Zoover
Hotel Royal Seginus

Hotel Royal Seginus

9,2

Fantastisch hotel met veel faciliteiten.

Leon Verhoeven
22-5-2019

Alweer een super fantastisch hotel van de Stone-groep. Mooie ruime kamers met stoomcabine met regendouche. Het hotel heeft veel faciliteiten voor jong en oud en aan het strand een grote pier met bar en voldoende ligbedden. De service en bediening is goed tot zeer goed. Het eten is is goed tot zeer goed. De buffetten bieden voldoende keus voor eenieder met per dag een ander thema. Een hotel waar het goed toeven is en waar wij de komende jaren zeker onze vakanties zullen doorbrengen.

Gereisd Met partner in mei 2019

Jenny
20-5-2019

Wij vonden het een prachtig hotel ,mooie nieuwe kermis ,erg van genoten ,mooie kamers ,lekker eten ,een minpuntje vonden wij dat het water koud was in de zwembaden ,zelfs in het prachtige binnenbad ,erg jammer en wij zouden graag willen weten waarom dit was ,eerste week mei 2019

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

geweldig modern hotel

Wesley van Peer
11-5-2019

hebben al verschillende stonegroep hotels gehad en deze is ook gewoon goed hotel lekker eten en zeer ruime moderne kamers met heerlijke stoomcabine. vriendelijke en goede medewerkers alleen in het restaurant kan de bediening wat beter.

zwembad mooi groot alleen eerste paar dagen heel koud glijbanen en kermis zijn ook geweldig.

tijdens ons verblijf van 15 dagen ook 2 keer conferentie (wat normaal is in deze periode al bij verschillende hotel meegemaakt) met zaken mannen maar hier tot tegenstelling van andere review totaal geen last van zitten ook apart in het restaurant

komen hier zeker nog een keer terug

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad. 2020 weer!

Gezin met kinderen van 1 en 5 jaar
10-5-2019

Super hotel, een en al luxe. Vriendelijke mensen. Alles top voor elkaar.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Leuk hotel maar niet bijzonder

JK
7-5-2019

Leuk hotel maar niet bijzonder. Kamers zijn super mooi en groot maar enorm gehorig. Alles wat een verdieping hoger of lager gebeurd hoor je. Badkamer prachtig met stoomcabine en regendouche. Balkon redelijk maar geen lekkere stoelen om even in te hangen. Eetzaal beneden (buffet) straalt geen gezelligheid uit. Buffet prima, veel keuze. Bediening redelijk, niet heel snel en spreken slecht engels. A la carte moet je helaas voor betalen, Mexicaan is wel erg goed en nog te doen qua prijs 10 pp. Rest is 25 euro pp vonden wij te duur. Zwembaden zijn mooi, aquapark ook. Allen open op bepaalde tijden. Drinken is goed, echter mixdranken zijn van slechte kwaliteit. Er is een shutlle die je naar het strand brengt maar lopen kan ook, echter denk dat dit hoogzomer veel te heet is. Halverwege strand nog een restaurant. Op het strand geen drinken verkrijgbaar alleen op de pier. Pier is groot met veel ligbedden. Animatie was nog niet heel erg op gang.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Jordy
1-5-2019

Het is beste hotel ooit kei gezellig je maakt van alles en nog wat mee de bediening is super vriendelijk en iedereen is aardig het eten is goed alles is gewoon perfect

Gereisd Met vrienden in april 2019

Minder dan andere Stone hotels

Jackie
24-4-2019

We zijn verwend met onze vakanties in de andere Royal hotels van Stone group en vonden dit de minste. Het is meer een zakelijk hotel en dat werd bevestigd door het enorme congres voor hartchirurgen die met hun aanwezigheid het hotel en zwembad gedeelte overspoelden. Keurige mannen ik pak die dan naar het badderend publiek staren. Wij vonden dit minder. Ook de eetkraampjes overdag waren minder uitgebreid dan wij gewend waren en van animatie was geen sprake. De familiekamer was geweldig!! Het leek wel een suite met een gigantische hal waarvan alle kamers te bereiken waren. Ook de enorme badkamer met stoomcabine. Wij gaan hier niet meer naartoe en zouden eerder voor Wings of Royal Alhambra kiezen. Gelukkig zijn er nog zoveel andere Stone hotels. Keuze genoeg.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Heerlijk genoten met de hele familie.

Mark
28-3-2019

Eigenlijk Royal Holliday Palace geboekt, maar bij aankomst kregen we het aanbod om bij Royal Seginus te verblijven met upgrade van de kamers. Na het zien van de kamers hebben we besloten om het te doen. We mochten namelijk ook nog eens van alle faciliteiten van beide hotels gebruik maken. Royal Seginus is echt een top hotel. (Beide hotels trouwens). De kamers zijn erg groot. De douche is ook een stoomcabine en daar kun je met meerdere personen tegelijk in. Het hotel is van alle gemakken voorzien. Het eten is lekker en gevarieerd. De kindjes hebben genoten van de zwembaden en de glijbanen (ik ook trouwens). En natuurlijk ook van de kermis. Het is een nieuw hotel en dat spreekt mij persoonlijk erg aan. In vergelijking met het anderen hotel, wat ook super was, maar wel wat minder modern. Het was een geweldige vakantie en kan iedereen aanraden om bij Royal Seginus te verblijven.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Stone group weer een fantastisch hotel er bij 🎉🎉

Yvonne
28-1-2019

Vorig jaar 2x mei / okt gaan nu maart voor 3 weken.

Ook deze is een fantastisch hotel van de Stone group.

Heb alle hotels van hun meerdere keren per hotel gehad. 👍

Wings gaat per 1 april weer open .deze is helemaal gerenoveerd !

Dus de volgende keer word Wings .

Gereisd Met partner in oktober 2018

Super !!

Daphne
13-11-2018

Super hotel !! Mooie grote kamers.

Alles was goed schoon. Mooie zwembaden met glijbanen. Leuk animatie team.

Genoeg te doen voor iedereen.

Het eten was ook goed veel variatie en tussen de middag lekkere broodjes kebab. Bij het restaurant aan het strand kun je van de kaart bestellen.

Pier party en schuim party was ook erg geslaagd.

Wij komen hier zeker weten een keer weer terug !!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018