Zoover

Hotel Adalya Elite Lara

Mooi hotel

Sab
17-7-2019

We zitten hier momenteel in een mooi en groot hotel ruime kamers,zeer vriendelijk personeel,mooie pier ,het eten is ook heel goed en voldoende keuze,toffe zwembaden.ook wel wat minpuntjes de ligbedden staan te dicht bij elkaar aan de zwembaden je hebt bijna geen plaats om te bewegen .het animatie team was zeer zwak ze waren niet op elkaar ingespeeld en was een persoon bij die constant op fluitje floot en was na tijdje vervelend om aan te horen

En hotel is ook meer gebaseerd op Turkse gasten oa de muziek we zijn al naar 4 andere hotels geweest in Lara en daar was dat anders en aangenamer .het is zeker een zeer goed hotel maar een 2 de gaan we hier niet langskomen.

Gereisd Met partner in juli 2019

Genieten van de luxe van dit Top hotel

Bruno Maximus
3-7-2019

Super hotel, hier geniet je van de nodige luxe, netheid, service, lekkere maaltijden met veel keuze, vriendelijkheid,en alles voor een top verlof.

De mooie kamer ( bij ons met zeezicht ) is voorzien van de nodige luxe, bar=koffie=thee=flessen water, regendouche,goede matrassen, maar ook een kussen - service , hierbij alvast een speciale dank aan Oksana Tosun van Guest Relations voor het voorzien van een ergometrisch kussen .....Super . Gans het domein wordt steeds netjes gehouden, en het top personeel staat steeds ter dienste met een glimlach dit van manager ...... tot tuinman . De vele bars beiden steeds lekkere koele drankjes met veel keuze. Het tof animatieteam zorgt voor leuke actie aan de zwembaden, maar men kan ook genieten aan het relax zwembad , waar de drankjes ter plaatse worden gebracht alsook met vers fruit ...... dat is genieten . net als de lekkere maaltijden met veel keuzes, in één woord Super .

Gereisd Met partner in juni 2019

fantastisch en in september weer terug

Silvie de Brouwer
11-6-2019

geweldig hotel met geen grote colosale eetzaal maar met 6 aparte restaurants met zelfs adult only gedeelte. Veel extra dingen mogelijk met een verjaardag bv. champagne en een eigen taart en een extra versierde kamer en dit allemaal gratis.Super goed animatie team waar de baas hamit en charlie een zeer goede danser ook van de partij zijn.S,avonds altijd een show en nog party op de pier daarna, live muziek, dj enz.Hassan is daar de goede barman en maakt lekkere coctails.Alles wordt super goed bijgehouden en gen vieze voeten op de kamers van bv. zand dat is blijven liggen met het poetsen. Eten is overcompleet zoveel keuze en alles op gekoelde platen, en in thema. Veel showcooking.Hotel is wel gehorig en er zijn tegenwoordig winkels tegenover het hotel.Drank vaak in harde plastic bekers of karton dit vonden wij wel een groot minpunt.A la cartes zijn super goed zeker met ober Osman.In de middag verse pasta of pizza is ook zeker een aanrader.

boven verwachting

AlexVwaard
31-5-2019

Om maar gelijk te beginnen met wat "minpunten". Als eerste is de afstand van de pier naar de dichtsbijzijnde toilet best ver lopen.

verder zou ik geen minpunten kunnen verzinnen.

De bedden waren voor ons wat te hard, maar dat werd gelukkig snel opgelost. (extra dekjes)

Het lunapark is maar heel kort open in de avond, maar daa staat tegenover dat het gratis is. Dit geld ook voor de popcorn en suikerspin.

Als je een drankje of cocktail besteld krijg je geen afgemeten hoeveelheden, maar echt een fatsoenlijke hoeveelheid.

Het personeel is zeer vriendelijk, alhoewel sommigen moeite hebben met de engelse taal.

Het eten in het hoofdrestaurant is overcompleet zoveel keuze is er.

Genoeg plek om te zitten in het restaurantdeel.

Genoeg bedjes op het strand, en bij het zwembad.

Op de pier is vooral barman hassan de man.

Het animatie team is duidelijk aanwezig, en altijd in voor een praatje

Ik kom in september terug.

See you then guys

Gereisd Met partner in mei 2019

Een aanrader voor iedereen.

Peter verbeke
31-5-2019

Heel mooi en proper hotel. Hadden een heel grote kamer met zeezicht. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Eten was lekker en er was keuze genoeg. Er was een themaavond met keuze uit gambas rivierkreeftjes sushi.

Restaurant is groot maar er zijn plaatsen genoeg om rustig te kunnen eten.

Zijn 1 week geweest er er was een schuimparty en pierparty.

Het was zalig vertoeven op de pier. Moet geen handboeken op voorhand leggen. Plaats genoeg. Er is ook een bar aanwezig op de pier en tafeltjes en stoelen om van een drankje te kunnen genieten. De 2 barmannen wáren ongelooflijk vriendelijk.

Het Mexicaans a la carte restaurant was top.

Het animatieteam was nadrukkelijk aanwezig. Kwamen met de gasten iedere dag een praatje maken. Koko Jambo is een topgast.

Zijn genoeg snackbars om s middags een hapje te eten. Pizza pastabar was heel goed. Hebben een prima vakantie gehad

Gereisd Met partner in mei 2019

Mensen pas op in dit hotel! Afrader

Rahaf
2-12-2018

Ik heb hier de nachtmerrie van mijn leven meegemaakt!

Mijn gouden armbanden werden uit mijn hotelkamer bestolen, wat het hotelmanager zijn antwoord was? Ons personeel wordt bij het buitengaan gecontroleerd!

Dus het personeel mag vrij stelen uit hotelkamers (poetsploeg/ barman) zijn degene die met hun kaarten alle hotelkamers kunnen betreden. Bij het bekijken van de camerabeelden kreeg ik de antwoord dat ze niets hebben kunnen zien?! Dat allemaal in een 5-sterren hotel. Dus mensen bij deze wil ik jullie Adalya Elite ten sterkste afraden, en daarbij heb ik het nog niet gehad over de zeer onvriendelijke obers (in de lobby).

Gereisd Met vrienden in november 2018

Heel goed,maar....

Henry Portderoi.
2-10-2018

Een heel mooi groot lux hotel, fijne mensen die hun uiterste best doen voor de gasten,maar bij de managers kan geen lachje af,alleen maar commentaar geven op de medewerkers, de gasten zien ze niet staan. De animatie is ver beneden peil voor zo,n groot hotel, bovendien is de muziek overal te hard, vooral bij de swimingpools. Het eten is meer dan voortreffelijk, hierbij springt het Ilaliaans restaurant boven uit, haute cuisine! Het grootste respect hadden wij voor de mensen uit de bediening, altijd opgewekt en zeer gemotiveerd.Een nieuw animatieteam ontbreekt nog!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Mooi schoon hotel, weinig sfeer in avond.

M.
1-10-2018

Mooi groot hotel met ruime kamers. Zeer vriendelijk en voldoende personeel. Eten uitstekend, naast het gangbare probeerde ze er veel variatie in te brengen. 's avonds bij de borrel chips en hapjes. Bij de Turkse live muziek een klein buffetje met Turkse hapjes. Jammer dat het buitengebeuren rondom het restaurant niet gezellig was. Geen mogelijkheid om in het ochtendzonnetje buiten te ontbijten.

Soms bij diner buiten bbq maar dat viel ook tegen en moest je met je bordje vele meters lopen. Verschillende mooie zwembaden, handdoekje leggen was absoluut niet nodig. drinkservice aan het bedje. Wat wij minder vonden was de animatie. Veel te harde muziek aan het zwembad. Team bracht ook totaal geen sfeer. Ook in de avonduren niet. Er was soms live muziek op het grote terras tot 23.00u. Zat je net na de show goed en wel met je drankje was het afgelopen. Live muziek op de pier weinig opkomst waardoor ook geen sfeer.

Gereisd Met partner in september 2018

Prachtig hotel

COESENS HILAIRE
26-6-2018

Formidabele ontvangst. Heel vriendelijk personeel. Fijne keuken, gevarieerd, op temperatuur en steeds aangevuld. Ruime en goed onderhouden kamer. Prachtige zwembaden, afzonderlijk zwembad voor volwassenen (zwembad 28 graden warm). Voor gezinnen met kinderen is alles maar ook alles aanwezig van zwembad tot kermis. Zeer groot terras met verzorgde bars en bediening. Dikke pluim voor Denis zowel op terras als in het restaurant voor 18+. Prijs / kwaliteit een aanrader. Gaan zeker nog terug met onze vrienden.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Fantastisch hotel

Serge Van Hende
20-6-2018

Van 21/5 tot 1/6/2018 verbleven we in Adalya Elite in Lara.

We gaan al meer dan 25 jaar naar Turkije en we willen een paar dingen over dit hotel noemen.

1 ° prachtig hotel op een mooie ruime oppervlakte. Zeer mooi afgewerkte hal en vooral grote ruime kamers.

2 ° Het eten is buitengewoon smakelijk, van zeer goede kwaliteit en vooral gevarieerd.

Er is altijd gewerkt in thema-avonden die heel leuk was, de presentatie was prachtig.

3 ° We hebben de goede service ervaren als een groot pluspunt. Iedereen was uiterst vriendelijk, behulpzaam en dit van onderhoudspersoneel tot managers.

4 ° Wat we nog nooit zagen was dat er aangepaste ligstoelen op het strand waren voor mensen met een handicap.

5 ° Dit is een zeer kindvriendelijk hotel met veel faciliteiten.

6 ° Voor wie rust zoekt en ongestoord wil genieten, is er voor volwassenen alleen een verwarmd zwembad met jacuzzi.

Naast een apart gedeelte in het hoofdrestaurant, alleen toegankelijk voor volwassenen.

We kunnen dit hotel alleen maar aanraden na ons fantastische verblijf daar.

We zullen zeker terugkeren.

Gereisd Met vrienden in mei 2018