Zoover

Hotel Adalya Elite Lara

Mooi hotel

Sab
17-7-2019

We zitten hier momenteel in een mooi en groot hotel ruime kamers,zeer vriendelijk personeel,mooie pier ,het eten is ook heel goed en voldoende keuze,toffe zwembaden.ook wel wat minpuntjes de ligbedden staan te dicht bij elkaar aan de zwembaden je hebt bijna geen plaats om te bewegen .het animatie team was zeer zwak ze waren niet op elkaar ingespeeld en was een persoon bij die constant op fluitje floot en was na tijdje vervelend om aan te horen

En hotel is ook meer gebaseerd op Turkse gasten oa de muziek we zijn al naar 4 andere hotels geweest in Lara en daar was dat anders en aangenamer .het is zeker een zeer goed hotel maar een 2 de gaan we hier niet langskomen.

Gereisd Met partner in juli 2019

Genieten van de luxe van dit Top hotel

Bruno Maximus
3-7-2019

Super hotel, hier geniet je van de nodige luxe, netheid, service, lekkere maaltijden met veel keuze, vriendelijkheid,en alles voor een top verlof.

De mooie kamer ( bij ons met zeezicht ) is voorzien van de nodige luxe, bar=koffie=thee=flessen water, regendouche,goede matrassen, maar ook een kussen - service , hierbij alvast een speciale dank aan Oksana Tosun van Guest Relations voor het voorzien van een ergometrisch kussen .....Super . Gans het domein wordt steeds netjes gehouden, en het top personeel staat steeds ter dienste met een glimlach dit van manager ...... tot tuinman . De vele bars beiden steeds lekkere koele drankjes met veel keuze. Het tof animatieteam zorgt voor leuke actie aan de zwembaden, maar men kan ook genieten aan het relax zwembad , waar de drankjes ter plaatse worden gebracht alsook met vers fruit ...... dat is genieten . net als de lekkere maaltijden met veel keuzes, in één woord Super .

Gereisd Met partner in juni 2019

fantastisch en in september weer terug

Silvie de Brouwer
11-6-2019

geweldig hotel met geen grote colosale eetzaal maar met 6 aparte restaurants met zelfs adult only gedeelte. Veel extra dingen mogelijk met een verjaardag bv. champagne en een eigen taart en een extra versierde kamer en dit allemaal gratis.Super goed animatie team waar de baas hamit en charlie een zeer goede danser ook van de partij zijn.S,avonds altijd een show en nog party op de pier daarna, live muziek, dj enz.Hassan is daar de goede barman en maakt lekkere coctails.Alles wordt super goed bijgehouden en gen vieze voeten op de kamers van bv. zand dat is blijven liggen met het poetsen. Eten is overcompleet zoveel keuze en alles op gekoelde platen, en in thema. Veel showcooking.Hotel is wel gehorig en er zijn tegenwoordig winkels tegenover het hotel.Drank vaak in harde plastic bekers of karton dit vonden wij wel een groot minpunt.A la cartes zijn super goed zeker met ober Osman.In de middag verse pasta of pizza is ook zeker een aanrader.

boven verwachting

AlexVwaard
31-5-2019

Om maar gelijk te beginnen met wat "minpunten". Als eerste is de afstand van de pier naar de dichtsbijzijnde toilet best ver lopen.

verder zou ik geen minpunten kunnen verzinnen.

De bedden waren voor ons wat te hard, maar dat werd gelukkig snel opgelost. (extra dekjes)

Het lunapark is maar heel kort open in de avond, maar daa staat tegenover dat het gratis is. Dit geld ook voor de popcorn en suikerspin.

Als je een drankje of cocktail besteld krijg je geen afgemeten hoeveelheden, maar echt een fatsoenlijke hoeveelheid.

Het personeel is zeer vriendelijk, alhoewel sommigen moeite hebben met de engelse taal.

Het eten in het hoofdrestaurant is overcompleet zoveel keuze is er.

Genoeg plek om te zitten in het restaurantdeel.

Genoeg bedjes op het strand, en bij het zwembad.

Op de pier is vooral barman hassan de man.

Het animatie team is duidelijk aanwezig, en altijd in voor een praatje

Ik kom in september terug.

See you then guys

Gereisd Met partner in mei 2019

Een aanrader voor iedereen.

Peter verbeke
31-5-2019

Heel mooi en proper hotel. Hadden een heel grote kamer met zeezicht. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Eten was lekker en er was keuze genoeg. Er was een themaavond met keuze uit gambas rivierkreeftjes sushi.

Restaurant is groot maar er zijn plaatsen genoeg om rustig te kunnen eten.

Zijn 1 week geweest er er was een schuimparty en pierparty.

Het was zalig vertoeven op de pier. Moet geen handboeken op voorhand leggen. Plaats genoeg. Er is ook een bar aanwezig op de pier en tafeltjes en stoelen om van een drankje te kunnen genieten. De 2 barmannen wáren ongelooflijk vriendelijk.

Het Mexicaans a la carte restaurant was top.

Het animatieteam was nadrukkelijk aanwezig. Kwamen met de gasten iedere dag een praatje maken. Koko Jambo is een topgast.

Zijn genoeg snackbars om s middags een hapje te eten. Pizza pastabar was heel goed. Hebben een prima vakantie gehad

Fam Visscher
26-4-2019

Heerlijk hotel, service is ontzettend goed. Zelfs bij het zwembad wordt het drinken geserveerd, je hoeft niet van je bedje af te komen.

Op het complex is het erg schoon en wordt continue bijgehouden. Zelfs toiletten bij het zwembad zijn schoon.

Eten niets over te klagen! Veel, lekker en kwalitatief goed. Drinken prima heerlijke cocktails. Restaurant groot maar opgedeeld in kleine eetzalen waardoor het niet te massaal is.

Zwembaden prachtig, eind april begin mei nog erg koud. Maar er is een verwarmd zwembad waardoor je toch heerlijk kunt zwemmen. Zeewater was ook nog wat koud.

Kamers zijn groot, schoon en netjes.

Het is onze derde keer in Turkije hiervoor hotel Kaya in de buurt van Alanya en hotel grand side beide waren ook zeer gied maar deze steekt er qua luxe bovenuit.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Angelique
25-4-2019

Echt een fantastisch hotel als iemand min punten heeft snap ik niet waar. Het eten is fantastisch voor ieder wat wils. Elke dag anders. Kamers schoon en prachtig

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Tessa
21-3-2019

Geweldig mooi hotel met super service. Zijn hier vorig jaar geweest in april en gaan dit jaar weer.

Eten is echt heel goed, de taart en het ijs tot laat in de avond is slecht voor de lijn maar o zo fijn. De mooie zwembaden en de goede hygiene zijn ook helemaal top, de geur in de lobby bijv. het is allemaal net dat beetje extra. Enige minpuntje zijn de wat gehorige kamers. Wordt vast weer genieten In april.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

Geweldig ! Vriendelijk personeel en veel luxe

Ruben Vullings
11-3-2019

Dit hotel was nog niet lang open en er stonden vorig jaar nog weinig reviews op. Daarom alsnog besloten om er nu een bij te zetten. Wij hebben al vele zeer luxe hotels in Lara gehad maar hadden een beetje onze twijfels omdat sommigen zich negatief uitlieten over de russen en het rapportcijfer toen laag was. Natuurlijk waren er russen! maar dat was helemaal niet storend. Wij zijn hier met een gezin met 2 kinderen van 4 en 8 naar toe geweest in mei schoolvakantie 2018. Werkelijk geweldig hotel. Super service en vriendelijk. Ook nog een leuk ander NL stel tegengekomen met kinderen. Zwembad paradijs is werkelijk prachtig. Vele glijbanen, kinderbad, zwembaden. Water niet koud. Strand en pier (met shows) direct aan het hotel. Drankjes incl alcoholisch waren super. Eigen gratis kermis enz enz. Echt een aanrader! In zoverre dat we dit jaar zelfs in mei terug wilden. Helaas niet gelukt ivm beschikbaarheid/prijzen. Dus dit jaar eens Belek!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Mooi schoon hotel, weinig sfeer in avond.

M.
1-10-2018

Mooi groot hotel met ruime kamers. Zeer vriendelijk en voldoende personeel. Eten uitstekend, naast het gangbare probeerde ze er veel variatie in te brengen. 's avonds bij de borrel chips en hapjes. Bij de Turkse live muziek een klein buffetje met Turkse hapjes. Jammer dat het buitengebeuren rondom het restaurant niet gezellig was. Geen mogelijkheid om in het ochtendzonnetje buiten te ontbijten.

Soms bij diner buiten bbq maar dat viel ook tegen en moest je met je bordje vele meters lopen. Verschillende mooie zwembaden, handdoekje leggen was absoluut niet nodig. drinkservice aan het bedje. Wat wij minder vonden was de animatie. Veel te harde muziek aan het zwembad. Team bracht ook totaal geen sfeer. Ook in de avonduren niet. Er was soms live muziek op het grote terras tot 23.00u. Zat je net na de show goed en wel met je drankje was het afgelopen. Live muziek op de pier weinig opkomst waardoor ook geen sfeer.

Gereisd Met partner in september 2018