Zoover

Sorteren

Fantastisch...!!

Jeffrey Daphne djilana
17-10-2018

Royal Seginus is een top hotel. Het hotel ziet er verzorgd uit, overal zie je mensen schoonmaken bij de zwembaden , de tafels waar je zit te eten. Het animatieteam is super leuk proberen er alles aan te doen zodat je een leuke vakantie ervaard.

De kamers zijn super mooi, heel veel ruimte, de douche is voorzien van een stoomcabine met rainshower. Elke dag word je mini bar bijgevuld ook kan elke dag je kamer laten schoonmaken.

Over de hele dag kan je overal eten op het hotel en bij het strand super geregeld je kan niet zeggen dat je iets tekort komt..!!

Dus wij raden Royal seginus zeker aan. O ja, belangrijk om te weten mocht je klachten hebben over iets op het hotel, de receptie en guest relation lossen dat echt super snel op!!

Volkan en je team bedankt voor de super vakantie!!

En tot volgend jaar.!!! Groet Jeffrey Daphne en djilana😍

Nooit meer

Jolanda van dooren
16-10-2018

Het is een super mooi hotel en mooie grote kamers een stoom cabine douche ... ik vond het eten niet altijd even goed en de kaner werd ook niet goed schoon gemaakt

Perfect!

stephanie catharina van alfen
13-10-2018

Wij hebben een hele geslaagde vakantie gehad. Perfect verzorgd. heel goed eten en zeer divers. Heel veel te doen voor de kinderen. Hotel erg schoon en nog nooit mee gemaakt dat je zo'n grote hotel kamer kreeg! Wij gaan deze week boeken voor volgens jaar zomer en gaan zeker hier naar terug

nooit meer

anton van oeveren
13-10-2018

kamers zijn mooi hotel was een congres dit was echt niet leuk zoveel mensen die beter behandeld worden dan de gasten hotel voelt koud aan zwembaden waren ijskoud er komt zeker geen tweede keer in dit hotel

nooit meer door de russen

wijkhuizen
4-10-2018

net terug uit seginus heel mooi lux hotel alles prachtig en wat ze omschrijven uit de informatie

jammer alleen dat er dik 80% russen waren

en de entertainment was geen 5*

jammer

Geweldig,een super vakantie gehad

Adri
2-10-2018

Een super hotel,heerlijk eten,enorme kamers,mooie pier,veel zwembaden,altijd plek,bij zwembaden,echt geweldig,wij hebben een super vakantie gehad,typanyaki restaurant was echt heel erg leuk en lekker

Ali de ober bij het zwembad,op skeelers,echt ontzettend leuk en heel vriendelijk

Super goed

Familie Gijsen
28-9-2018

Groots opgezet hotel. Indrukwekkende hal met sterren. 8 liften waardoor je nooit lang hoeft te wachten. +/- 500 kamers. Personeel vriendelijk. Zwembad is mooi en voldoende plek en ligbedden beschikbaar. Main restaurant erg groot maar voldoende tafels beschikbaar. Kan erg rumoerig zijn. Eten is prima, gevarieerd en zeker niet koud. Food corners bij het zwembad ook prima( gezette tijden voor het wisselen van het eten bijv. Tussen 12.00 - 14.00 uur sandwiches 14.00-15.00 gepofte aardappelen , wafel corner open ) als ook de pool bar prima in orde. Zeker aan te raden om bij de beach bar te gaan eten s middags. Meer keuze en wordt aan tafel bediend voor het eten.

Kamers erg ruim met standaard een 2 pers ( 180cm) bed en 1x 1 persoonbed. Badkamer ook zeer ruim met semi apart toilet en douche/stoom cabine. Daarnaast nog een eigen 'inloopkast" . Kamer ziet er netjes en verzorgd uit. Minpunt: matrassen hard(soft matras vragen). Kamers gehorig

Niet meer

Sabrina
27-9-2018

Lekker vakantie gehad. Maar we hadden een kamer op 1 hoog zonder uitzicht. Ik ben hiermee naar de receptie gegaan en daar werd enkel de schouders opgehaald. Omdat we een klein kind van 1 hebben heb ik lekker zitten op t balkon in de avond wel gemist wat mn vakantie wel minder heeft gemaakt.

top vakantie

roel ijsebaert
27-9-2018

dit hotel heeft alles wat een stone group hotel moet hebben. de lobby is zeer indrukwekend en de pier en de zwembaden ook enigste wat beetje tegen valt is het avond eten niet echt gevarieerd daarin tegen is het eten tussen de midag aan het strand perfect en wat ons ook opgevallen is dat de housekeeping al de schoonmaak werkzaamheden niet aan kunnen is ook logisch de kamer te groot te veel spiegels om alles goed schoon te maken in korte tijd die ze krijgen. het animatie team is echt top vooral sam , sabrina en nemo ze betreken alle gasten overal bij.

ik zou het hotel zkr aanraden voor gezinnen en kopels denk alleen wel dat het in het hoogsezoen te druk gaat zijn

Super goed kindvriendelijk hotel.

Familie Vermeer
23-9-2018

Het hotel is super groot en modern.

Heel leuk voor kinderen met super veel kinderzwembaden en een gaaf aquapark.

Sommige jongens van de glijbanen letten totaal niet op waardoor er ongelukken gebeuren. Dus kijk zelf ook wanneer je vertrekt van de glijbaan.

Grote ruime kamers met elke dag een gevulde minibar.

Ontbijt , middag eten waren erg goed. Het avond eten vonden wij erg tegen vallen omdat het vlees niet altijd gaar was. En sommig voedsel niet altijd goed doorgebakken was. Dit maakt het etens aanbod een stuk minder. Tenzij je ziek wilt worden op vakantie.

Restaurant medewerker die rozenblaadjes op de tafels strooit Maar na een aantal dagen probeert hij van alle kanten fooi je afhandig te maken.

Pluspunt: overdag verpakt ijs en overdag onderweg naar het strand kan je zelfs a-la-cart eten en dat is echt super goed eten en de service is top!

Strand goed geregeld, voldoende bedjes en All in.

Jammer dat Frisdranken postmix zijn.