Zoover

Appartement Odalys Les Fermes de Châtel

Appartement
7,7

• Ligging t.o.v. pistes9,7

Mooie locatie met wat mindere kanten

Astrid
4-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartement in gebouw B, 6 persoons-cabine is krap voor 6 maar prima voor 4 . Lift is op zaterdag een drama zodat je uren bezig bent om je bagage boven te brengen. (Kan niet met de trap) ook moet je gelijk je inventaris controleren en noteren welke gebreken je appartement heeft. Dat laatste is ons niet verteld en toen bij de eindcontrole bleek dat er krassen op een buitenraampje zaten (niet door ons) werd ons verteld dat we het dan maar hadden moeten opgeven toen we aankwamen. Zeer onbeschoft te woord gestaan. Jammer, de locatie is mooi en het zwembad heerlijk.

Top volgend jaar weer!

Jongbloetjes
9-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Perfecte ligging, 20 meter vd gondel die naar groot chatel gaat om te skieen en middenin t gezellige centrum.

Mooie en schone appartementen. Wij hadden een 6 persoons en waren met 2 volwassenen en 2 kleine kids van 4 & 2. Dit was prima want hadden 2 slaapkamers. De 3e kamer was in de huiskamer. Daar kon je een bed maken van de bank. Dat had ik dan niet graag gedaan. Dus advies als je met 4 bent een 6 p appartement boeken.

Fijn verwarmd zwembad, heerlijk gezwommen. We hadden app c41 en hadden een Mega balkon, heerlijk konden de meiden lekker spelen :) fijn dat er een parkeergarage bij zit.

Club piou piou van ESF aan te raden. Onze 2. Kids konden daar 2,5 uur skien in de ochtend. (De jongste was bijna 3) ze spreken alleen frans en engels, maar de kids passen zich super snel aan!

naast de lift maar veel herrie op straat

MArieke
2-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Nieuwe appartementen, voor Franse begrippen best ruim en veel hout. heerlijk zwembad. wij zaten met 7 personen in een 8 persoons appartement en dat paste prima. appartement niets op aan te merken , enkel de verlichting was zeer miniem en nogal kil ongezellig licht. letterlijk naast de lift ( wij keken in de lift, ook niet beste uitzicht) die naar het beginpunt van de lessen gaat. ideaal dus ook voor de niet -skiers. wij lagen alleen nachten wakker van de nachtclub die onder de lift bleek te zitten. ging door tot 06:00 waardoor veel dronken lawaaimakers hele nacht op straat. vraag dus appartement aan de andere zijde van het gebouw, dan zit je echt goed.