Zoover

Hotel Adalya Elite Lara

Heerlijke tijd

Richard Verdijk
29-7-2019

Heerlijke vakantie gehad. Eten erg goed en gevarieerd. Service was erg goed. Alleen bij het ontbijt (vroeg) moesten de werknemers nog een beetje op gang komen met het serveren van het drinken.

We hebben 1x gebruik gemaakt van a-la-carte. Wij hadden gekozen voor de Italiaan. Was ook top.

Groot hotel, maar doordat in het restaurant allemaal verschillende delen zijn valt dit minder op (buiten eten lekker rustig, geniet altijd mijn voorkeur). Wij hadden geen last van het gehorige waar je veel mensen wel over hoort. Zit je aan de grote hal is het inderdaad gehoriger. Tot 9:30 altijd plek zat gehad aan de zwembaden. De tuin/zwembaden zijn wat kleiner dan bij sommige andere resorts en wat hokkeriger. Toen de kinderen jonger waren zou mij dit gestoord hebben (iets minder overzichtelijk door de groenvoorzieningen). Nu gaf het juist wat rust.

Verder eigenlijk geen minpunten in mijn ogen. Animatie was goed, bedienend personeel idem.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Een van de betere hotels hier in Lara

Ellen
24-7-2019

Heerlijk hotel. Niet te groot. Goede hygiëne . Gevarieerd eten. Eerste week geen handdoekje leggen. Nu het wat drukker wordt zie je wel wat meer handdoek leggers helaas.

Vriendelijk aardig en voldoende personeel.

Nette kamers. Helaas wel gehorig met luidruchtige buren.

Goede airco heerlijke bedden goede kussens.

18 jaar al Turkije voor ons en deze valt echt onder de categorie betere hotels in Lara ..

Tegenover is een nieuw winkel centerumpje geopend. Wel duur. Voor vijf euro wordt je aan het begin van de winkelstraat afgezet door taxi en kun je eventueel lekker terug lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Bianca Moerdijk
12-7-2019

Super mooi schoon hotel met een fantastisch entertainment team. Met dank aan Mert, Charly, Coco Jambo, Max, Jason, Nezir en de rest. Bedankt toppers!!! Cocktails zijn ook super, vooral de mojito's. Heel veel zwembaden met glijbanen en een lunapark voor de kinderen. Eten is uitmuntend. Zoveel keuze. Het enige nadeel vonden wij dat er heel veel oostblokkers zaten die totaal niet vriendelijk zijn en geen respect hebben voor het hardwerkende personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Echt goed!

Corné
26-8-2018

Geboekt na een goede tip van de touroperator. Na 4 dagen Cappadocië dit geweldig hotel om te verblijven. Eten, drinken, service is prima. Kamer was erg ruim. Bijna iedere dag een ander thema bij het eten. Echt voldoende keus voor iedereen. Voor degene die van animatie houden is hier ook voldoende te doen. Beachparty en poolparty eens per week en in de avond regelmatig ingehuurde shows. Bij het zwembad altijd wel ergens plaats. Vroeg handdoeken leggen dus niet nodig. Zijn er dan geen mindere dingen te vermelden. Ik kan er 2 noemen en dat is de ligging omdat er niet heel veel te zien is in de omgeving (kwamen we ook niet voor) en de animatie overdag is erg op Turkse mensen gericht. We hebben al heel veel accomodaties in Turkije gehad, maar deze hoort echt bij de betere. Een echte aanrader dus.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Helemaal te gek!

Maud
9-8-2018

Super hotel. Mensen vriendelijk. Alles wordt tot in de puntjes voor je verzorgd en geregeld.animatieteam helemaal top. Vooral Jason en Vicky helemaal top. De wc bij het zwembad was altijd schoon. Wij komen zeker nog een terug

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig hotel voor een heerlijk luxe en complete

Vakantieganger
25-10-2017

In alle opzichten een geweldig hotel! Hele resort bijzonder schoon, heerlijk eten met veel variatie en vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2017

Adalya Elite is een superhotel !!

Iwan
29-8-2016

Adalya Elite is super !!

We gingen hier met enige twijfel naartoe ivm wisselende reacties op Zoover , wij snappen hier niets van , alles was super , kamers mooi en groot , eten super uitgebreid en wisselend , zelfs zalm , natuurlijk kan het eten kouder zijn als je voorgangers de bakken niet dichtmaken .

zwembaden en glijbanen super , zelfs een golfslagbad , buiten goede restaurants , vriendelijke obers dit laat in andere hotels wel eens te wensen over .

Shows en pier party , White Party waren echt super verzorgd , kermis voor de kinderen perfect met popcorn , diverse soorten verpakt ijs en suikerspinnen.

En aardige gasten van het animatieteam.

Dit hotel is voor ons de beste waarin wij verbleven , na 8 jaar Turkije waaronder Royal Wings ,Titanic , Limak Lara , Saturn Palace Royal Dragon Side .

Enige puntje van kritiek buiten de shows om 's avonds buiten niets meer te beleven , soms in andere hotels wel een barretje open , nu moet je verplicht in lobby verblijven .

Mooi hotel alleen op de verkeerde plek

Fam Timmer
7-8-2016

Zeer mooi hotel, alleen in Antalya is niet veel te doen dus je bent aangewezen op het resort. In de avonduren is er niet veel te doen rond 23uur beginnen ze al met opruimen, dus vroeg je bed in maar dat is wel nodig want smorgens moet je optijd je bedje uit anders heb je geen bedje aan het zwembad ( gelukkig hadden wij Kim bedankt nog hihihi elke dag lagen we eerste rang😜) Als het hotel op een andere plek zou staan zouden wij zeker terug gaan want het eten , service ,zwembad, personeel en de schoonmaak was uitstekend. Al met al een prima hotel

super

Marc
7-8-2016

zijn al in 6 hotels geweest in Lara, maar dit was echt de beste tot op heden. hele mooie kamers ( airco, rain shower ), goede schoonmaak en echt luxe. indrukwekkende lobby.

eten meer dan genoeg, personeel overal erg vriendelijk, zwembaden voldoende ( golfslag bad ! ) ,haman en massage was top volgens mijn tante, fantastische show gezien en mooie party op de pier.

meer dan voldoende bedjes als je op het strand gaat liggen. bij de zwembaden als je met 2 personen bent ook altijd wel plek. van het stand lopen naar het zwembad 5 minuten en naar de bar 3 minuten ( dus waar praten we over )

fantastische kapper ( scheren 5 euro en knippen 10 euro )

verbeterpunten :

bedjes reserveren . hotel zou daar iets aan moeten doen ( voor 900 niet mogelijk ) of als iemand uur afwezig is handdoek verwijderen

veel last van muggen ( ben ik niet gewend in Turkije )

Niet voor herhaling vatbaar

Carla
5-8-2016

Mooi hotel, ruime kamers, helaas een schip zonder kapitein.

Zowel aan de balie als de quest relation spreken maar enkele worden Engels, begrijpen amper wat je bedoelt.

Handdoekje leggen om 7 uur s'morgens, hebben dan maar voor de rest van onze vakantie de cabana gehuurd.

80 % van de gasten waren turken, die blijkbaar niet kunnen omgaan met enige vorm van manieren. Tierende kinderen in het restaurant. Laten de tafels smerig achter enz... Tot zelfs een vechtpartij in de lobby ... helaas is er geen enkele tussenkomst van het management. Ze laten alles zijn beloop.

Personeel aan de bars, restaurant, life gard, doen hun uiterste best om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen. Helaas zijn zij niet gemachtigd om in te grijpen.

Voor ons terug een reiservaring rijker, maar zal voor deze accommodatie bij deze ene keer blijven. Er zijn betere alternatieven te vinden in Lara.