Zoover

9,2

Super vakantie met gezin

Paul Wolfs
3-7-2019

Quen club, was zeer leuk voor de kinderen, de dames van het team zijn super leuk met kinderen en doen leuke activiteiten, lot of thanks to Buse, Anna, Irem, irina and all girls of the mini club.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastisch!

Ramin
20-6-2019

Hotel was perfect in alle opzichten. Eten 10, kindvriendelijkheid 10, entertainment was perfect en ieder avond proffesioneler. Zeer vriendelijke personeel. Zo was Buse een van de meest actieve en vriendelijke entertainment meisjes naast alle andere jongens en meisjes.

Gereisd Met partner in juni 2019

Een echte tegenvaller!

T
19-6-2019

Na het lezen van alle reviews, gingen wij met veel verwachtingen naar dit hotel. Helaas zijn de verwachtingen alles behalve waargemaakt. Het begon al bij de kamers. We kregen niet de kamers die wij geboekt hadden. We zijn met 4 volwassenen in een duplex gezet die niet aan de verwachtingen voldeed (geen stoomcabine in de kamer beneden). Service bij de poolbar in de avond was erg slecht. De meeste zien alleen hun eigen volk staan en kijken gewoon langs je heen. Dit geldt ook voor het animatieteam. Ik heb nog zo'n slecht animatieteam gezien (en ik ben toch al 17 keer in Turkije geweest). Ook dit team is erg gericht op hun eigen volk.

Het hotel is veel te massaal en tokkie gehalte veel te hoog. Het lijkt soms wel alsof je in een kinderdagverblijf loopt met alleen meer schreeuwende kinderen.

Als je naar dit hotel gaat, ga vooral op tijd eten. Op een later tijd stip lijken het wel de dol dwazen dagen bij de Bijenkorf. Voor ons nooit meer!

Matige hotel

Gina Herary
19-6-2019

9 juni kwamen wij aan bij deze hotel viel al meteen op dat het een mega groot hotel was.

Het eten was prima super slechte WiFi tot bijna vaak helemaal geen WiFi en geen internet. Wat ontzettend irritant was!

Strand niet meteen aan het hotel..strand ook heel ongezellig met te veel ligstoelen naast elkaar.

Hotel lag ook te ver van de winkeltjes etc.

Als je aan het zwembad lag duurder het spam makkelijk 2 uur toto dat iemand naar je toe kwam om te vragen wat je wilde drinken.

Wij gaan normaal altijd naar Delphin Imperial en dachten proberen even wat anders.

Niet tevreden over het hotel volgende keer toch maar delphin imperial !

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Minder geworden

Wendy
17-6-2019

Wij zijn voor de 2de keer in dit hotel geweest. Het is een mooi hotel, grote kamer mooi ingericht en alles zit erin. Dit jaar waren de kamers niet zo schoon. In het restaurant is van alles te eten en de a La Carte restaurants waren super. Vooral het restaurant bij het strand was super lekker eten en vriendelijk personeel.

Er werden leuke dingen georganiseerd zoals een schuimparty en een pierparty en in de avond was er live muziek. Allen de Arabische mensen die daar waren waren echt onbeschoft zowel in het restaurant als bij het zwembad ze zijn er met hele families ze stelen handdoeken, poepen in het zwembad. Voor mij was het de laatste keer dat ik in dit hotel ben geweest.

Gereisd Met partner in augustus 2018

4e keer Royal Seginus

Naomi DR
16-6-2019

Fantastisch hotel! Nieuw sinds 2017 dus alles is tip top in orde! Eten is zeer lekker, vriendelijke, persoonlijke bediening. Kamers zijn heel ruim en mooi ingericht. Maar met stip op een is de top animatie. Vooral Jo is de echte sfeermaker en brengt iedereen aan het lachen. Niet voor niks de 4e keer dat we hier zijn en we komen zeker terug!

4e keer Royal Seginus

Annelize Groenwals
16-6-2019

Het is de 4e keer dat we in Royal Seginus verblijven. Prachtig nieuw hotel met ontzettend vriendelijke mensen. Grote mooie kamers, lekker eten en top animatie. Ze zorgen voor een perfecte vakantie. Jo maakt de vakantie met zijn grappige aanwezigheid top. Ook extra dank aan het hulpzame personeel aan de bar en het restaurant. We komen zeker terug!

Aanrader

Wilfried
14-6-2019

Prachtig hotel professioneel personeel

Lowie Blankenspoor
3-6-2019

Wat een schitterend hotel. Na een aantal jaar weer terug in Turkije. Voorheen een aantal maal naar andere hotels van de stone groep geweest . Dit hotel slaat werkelijk alles, schitterende kamer met alles er op en aan. De a la carte restaurants zijn werkelijk van een hoog niveau. Met dank aan de dame(s) van guest relations waar je met alle vragen terecht kan.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Super hotel!!

Chantal
1-6-2019

Voor de tweede keer in dit mooie hotel geweest. Weer super naar ons zin gehad. Mensen die hier nog iets te zeuren hebben of het niet goed vinden weet ik niet wat die gewend zijn. Allemaal aardige mensen van de animatie vooral Joe!! Eten is super! Zwembaden geweldig! Wij komen zeker nog eens terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019