Zoover
Hotel Adalya Elite Lara

Hotel Adalya Elite Lara

Mensen pas op in dit hotel! Afrader

Rahaf
2-12-2018

Ik heb hier de nachtmerrie van mijn leven meegemaakt!

Mijn gouden armbanden werden uit mijn hotelkamer bestolen, wat het hotelmanager zijn antwoord was? Ons personeel wordt bij het buitengaan gecontroleerd!

Dus het personeel mag vrij stelen uit hotelkamers (poetsploeg/ barman) zijn degene die met hun kaarten alle hotelkamers kunnen betreden. Bij het bekijken van de camerabeelden kreeg ik de antwoord dat ze niets hebben kunnen zien?! Dat allemaal in een 5-sterren hotel. Dus mensen bij deze wil ik jullie Adalya Elite ten sterkste afraden, en daarbij heb ik het nog niet gehad over de zeer onvriendelijke obers (in de lobby).

Gereisd Met vrienden in november 2018

Heel goed,maar....

Henry Portderoi.
2-10-2018

Een heel mooi groot lux hotel, fijne mensen die hun uiterste best doen voor de gasten,maar bij de managers kan geen lachje af,alleen maar commentaar geven op de medewerkers, de gasten zien ze niet staan. De animatie is ver beneden peil voor zo,n groot hotel, bovendien is de muziek overal te hard, vooral bij de swimingpools. Het eten is meer dan voortreffelijk, hierbij springt het Ilaliaans restaurant boven uit, haute cuisine! Het grootste respect hadden wij voor de mensen uit de bediening, altijd opgewekt en zeer gemotiveerd.Een nieuw animatieteam ontbreekt nog!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Prachtig hotel

COESENS HILAIRE
26-6-2018

Formidabele ontvangst. Heel vriendelijk personeel. Fijne keuken, gevarieerd, op temperatuur en steeds aangevuld. Ruime en goed onderhouden kamer. Prachtige zwembaden, afzonderlijk zwembad voor volwassenen (zwembad 28 graden warm). Voor gezinnen met kinderen is alles maar ook alles aanwezig van zwembad tot kermis. Zeer groot terras met verzorgde bars en bediening. Dikke pluim voor Denis zowel op terras als in het restaurant voor 18+. Prijs / kwaliteit een aanrader. Gaan zeker nog terug met onze vrienden.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Fantastisch hotel

Serge Van Hende
20-6-2018

Van 21/5 tot 1/6/2018 verbleven we in Adalya Elite in Lara.

We gaan al meer dan 25 jaar naar Turkije en we willen een paar dingen over dit hotel noemen.

1 ° prachtig hotel op een mooie ruime oppervlakte. Zeer mooi afgewerkte hal en vooral grote ruime kamers.

2 ° Het eten is buitengewoon smakelijk, van zeer goede kwaliteit en vooral gevarieerd.

Er is altijd gewerkt in thema-avonden die heel leuk was, de presentatie was prachtig.

3 ° We hebben de goede service ervaren als een groot pluspunt. Iedereen was uiterst vriendelijk, behulpzaam en dit van onderhoudspersoneel tot managers.

4 ° Wat we nog nooit zagen was dat er aangepaste ligstoelen op het strand waren voor mensen met een handicap.

5 ° Dit is een zeer kindvriendelijk hotel met veel faciliteiten.

6 ° Voor wie rust zoekt en ongestoord wil genieten, is er voor volwassenen alleen een verwarmd zwembad met jacuzzi.

Naast een apart gedeelte in het hoofdrestaurant, alleen toegankelijk voor volwassenen.

We kunnen dit hotel alleen maar aanraden na ons fantastische verblijf daar.

We zullen zeker terugkeren.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Schitterend!

Rudy&Heidi
18-6-2017

Volledig nieuw, prachtig modern hotel. Ruime en zeer mooie nette kamers. Voortreffelijke keuken, voorgerechtjes venusschelpen, gamba,s, zalm...maaltijden met veel smaak bereid, lekkere wijn en in de adulds only kan je rustig dineren. Mooie zwembaden en superleuke strandpier met genoeg ligbedjes. Om toch echt een minpuntje te noemen misschien in hoogseizoen nogal druk omdat het hotel ook met kermis en kinderzwembaden veel gezinnen aantrekt.

prachtige vakantie

Ellen Borst
28-12-2016

Het is een erg luxe hotel, maar veel faciliteiten. Vooral de kermis 's middags was erg leuk voor de kinderen. Genoeg ligbedden.

We misten een klein barretje met muziek voor de gezelligheid in de avond.

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Goed hotel

Daantje
10-10-2016

Onze paar dagen in het hotel waren prima. De familiekamer was voorzien van 1, 2 persoonsbed met eigen minibar, tv etcetera en 2, 1 persoonsbedden en deze ruimte was ook voorzien van eigen tv en minibar. Beide slaapruimten waren voorzien van airco, Top!.Er was maar 1 badkamer en die was prima. Verder werd de slaapkamer elke dag schoongemaakt en bedden opgemaakt, en werden we voorzien van schone handdoeken.

Het ontbijt, lunch en diner is zeer uitgebreid en afwisselend. Voor mij als nierpatiënt was er de supergoede service geregeld (door medewerkers van de klantenservice van reisorganisatie) dat ik mijn eigen menu en dieet (zoutloos eten) kon doorgeven aan de kok. En de bediening kwam het mij brengen aan de tafel waar ik zat. Bij aankomst in het hotel kon ik mij melden en met de gastvrouw daar heb ik de afspraak betreft mijn dieet gemaakt. Kortom goede service van de reisorganisatie en van het hotel.

Mooi Hotel maar geen tweede keer

Don
10-10-2016

Het Hotel was erg mooi en personeel heel vriendelijk, mooie grote pier met bar maar in de avond niet veel te beleven. Maar dan het eten was van zeer slechte kwaliteit eigenlijk niet te eten kan veel dingen op noemen maar dan ben ik nog even bezig. Ik kom al een tijdje in Turkije maar zo slecht heb ik het nog niet mee gemaakt dat is jammer voor zoon mooi hotel.

splinternieuw en toch nooit meer

turkyekenners
27-9-2016

Geen slecht woord over het hotel of personeel ,dat was een dikke 9.

Maar, de gasten waren overwegend Arabisch ,Iranees en lokale bevolking ,waarvan iedereen kinderen mee had (van 2 maand of jonger tot 3 jaar. U kunt zich voorstellen ,als de een begint beginnen ze allemaal te huilen.

wat eigenlijk een rustvakantie moest worden ,werd een stressvakantie . Ik vind dat dit moest vermeld worden door elk reisagentschap, als we dit hadden geweten ,hadden we elders geboekt. Voorheen waren we altijd tevreden over touroperator, ditmaal niet, echt,echt kindvriendelijk hotel.Animatie laat te wensen over,absoluut geen enkele mooie show gezien.Zonde.

2 weken genoten

Bex
21-9-2016

Mooi hotel, schone ruime mooie kamers, super bedden. Eten top, veel variatie. Bediening zeer vriendelijk. Ijsjes, wafels, hamburges ed. bijna heel de dag door. pizza's zijn heerlijk. Wij waren met 8 pers, ( 4 vw en 4 k ) en de tafel stond elke dag klaar bij het avond eten. zwembaden goed, golfslag bad top.Bedjes aan de baden betekend vroeg op staan. Bedjes op het strand is geen probleem. Op het strand is dé ideale plek om te liggen, rust, ruimte, bar dichtbij , zwembaden 1 min lopen, zee 200 meter. Hotel zit aan het einde van de strip, meeste winkels zijn in het begin. 10 min lopen zijn de eerste winkelcentra's, en pin automaten. Wij hebben een top vakantie gehad.