Zoover
Hotel Adalya Elite Lara

Hotel Adalya Elite Lara

Super heerlijke vakantie gehad!

Jess
18-6-2017

Wij zijn er vorig jaar ook geweest en dit jaar is het nog beter. Het eten is zowel binnen als buiten super goed. Smorgens heb je zoveel keus niet normaal. Smiddags kun je binnen buffet eten buiten heb je 2 buffetjes en een pizza restaurant. Wafel huisje en Turkse pizza. Ala carte restaurants zijn ook goed. Chinees was lekker en gezellig met ober onder en bij de Mexicaan was het wat pittiger. Kamers heel mooi en ruim elke dag schone handdoeken en koelkast gevuld en chips. Mensen zijn zo aardig. Guest relations Seyda regelt alles supergoed. Animatie gezellig komen gewoon kletsen niet opdringerig. Nebi je bent de beste animator!!! Super pier party en schuimparty. Darten jeu de boules aquqgym alles kan. Met de bus na antalya zeker aanrader. Mooie stad lekker door de oude straatjes wandelen na haventje. Binnenzwembad erg ruim. Massage en Welness gewoon onderhandelen over de prijs geen probleem. Sport ruimte ook aanwezig . Waterpijp huisje voor iedereen gezellig avondje! Supergezellig glijbanen en kermis voor de kids. Met popcorn savond!

Erg mooi en aan te raden hotel!

Prachtig hotel

Gert
6-11-2016

Prachtig nieuw hotel. Het eten prima! Personeel heel vriendelijk. Mooie schone kamers. En niet alleen de kamers. Alles in en om het hotel werd goed schoon gehouden. Strand, pier en zwembad volop ruimte. Je kan een heel eind langs het strand wandelen. Eerste winkelcentrum is ong 10 minuten lopen. Het grotere winkelcentrum half uurtje. Je kan natuurlijk ook met de bus gaan. (007) €1,00. Kortom...heerlijke vakantie gehad.

Prachtig Hotel.

J.Lazaroms
4-10-2016

Prachtig nieuw hotel, personeel zeer vriendelijk, mooie kamers tuin en zwembaden. Eten is gevarieerd en voldoende, vooral de toetjes zijn heerlijk.

Gereisd Met partner in september 2016

Goed hotel

J+A
26-9-2016

Mooi groot hotel. Super zwembaden, echt mooi aangelegd !!

Eten ruim voldoende, buiten overdag zelfs 2 grote eetgelegenheden.

Binnen te krappe eetzaal,door de drukte onstonden er echt opstoppingen,

Naast de eetzaal...s'avonds animatie echt slecht. Heel vaak in Turkije resorts geweest , en weten dat het niet altijd volop animatie is..maar dit was een van de slechtste ooit. Daar moeten ze echt aan werken !

Heel goed hotel

Ad
21-9-2016

Adalya elite is een mooi en goed hotel.super schoon,vriendelijk personeel,mooie zwembaden en glijbanen,eten niet bijzonder maar gewoon goed,enigste minpunt en tevens tip tegels bij het golfslag bad bijzonder glad.

Gereisd Met partner in september 2016

Voor ons geen tweede keer

carpet
21-9-2016

Wij verblijven op dit moment in het nieuwe hotel Adalya Elite in Lara,

Voor we weg gingen hebben we de recensies gelezen op zoover van mensen die er ook geweest zijn. Wat ons verbaasde was dat de cijfers van tevredenheid verschilde van 10 tot nooit meer.

Nu we er zelf zijn snap ik dat wel. Het hotel verdiend voor mij een 9 (geen 10 omdat je de mensen in de kamer naast je hoort snurken, het is er zeer gehorig) maar verders een heel mooi en vooral netjes hotel. Elke dag schone lakens en handdoeken,echt niets mis mee vinden wij. Daarentegen is het echt een ramp om te eten. De ruimte waar je het eten moet halen is overvol met mensen en moet je in de rij staan om iets op je bord te krijgen zo druk is het er. Als je dan klaar bent met opscheppen moet je met je bord een plek gaan zoeken wat heel moeilijk is vanwege de drukte. Overigens het eten is niet slecht maar we hebben ook wel eens beter gehad. Wat betreft buiten als je buiten loopt is het een groot zwembad met bedjes erom heen en bij de zee zijn ook voldoende bedjes dus handdoeken leggen hoeft niet. S avonds is het heel saai en weinig te doen,het animatieteam draait ook niet goed. Dus alles buiten het hotel zelf,voor ons de reden om hier nooit meer terug te komen.

Verders zijn er heel veel kleine kinderen. Er huilen er zeker wel 5 tegelijk en dat de hele dag door.

Heerlijk weekje zon,rust & luxe in goed Hotel.

E & J
15-9-2016

Geen echte minpunten naar onze mening.

De accommodatie was echt top...net geopend , een erg mooi hotel, prachtige kamers ( kregen een upgrade en mochten zelfs kiezen op welke verdieping we wilden verblijven) ,de kamer was echt nog mooier als bij Delphin Imperial.

Eten is prima, ruime keuze, 9 dgn lang goed gegeten (behalve in het Japanse a la carte restaurant, dat was echt heel erg slecht).

Goede faciliteiten....leuk behulpzaam personeel, heerlijke relaxpool.

prima en voor elk wat wils

vakantieganger
7-8-2016

Het hotel was zeer luxe en de kamers uitstekend. De bediening liet op sommige momenten te wensen over echter had o.i te maken met planning en organisatie.Het eten was goed en er was voldoende keus. Wat tegen viel was het feit dat, voornamelijk het vlees, doorgebakken of doorgekookt was waardoor het taai was.

Het personeel van de Hamam en de gym waren zeer behulpzaam en alles was daar mogelijk. Achteraf leek het hotel meer op een (pret)park met alles erop en eraan dan een hotel.

Waar we ons behoorlijk aan hebben gestoord is het feit dat de strand en zwembadbedden al voor 6 uur s'ochtend werden gereserveerd om er vervolgens pas laat in de middag gebruik van te maken. Hier zou veel meer op moeten worden toegezien.

Hele fijne vakantie

Desiree
29-7-2016

Zijn hier nu bijna een week. Dat handoekje leggen om 7 uur ben ik het niet mee eens. Wij gaan vaak pas rond half 10 richting zwembad en er is altijd nog wel plek. Natuurlijk heb je populaire ligplaatsen die wel altijd als eerste vol liggen maar waar heb je dat niet. Kamers worden goed schoongehouden en minibar is elke dag nog bijgevuld. Animatie is voldoende. Ze staan er met veel enthousiasme. Het amfitheater is gevuld met tafels en stoelen zodat dat gezellig oogt. Het eten ja wat in de bakken ligt is vaak wat lauw. Maar dat heb ik ook meegemaakt in delphin imperial en oa Royal holiday palace. Life cooking altijd wel lekker warm. Er is voldoende keus tussen vlees en vis. Alla Carré eten was ook erg lekker. Het hotel heeft een super groot ruim opgezet zwembad met vele voorzieningen. Mij hoor je niet klagen. Prima prijs kwaliteit verhouding.ik ga nog lekker genieten van de laatste 4 dagen

Super vakantie met een paar min puntjes

Brittany van dijk
12-7-2016

13 heerlijke dagen gehad in dit hotel, Bij aankomst gelijk naar onze grote kamer met 3 bedden (wij zijn met zijn 2e) super ruimen kamer met elke dag zakje chips en lekkere dankje heerlijke stort douche lekkere bedden.

In de ochtend is er heerlijk te eten in de middag lekkere pizza & hamburgers !! In de avond veel keuze voor iedereen wat wils. Enige wat echt tegen valt is de rust het 18 + restaurant & zwembad zit vol met kinderen en word niks van gezegt nergens rust ! Helaas word je als Nederlander vaak genegeerd & Duitsers krijgen overal voorang. Het personeel probeert hun best te doen en rent zich rot voor je als je Duits spreekt .