Zoover
Hotel Adalya Elite Lara

Hotel Adalya Elite Lara

plussen en minnen van dit hotel

anoniem
10-7-2016

De plussen van dit hotel zijn:

- prima eten

- bediening rent en vliegt om de gasten naar de zin te maken

- zwembaden zijn schoon en mooi

- strand is schoon en de ligbedden zijn goed

- prachtige kamers, die goed schoon werden gehouden

- goede cocktails, zelfs de wijn is goed

- de pier is heel mooi

- winkeltjes zijn leuk en de prijzen zijn prima (geen gedram o.i.d.)

De minnen van dit hotel zijn:

- ala carte was minder goed en de bediening was niet ingewerkt en op elkaar ingespeeld

- veel Arabieren, Polen, Oekraïners die andere normen en waarden hebben dan wij Nederlands (het is ook maar hoe je er zelf mee omgaat en natuurlijk tegenaan kijkt)

- in de fitnessruimte worden jongeren onder 16 jaar toegelaten, terwijl dit uitdrukkelijk in de regels staat dat dit niet toegestaan is. Het hotelmanagement doet hier niets aan. De jeugd ziet dit als een extra speelruimte.

- de hamam en de massage zijn prima, maar naderhand probeert men je van allerlei behandelingen op te dringen en men wil dat je de dag ervoor al gaat betalen voor de behandelingen. Bij Limak Lara, is onze ervaring, is dit anders.

- het restaurantgedeelte voor 18+ is erg gehorig en galmt enorm

- de kamers zijn erg gehorig

Heerlijk nieuw en mooi hotel,fantastisch personeel

Claudia
2-7-2016

Fijn hotel. Zeer vriendelijk personeel die echt alles voor je willen doen. Servet een geweldige ober,die ons een heerlijke vakantie heeft bezorgd. Servet wist ons elke dag weer te verrassen met een heerlijke wafel. Cem,de toekomstige advocaat, die iedereen aan de west bar prima van drankjes verzag. Engin,ook een fijne ober,Altar de life guard,die ervoor zorgden voor de veiligheid van de mensen in zee,Kasim,die zorgden dat alles schoon bleef en zorgden voor een parasol op de pier. Kortom,fijn personeel. Hotel ook mooi en schoon. Eten prima,mag wel wat meer variatie in komen. Met alle vragen kan je goed bij de guest relation bij o.a Oxsana terecht. Werd echt naar je geluisterd en ook echt wat mee gedaan. Bijv. Parasols em douche op de pier. Dit hotel is zeker de moeite waard

Yvonne
30-6-2016

Bijzonder mooi ingerichte entreehal, behulpzaam aan de receptie, prachtige kamer, mooie zwembaden, heerlijk strand, mooie

pier, eten goed, restaurants zagen er heel schoon uit, geen zin in kinderen, dan kun je heerlijk in 18+ restaurant eten, vriendelijk personeel....kortom: dit was een akantie hoe een vakantie hoort te zijn!

Super mooi hotel

Jw kaptijn
30-6-2016

We hebben verschillende hotels gezien in belek en Lara maar dit is 1 van de betere

We gaan in september weer en gaan dan hier weer naar toe

fantastisch hotel

willy en marina
27-6-2016

Hier valt helemaal niets af te keuren goed eten,drinken,mooie ruime kamers,prachtige zwembaden alles word gedaan om je te verwennen enkel spijtig dat je ver van de stad zit, maar de bus is er spot goedkoop.

Goed!

Mar
24-6-2016

Na 10 dagen verblijf is Adalya een redelijke keuze geweest. Echter door eten veel minder. Koud en weinig keuze. Personeel vooral quest relation Sude is een behulpzaame geintreseerde personeel. Ook van MahallBar Yasemin. Melih en nog een andere meisje in de bediening zijn aardige gastvriendelijke medewerkers. Denken zeker met de klant mee. Kamers ruim en bevat alle voorziening. Echter moet er betreft eten nog veel verbeterd worden. Ook een tip voor de leiding dat er info brochure voor buitenlanders moet voorzien betreft openbaarreizen. Sind dit jaar kan er alleen door chipkaart gereisd worden

Geweldig mooi hotel

Braam
23-6-2016

Dit is onze laatste avond in Adalya Elite , we zitten aan een rum cola en rosé zojuist gebracht door onze rolschaatsende serveerster . Als we terug kijken op onze vakantie op de Turkse Rivièra , moeten we wederom zeggen dat we een schitterende vakantie hebben gehad . Over dit hotel alleen maar lof we hadden een schitterende kamer van alle gemakken voorzien met Zeezicht . Zwembaden echt geweldig , met voldoende plaatsen . Drankjes en fruit en verkoelende doekjes werden er geserveerd . De pier aan zee is er mooi en ruim en van alle gemakken voorzien, de hammam is een echte aanrader en je komt er als herboren uit . Het eten is goed en veel variatie en de bediening is uiterst correct . Ala cart restaurants een echte aanrader . Shopcentrum op loopafstand zelfs tegenover t hotel . Helaas moeten we morgen weer naar t natte Nederland we hadden graag nog een nachtje bijgeboekt . Top vakantie !!!!!!!

Top vakantie

Aart en Petra van der sluis
23-6-2016

Zijn gisteren terug gekomen. Wat een fantastische vakantie. Ontvangst met een drankje en een hapje. Daarna naar onze kamer gebracht. Wauw wat een mooie en ruime kamer. Alles aanwezig. Het eten was goed en ruime keuze. Het personeel was vriendelijk. Wij waren in die week 34 jaar getrouwd. Toen we gingen ontbijten hadden ze onze tafel versierd met bloemen en bloemblaadjes.Top. alle mensen die wat te zeuren hebben moeten dan maar lekker thuis blijven. Wij gaan zeker terug. Een aanrader

Fantastisch hotel

Priscilla en Kenny
22-6-2016

Fantastich hotel, goed eten, mooie zwembaden top service en Murat de ober in het restaurant is een topper!

Geweldig hotel

John Bergsma
20-6-2016

Vooral het personeel, zoals Engin, Servet, Meral, Cem en Gokan is zeer vriendelijk. Zij spreken hun talen zoals Engels en Duits. Ook Oksana van guest relations is zeer behulpzaam.