Zoover

9,2

Top hotel

Bart
2-8-2019

Super hotel gul van de animatie echt een topper eten goed top weekje gehad en mini club voor de kleine echt goed heeft zich top vermaakt volgend jaar weer terug :) 😊😊😊😊😊😊❤ 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

goed maar met verbeterpuntjes

De Groote
2-8-2019

Bij aankomst een goede ontvangst, koffers werden netjes op de kamer bezorgd, vriendelijk personeel in het ganse hotel, en niet opdringerig.

kamers mooi en groot, goede en zachte bedden, goede airco op de kamers. Soms wel nachtelijk lawaai van laat opblijvers, mooie grote badkamer met stoom-douche cabine, en een aparte dressing en kluis. Hier misschien een verbeterpuntje : badjassen in de badkamer.

voor het resto gedeelte is het eten die soms wel ééntonig is, met weinig variatie, steeds hetzelfde die terug komt (pasta,puree, frieten,kip, gehakt...) zowel 's middags als 's avonds. Hierbij ook een verbeterpuntje. Wel een paar thema avonden voor het eten. Aan te bevelen is de beach party op de pier met Dj.

Aan de zwembaden alles proper, zowel in als rond de zwembaden. Aquapark is goed met een goede bewaking, de pier is immens groot!

Wifi op de kamers en aan de receptie was goed maar aan het zwembad een echte ramp!! hier toch een werkpunt

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Mooi hotel, slecht eten, ongezellig

Naoum Shalamanov
1-8-2019

Kamers subliem. Service uitstekend. Accomodatie nieuw, schoon en mooi. Eten overdag acceptabel. Zwembaden en waterpark perfect met voldoende bedjes. Personeel 10, we hadden echt het gevoel dat men hier met plezier aan het werk is.

Minpunten: avondeten zeer eentonig en matig. Voor fans van patat goedkope spaghetti en kipnuggets is het echt goed te doen. Voor liefhebbers van lekker avondeten niet zo. Animatie matig. Kamers helaas wat gehorig met asociale Fransen en Russen.

Dit hotel is massaal in elk opzicht, dus verwacht geen gezelligheid. Eten kan alleen binnen in de eetfabriek waar de kudde bezeten toeristen gevoerd worden tijdens voedertijd.

Voor de prijs had ik meer verwacht, wij komen niet terug.

R
31-7-2019

Super mooi en perfect hotel!

We gingen met hoge verwachting naar dit hotel.

Toen we aankwamen rond 9:00 werden we heel netjes geholpen en konden gelijk de kamer op.

De kamers zijn werkelijk waar top..zeer groot en heel schoon.

Bediening aan het zwembad bedje was echt top geregeld..we zijn niets tekort gekomen.

Aquapark met vele glijbanen was perfect, met goede badmeesters die alles perfect in de gaten hielden

Kermis was ook geweldig voor onze kinderen en was kosteloos.

Shuttle service naar het strand was ook perfect geregeld.

Wij komen zeker weer naar dit hotel

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar

Sam
27-7-2019

Bij aankomst om 1 uur snachts met een baby van 1 verwacht je snelle service aan de balie maar het verliep zo chaotisch. Geen structuur in het aanmelden van de gasten. Het hotel ziet er prachtig uit van binnen, zwembaden waren top met glijbanen en kids zwembads 2 zelfs en ook hebben ze een mini speeltuintje voor de kleinsten welke gedeeltelijk overdekt is. Dat was ideaal. Zwembad kon je overal wel zwemmen dat was geen probleem, alleen de ligbedden drama je moet vroeg erbij zijn wil je een plekje bemachtigen. Ons kind van 8 jaar, daarvoor was geen animatie, echt superslecht geregeld. Animatie slaat nergens op wat ze hebben is echt voor de allerkleinste van een jaar of 3. Daarnaast besluit het hotel om een pool party te geven om 3 uur smiddags met half naakte vrouwen die staan te dansen op hele hoge hakken net strippers . Dit Is absoluut ONGESCHIKT om te doen smiddags met zoveel kinderen. Doe 't dan savonds of elders. Eten was top!

Voor herhaling vatbaar

Janssen
26-7-2019

Hoge verwachtingen naar dit hotel gegaan. Bekend met de stone group en ook de Delphin keten dus benieuwd wat we aantroffen.

Bij aankomst zeer vriendelijk en behulpzaam.Kamer ontzettend groot zo heb ik ze nog nergens gehad.

Eten:8 zeer afwisselend en tav smaak beter dan de Delphin keten.

Onderhoud van kamer is prima

Winkeltje in hotel heeft waanzin prijzen,als je het hotel uitloopt ligt een bazaar waar normalen prijze zijn.

Animatie is slecht> kinderdisco is ook zeer basaal maar dat mag de pret niet drukken voor een super vakantie te hebben.

Glijbanen zijn super en hebben daar ook streng toezicht! Al met al een super vakantie. Snap niet dat hier mensen zijn die over het eten en onvriendelijkheid klagen.

Minpunt:strand dit is hopeloos. De eettent op weg ernaar slaat nergens op. Punt voor verbetering!! Shutlebusje naar strand is goed geregeld.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Zeker lezen! Voor ons geen 2de keer!

Deniz Arslan
21-7-2019

Inmiddels onze 6de vakantie naar Turkije.

Midden in de nacht aangekomen, helaas te weinig personeel, dus inchecken duurde ruim 1 uur. Wel gekozen voor een kamer upgrade tegen forse bijbetaling.

Niet voldoende bellboys. Optie; of nog langer wachten of zelf op zoek naar onze kamer.

Kamer gevonden, geen pretje want badkamer stonk naar rioollucht. Gekozen om toch direct te slapen omdat onze kinderen behoorlijk moe waren van de lange reis. Volgende ochtend melding hiervan gedaan en gevraagd of de minibar bijgevuld kon worden. Tot 4 keer toe!

Bij het zwembad valt het ook erg tegen. Handdoekje leggen voor 9 uur mag volgens het hotel niet, maar om 7 uur worden de ligbedden al geclaimd! Te weinig ligbedden en veel parasols stuk. Wifi is matig en sommige plekken geen bereik.

We zitten nog ruim een week in dit hotel. Stiekem hopen we dat het een en ander nog zal verbeteren, maar verwachten er niet veel van.

Prijs zeker niet waard!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Niet stone group waardig hotel.

C.F.
15-7-2019

“Fenomenaal” niet echt, zeer onhygiënisch hotel 2 dagen achter elkaar Poep in het water. Controleren niet op zwemluiers of mensen die de kids in blote kont laten lopen. Poezen bij food arena komen op tafel En eten zo het voedsel van je bord! Echt te smerig!!

Animatie een grote ellende wat een amateurs als mede de shows echt een lachertje. En wij zijn al verschillende stone group hotels geweest. Maar dit nog nooit meegemaakt. Eten verder was goed. Glijbanen ook super leuk voor de kids. Maar voor ons nooit meer dit hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

we gaan er niet meer naartoe

heidi
15-7-2019

pluspunten: wifi ontvangst was goed, eten was lekker en gevarieerd, nette en grote kamers,

voor de kids een echt pretpark met zovele zwembaden zowel voor groot en klein. We houden van het laatonbijt en dat was tot 11 uur en zat je er wat langer werd je niet buitengekeken, de garçons van het restaurant werken hard en zijn vriendelijk.

Negatief; De obers aan de bars, zo onvriendelijk of afsnauwen! kidsdisco was helemaal niks!Onze telefoon rinkelde de laatste 4 dagen om de 10 minuten de klok rond! we trokken de stekker uit maar aan de badkamer ging dat niet en die deur stond op een kier met een lichtje voor de kids 'snachts naar wc konden; dit gingen we 2x per dag melden aan receptie maar werd niet opgelost en er werd niet veel moeite voor gedaan, dus hadden we hele slechte nachten! Dus probleemoplossend scoren ze een dikke 0!! net op tijd vertrokken want het werd zo druk dat ze je gewoon omverlopen.winkeltje aan het hotel is megaduur.

Top hotel!

Gulden Ozkan
7-7-2019

Super hotel! Eten was lekker, personeel

heel vriendelijk, vooral Buse, Irem van de animatieteam. Top hotel,

echt een aanrader!