enorm groot en de badkamer echt bizar groot met een stoomcabine!

Bedden waren knetter hard, maar dankzei een tip hier op zover was dit de volgende dag opgelost. Even naar de receptie gaan en diezelfde avond sliep ik op een heerlijke topper en heb super geslapen de vakantie.

Zwembaden zijn super mooi en alles werd keurig goed onderhouden. Wij hebben alleen maar leuke gezinnen gezien zowel uit Rusland als uit andere landen. Irriteer je niet aan andere! Verbaas je niet, verwonder je slechts! 1 min punt: gehorige kamer!

Nooit meer

Sas
22-10-2018

Zwembad is ruim opgezet. Eten eentonig en voor Ultra begrip geen variatie en slecht geregeld. In de tijd dat wij er waren zaten er veel Turkse mensen met onbeschofte gewoontes. Kamer werd niet goed schoon gemaakt. Bij onze vrienden zijn sigaretten weg gehaald en lag er de laatste dag maar 1 vuile handdoek, receptie gebeld geen aktie werd er ondernomen

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

waanzinnig mooi hotel met lieve mensen

Fam Dullaart
22-10-2018

Een super waanzinnig mooi en goed hote lmet geweldig mooie kamers.Wij kregen de king size room door bepaalde omstandigheden.Dat was niet normaal zo mooi.Heel lief personeel,vooral Volkan van de guest relation en Erkan van de balie wat een schatten van mensen...we zijn hier nu twee keer geweest maar gaan vast een derde keer!!!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Niet het beste Stinegroup Hotel

Michelle
20-10-2018

Na Royal Wings, holiday Palace, dragon en Alhambra dan nu naar Royal Seginus. Het is een mooi hotel, maar doet koud aan. Straalt geen gezelligheid en warmte uit. Kamers zijn super, alleen bedden zijn erg hard. Zwembad mooi, maar erg koud in oktober... brrr... glijbanen super! Badmeester doen hun werk top! Eten... tja, het is en blijft een Turks en de keuze blijft dus beperkt. Was niet slecht, maar ook niet zo goed als in de eerdere hotels van stone group. Toch vaak koud en weinig variatie. Busje naar het strand, ideaal! Maar toch jammer dat het niet erbij ligt. Op de weg naar het strand een grote lege grasvlakte. Waarom wordt deze niet benut? Tijdens ons verblijf was er een congres van Farmasi... wat een asociaal volk! Alsof het hele hotel van hun is! Zit te eten, ga nog iets halen, kom terug, stoelen weg, terwijl al onze spullen nog op tafel lagen! Storm group, jullie duwen je eigen gasten weg en stellen congressen op een! FOUT!!

Fantastisch...!!

Jeffrey Daphne djilana
17-10-2018

Royal Seginus is een top hotel. Het hotel ziet er verzorgd uit, overal zie je mensen schoonmaken bij de zwembaden , de tafels waar je zit te eten. Het animatieteam is super leuk proberen er alles aan te doen zodat je een leuke vakantie ervaard.

De kamers zijn super mooi, heel veel ruimte, de douche is voorzien van een stoomcabine met rainshower. Elke dag word je mini bar bijgevuld ook kan elke dag je kamer laten schoonmaken.

Over de hele dag kan je overal eten op het hotel en bij het strand super geregeld je kan niet zeggen dat je iets tekort komt..!!

Dus wij raden Royal seginus zeker aan. O ja, belangrijk om te weten mocht je klachten hebben over iets op het hotel, de receptie en guest relation lossen dat echt super snel op!!

Volkan en je team bedankt voor de super vakantie!!

En tot volgend jaar.!!! Groet Jeffrey Daphne en djilana😍

Nooit meer

Jolanda van dooren
16-10-2018

Het is een super mooi hotel en mooie grote kamers een stoom cabine douche ... ik vond het eten niet altijd even goed en de kaner werd ook niet goed schoon gemaakt

Gereisd Met vrienden in september 2018

Perfect!

stephanie catharina van alfen
13-10-2018

Wij hebben een hele geslaagde vakantie gehad. Perfect verzorgd. heel goed eten en zeer divers. Heel veel te doen voor de kinderen. Hotel erg schoon en nog nooit mee gemaakt dat je zo'n grote hotel kamer kreeg! Wij gaan deze week boeken voor volgens jaar zomer en gaan zeker hier naar terug

nooit meer

anton van oeveren
13-10-2018

kamers zijn mooi hotel was een congres dit was echt niet leuk zoveel mensen die beter behandeld worden dan de gasten hotel voelt koud aan zwembaden waren ijskoud er komt zeker geen tweede keer in dit hotel

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

nooit meer door de russen

wijkhuizen
4-10-2018

net terug uit seginus heel mooi lux hotel alles prachtig en wat ze omschrijven uit de informatie

jammer alleen dat er dik 80% russen waren

en de entertainment was geen 5*