Zoover
Hotel Adalya Elite Lara

Hotel Adalya Elite Lara

Fantastisch, we gaan zeker terug!

N7
18-6-2016

Schitterend nieuw hotel met veel details waar je maar kijkt. Een heel erg vriendelijk en gezellige ontvangst bij de receptie. Je voelt je echt welkom! Kamer prachtig, badkamer met heerlijke stortdouche! Grote pier bij het strand. Heel vriendelijk personeel! Kamermeisje Hacer Gozel verzorgde de kamer prima en verraste ons elke dag met een schitterende creatie van handdoeken, zie foto's. Bij aankomst en vertrek goedlachse en behulpzame bellboy Seret! Eten is werkelijk fantastisch!! Ontzettend veel keus en luxe! Al vaak in Lara geweest, voor ons echt nr.1!

top vakantie hier

amvalentijn
17-6-2016

De bedden waren goed Douche is goed eten is goed er was altijd wel iets wat je kon kiezen . We komen al voor de 32 ste keer in Turkye en dit was wel een van de beste hotels die we hebben gehad.Voor de kleintjes is er een kermis in de vroege avond met gratis ijs en suikerspin. Als je het hier niet naar je zin hebt ligt het aan jezelf.

Super goed nieuw hotel

Hendriks
16-6-2016

Het hotel is echt heel mooi! Wij hebben bijna alle hotels in lara gehad en deze hoort echt bij de top 4! Het is geweldig mooi aangekleed,overal staat wel iets te bewonderen. Eten heel goed en gevarieerd,drinken alles is mogelijk. Lekker buiten eten ,personeel heel aardig doen echt hun best. Guest relations kunnen alles regelen. Seyda bedankt voor alles. Bellboy Ali geweldig. Hamza deskmanager super goed! Mooie ruime kamers superfijne douche. Elke dag schoon en minibar bijgevuld,chips erbij! Zwembaden heel mooilekker ruim veel afwisseling zeker met kinderen . Buiten ook super eten en vergeet zeker nietde vrouwtjes die Turkse lekkernijen maken in het houten huisje. Heerlijke massage gedaan in Bali house buiten. Ik zou zeggen niet twijfelen maar boeken. Wel zeezicht kamers nemen heb je het mooiste uitzicht. Veel plezier

Perfect hotel/resort.

Natasja Roza
11-6-2016

Het is een veelzijdig resort,en het personeel is heel erg lief en behulpzaam.Guestrelations Oksana helpt je overal waar het nodig is.

Ook Yanina van de animatie is werkelijk behulpzaam,en vriendelijk.

nieuw en heel mooi

sipko
9-6-2016

Kamers groot, spiegel TV, stort douch.

Eten heel lekker en gevarieerd.

Ala carte 1x gratis, dan 10€ pp, Azië, Turks, Italiaan, Mexicaan en vis, super concept zo is er altijd plaats.

Zwembaden super, golfslagbad, glijbanen enz.

Animatie en personeel vriendelijk en behulpzaam.

Strand met grote pier, ook dancefeest op de pier s'avonds.

Wij hebben genoten, top voor een Hotel die nog maar 3 weken open is, Baia Bara en Delphin imperial (5*) gewend.

Het is nu de laatste hotel van Lara richting Belek, voor de shops moet je een eindje lopen, of taxi 5€.

Geweldig hotel

Miranda
9-6-2016

Ondanks dat het pas open is , is er werkelijk niets op aan te merken ! Geweldig gevarieerd eten , mooie zwembaden en vriendelijk personeel . Engels en/of Duits is voor sommige nog lastig maar dit vinden we juist de charme van een vakantie ! Top resort 👍

Geweldig nieuw hotel

Tamara Broekhuizen
6-6-2016

Wat een prachtig mooi hotel heben ze hier gebouwd. Aan alles is gedacht, goede vloeren bij het zwembad, een grote Pier met volop ligbedden en een bar, voor mensen in rolstoel is het öok heerlijk vertoeven, overal invalidentoiletten, goed Eten, schoon, het personeel rent voor je. İn een woord geweldig!

De animatie probeert je te vermaken, maar ze zijn niet opdringerig. Can, Yulia, Arty, Dasha Lena, zijn echt lieverds die graag een praatje komen maken.

Het hotel is zo goed als af, er wordt hier en daar nog wat geklust maar dat doen ze zoveel mogelijk öp de momenten dat de gasten er geen last van hebben. Wij genieten nog even verder!

Schitterende accomodatie

Thea van den Eijnden
31-5-2016

Vonden de bediening slecht, super grote eetzalen, overvol, en eten koud.

Voor wat eten betreft zeker geen 5 sterren waard.

Zijn beter gewend.

Dit was eenmalig.

De Ron - Nagelkerke
24-5-2016

Hotel is pas 3 weken open, na al 32 keer in Turkije te zijn geweest dachten we eens een nieuw hotel te proberen. Geen Succes!

Opstartproblemen daargelaten, maar er is geen leiding ( wel aanwezig maar doen niks), personeel weet niet wat te doen.

Moeilijk communiceren, daar personeel denkt een taal te beheersen, maar weet niet wat ze zeggen.

Chaos in het restaurant, lijkt meer een vreetschuur.

Eten koud voor je aan tafel zit, ook hier geen leiding ( tenminste niet als zodanig aanwezig). Keuken kan het aantal gasten niet verwerken.

Als er staat 18+ restaurant, hou je er dan ook aan en treedt op, nee gewoon kinderen toelaten tot ergernis van vele gasten.

We klagen nooit, maar dit willen we toch wel delen.

Hopelijk trekt het hotel hier lering uit.

Zonde van het geld wat we hier aan besteed hebben.

Puur genieten

Deborah
24-5-2016

Erg goed onderhouden en alles erg netjes. Een super groot zwembad. Eten en drinken goed!