Zoover

Hotel Royal Seginus

9,2

Donna
31-5-2019

Super hotel, klant vriendelijke personeel. Leuke activiteiten vinden er plaats door het animatieteam.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Super hotel!

Linda de Jonge
31-5-2019

Een heel mooi netjes hotel . Kindvriendelijk hotel. De mini club is ook erg goed , gul is erg lief voor de kinderen. Lekker eten super grote kamers!! Top hotel!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Voor herhaling vatbaar.

Peter
23-5-2019

Prima ressort. Voor kinderen staat er een bijna complete kermis. Vriendelijk personeel die je het echt naar de zin wil maken. Sommige obers overdreven daarin wel een beetje. Het ligt wel bijna 30 km van het centrum van Antalya, maar is met de bus (3 euro - 2personen v.v.) die voor de deur stopt goed te doen.

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch hotel met veel faciliteiten.

Leon Verhoeven
22-5-2019

Alweer een super fantastisch hotel van de Stone-groep. Mooie ruime kamers met stoomcabine met regendouche. Het hotel heeft veel faciliteiten voor jong en oud en aan het strand een grote pier met bar en voldoende ligbedden. De service en bediening is goed tot zeer goed. Het eten is is goed tot zeer goed. De buffetten bieden voldoende keus voor eenieder met per dag een ander thema. Een hotel waar het goed toeven is en waar wij de komende jaren zeker onze vakanties zullen doorbrengen.

Gereisd Met partner in mei 2019

Jenny
20-5-2019

Wij vonden het een prachtig hotel ,mooie nieuwe kermis ,erg van genoten ,mooie kamers ,lekker eten ,een minpuntje vonden wij dat het water koud was in de zwembaden ,zelfs in het prachtige binnenbad ,erg jammer en wij zouden graag willen weten waarom dit was ,eerste week mei 2019

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

geweldig modern hotel

Wesley van Peer
11-5-2019

hebben al verschillende stonegroep hotels gehad en deze is ook gewoon goed hotel lekker eten en zeer ruime moderne kamers met heerlijke stoomcabine. vriendelijke en goede medewerkers alleen in het restaurant kan de bediening wat beter.

zwembad mooi groot alleen eerste paar dagen heel koud glijbanen en kermis zijn ook geweldig.

tijdens ons verblijf van 15 dagen ook 2 keer conferentie (wat normaal is in deze periode al bij verschillende hotel meegemaakt) met zaken mannen maar hier tot tegenstelling van andere review totaal geen last van zitten ook apart in het restaurant

komen hier zeker nog een keer terug

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad. 2020 weer!

Gezin met kinderen van 1 en 5 jaar
10-5-2019

Super hotel, een en al luxe. Vriendelijke mensen. Alles top voor elkaar.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Leuk hotel maar niet bijzonder

JK
7-5-2019

Leuk hotel maar niet bijzonder. Kamers zijn super mooi en groot maar enorm gehorig. Alles wat een verdieping hoger of lager gebeurd hoor je. Badkamer prachtig met stoomcabine en regendouche. Balkon redelijk maar geen lekkere stoelen om even in te hangen. Eetzaal beneden (buffet) straalt geen gezelligheid uit. Buffet prima, veel keuze. Bediening redelijk, niet heel snel en spreken slecht engels. A la carte moet je helaas voor betalen, Mexicaan is wel erg goed en nog te doen qua prijs 10 pp. Rest is 25 euro pp vonden wij te duur. Zwembaden zijn mooi, aquapark ook. Allen open op bepaalde tijden. Drinken is goed, echter mixdranken zijn van slechte kwaliteit. Er is een shutlle die je naar het strand brengt maar lopen kan ook, echter denk dat dit hoogzomer veel te heet is. Halverwege strand nog een restaurant. Op het strand geen drinken verkrijgbaar alleen op de pier. Pier is groot met veel ligbedden. Animatie was nog niet heel erg op gang.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Jordy
1-5-2019

Het is beste hotel ooit kei gezellig je maakt van alles en nog wat mee de bediening is super vriendelijk en iedereen is aardig het eten is goed alles is gewoon perfect

Gereisd Met vrienden in april 2019

Minder dan andere Stone hotels

Jackie
24-4-2019

We zijn verwend met onze vakanties in de andere Royal hotels van Stone group en vonden dit de minste. Het is meer een zakelijk hotel en dat werd bevestigd door het enorme congres voor hartchirurgen die met hun aanwezigheid het hotel en zwembad gedeelte overspoelden. Keurige mannen ik pak die dan naar het badderend publiek staren. Wij vonden dit minder. Ook de eetkraampjes overdag waren minder uitgebreid dan wij gewend waren en van animatie was geen sprake. De familiekamer was geweldig!! Het leek wel een suite met een gigantische hal waarvan alle kamers te bereiken waren. Ook de enorme badkamer met stoomcabine. Wij gaan hier niet meer naartoe en zouden eerder voor Wings of Royal Alhambra kiezen. Gelukkig zijn er nog zoveel andere Stone hotels. Keuze genoeg.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018