Zoover

6,6

Wat een afknapper !

Erik
26-10-2018

Op de website en op de site van touroperator leek het zo mooi. De kamer was een soort omgebouwde berging. Piepklein met een raam van 80x 60 cm wat uitkeek op een soort schacht midden in het gebouw. Hier kwamen alle afvoeren van de hotel zo'n beetje langs. aan de andere kant van de schacht het raam van de overburen op 3 meter. In de badkamer zat geen raam maar 2 luiken. Er was geen mechanische afzuiging, dus eigenlijk moesten de luiken open maar keken wederom de overburen naar binnen. Geen kleding kast maar een soort kapstok met 4 kledinghangers. Een ikea bureautje met 1 gammel stoeltje. Dat was het wel. Totaal niet de sfeer welke op de site staat. Touroperator onwaardig. Bij de receptie geen gehoor. Het hotel was vol dus geen andere kamer beschikbaar. Mail naar touroperator gestuurd. Het enigste wat ze daar konden bedenken was: Wat jammer voor u. Na doorvragen zouden we een tegoed bon van €50,- krijgen. Tja wat moet je ermee. Dit was de laatste keer met touroperator.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Mooie locatie

S. Vermeer
9-4-2018

De locatie van het hotel in de stad is geweldig. Ook staat het hotel aan een prachtig plein! De kamer was erg groot en zag er heel netjes uit. Het ontbijt was niet uitgebreid, maar prima. Met vragen konden we goed bij de receptie terecht.

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Perfecte ligging

Paul
11-9-2017

Hotel ligt op een fantastische locatie in het centrum van de stad. Binnen loopafstand van alle bijzondere plekken die de stad rijk is. Met twee sterren is dit hotel echt tekort gedaan. Mooie kamer, vriendelijke en behulpzame receptionisten. Ontbijt is wat aan de simpele kant.

Gereisd Met partner in september 2017

superlocatie, schone kamers ideaal voor stedentrip

marco
30-6-2017

3nachten geweest voor korte stedentrip. Makkelijk te bereikenmet de metro(2pers. €8,80enkele reis) vanaf het vliegveld als je de metro uitkomt is het oversteken en rechtdoor, 7min lopen. Kamers zijn schoon en idd hoor je de straatgeluiden. maar naar een dagje wandelen of fietsen door het park naar het strand hier geen last van gehad. wij hadden een (grote)kamer zonder balkon en grote schone badkamer. Enige minpuntje, bed had alleen een laken, geen dekens op de de kamer maar met 34gr buiten en een goede airco geen must. Wij hadden incl. ontbijt, maar je kan heel makkelijk om de hoek ontbijten of in een van de vele barretjes/restaurantjes. fietsen gehuurd om de hoek(deur uit links bij de fontein links "solutionbike" 10€ van 8 tot 21uur. wel veel bedelaars en straatmuzikanten op de drukke pleinen maar negeren of stug nee en weg zijn ze.

Voor een stedentrip zeker een aanrader, voor de dames valt er genoeg te shoppen en voor de heren genoeg tafeltjes en terrasjes om op te wachtenmet een drankje en een krantje. Fietsen door het Thuriapark naar het strand is zeker een must.

Koffers worden de laatste dag netjes met ontvangstbewijs opgeslagen in afgesloten kofferopslag zodat je nog lekker je gang kan gaan de laatste dag.

Hotel Casual Vintage Valencia helemaal top.

Valencia is echt een leuke stad.

Fred
22-6-2017

Het hotel is qua ligging top en het ontbijt is ok met onder andere vers fruit.

Echter de voorzieningen in de hotelkamer zijn onvoldoende. Geen koelkastje, geen kluis, geen fohn (wel te leen bij de receptie), geen douche kapje, enz. Opbergruimte is onvoldoende, staat een gammel Ikea kastje met 3 laden en dat is het.WiFi is ok. Er zijn 2 mini liften in het gebouw een voor 3 en een voor 5 personen, moet je tegen kunnen.

Onze kamer 807 had een balkon op wat bleek het zuid-oosten te liggen (balkon was bewust gekozen) met een schitterend uitzicht. Echter daar kon je tot zonsondergang niet op zitten want dan werd je geroosterd. Door de grote drukte is er veel straat geluid dat moet je voor lief nemen.

Hygiene is ok echter de gehorigheid van de hotelkamers is om te huilen. Je kan net niet verstaan wat ze in de andere kamers zeggen. Doortrekken van wc's en douchen maak je bijna live mee.

Badkamer was ruim met bad/douche, bidet, wastafel en toilet. Geen opbergruimte. Personeel is ok.

Tegenvaller

MyriamC
7-4-2017

We waren in Valencia tijdens Las Fallas. Het is dan niet gemakkelijk om een betaalbaar hotel te vinden. Casual Valencia Vintage was met zijn 192 euro per dag bij de goedkoopste, maar kreeg overal goede kritieken.

Ligging van het hotel is top: midden in het hart van de stad op de Plaza del Ajuntamiento.

Onze kamer was heel wat minder. Vooral de badkamer was aan vernieuwing toe. Het bad was echt vies. Dit was een standaard kamer op de achtste verdieping met kleine geblindeerde ramen die niet open konden. Het was er gelukkig wel rustig 's nachts en de kamer was proper.

Ontbijt was goed en het personeel was vriendelijk.

We vinden wel dat we veel te veel betaald hebben. Een standaard kamer kost er normaal gezien 69 euro per nacht. Wij betaalden bijna 3x zoveel.