Zoover

Hotelstersterstersterster

Mooi Hotel

van Capelle
27-7-2016

Wij zijn zeer goed te spreken over Elite Lara.

Inderdaad er zijn meer Turkse gasten maar dat is niet alleen in Elite Lara.

Eten is divers en voor ieder wat wils.

Kinderen hebben de tijd van hun leven er zijn diverse zwembaden met glijbanen zelfs voor de papa en mama onder ons kun jeje weer voelen als een kind.

Kamers zijn netjes en de minibar wordt elke dag gevuld.

Watersporten zijn er ook maar wel erg prijzig.

Tegenover het hotel zijn een paar kledingwinkels en een apotheek.

Jammer

Martijn
25-7-2016

Vanaf boeken veel vertrouwen in goede recensies. Maar helaas.

'S morgens om 7 uur opstaan om een plek bij het zwembad of strand te bematigen.

Glijbaan tussen 12,en 14 gesloten...2 van de 6 glijbanen kapot.

Geen badmeesters te bekennen.

Eten elke dag hetzelfde, koud en geen variatie. Ober Mustaga in het theater rent benen uit zijn lijf. Alleen voor hem compliment, rest Is services uitermate teleurstellend.

Koffie, drama slootwater is nog beter.

Kamers schoonmaak is erg slecht, na 10 dagen zelf maar lakens van bed gehaald.

Leuk foto shoot, na afloop even 720 euro afrekenen...niet gedaan natuurlijk

Minibar, net genoeg voor eerste uur, mag geen naam hebben

Funpark open van 19.30 tot 21.00 uur, rest vd dsg gesloten

Spreek je geen Turks of Duits dan heb je overall pech. Bij de bar wordt je gewoon genegeerd.

Gamehall alles betalen, 1,50 per muntje absurd.

Blamage, geen Ster waard'

Mooi hotel zonder kapitein

Liebeth
23-7-2016

Na onze 3de dag toch een heel ander beeld vh hotel!!!!

Het hotel is super mooi maar het voelt aan als n schip zonder kapitein. Nergens worden er regels gehanteerd. Aan t zwembad zijn er bijna geen badmeedsters. Er is n bad met grote golven, daar is niemand te zien. In het restaurant kruipen ze voor en lopen ze als mieren door elkaar. De muren zijn heel dun. Je kan de buurman horen. De deuren zijn dun je kan de schreeuwende kinderen om 24u nog horen buiten en in de hal. Dit is totaal geen 5 sterren hotel. Onvriendelijk personeel. Klanten bestaan voor 80% uit turken .Vergeleken met royal holiday en titanic deluxe en delphin imperial is dit hotel veel minder.

Mooi hotel

Mulkers w
21-7-2016

Vandaag aangekomen in t hotel. Het is n mooi hotel. Kan mee met de rest vd hotels in lara. Wel veel turken aanwezig s'avonds n overrompeling in t restaurant. Bij t inchecken zijn ze al vergeten onze bandjes aan te doen. De minibar was niet aangevuld en we hb n kamer met zeezicht. Deze ligt net boven t terras vd lounge. Fiesta tot 23 u. De vensters drukken t geluid totaal niet. Ook de organisatie staat totaal niet op punt. In t restaurant geen opzichters, aan t zwembad geen opzichters. De accomodatie is prachtig maar de uitbating totaal nog niet op punt.

Tophotel

Lamers
21-7-2016

Gewoon erg goed,eten is super, kamers erg mooi personeel doet alles voor je! Heerlijke vakantie en nu nog 11 dagen te gaan!!🌴👍

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Geweldig hotel

Yves en Anne
18-7-2016

Prachtig hotel, alles is nieuw en dat merk je meteen. In Lara zijn ondertussen al heel wat verouderde hotels. Dit hotel is gloednieuw en voldoet volledig aan de verwachtigingen.

Eten is standaard, zoals ik elk hotel, maar lekker.

Ola ijsjes en echte cola

Voldoende eten aan zwembad

Lekker cocktails

Ruime, propere kamers met uitstekende bedden.

Zwembad is mooi en groot

Glijbanen en kermis leuk.

Neem wat briefjes van €5 en €10 mee en geef wat Tips aan het personeel. Ze springen voor jou (zoals in elk hotel)

Prachtig hotel

W. Vd vlist
17-7-2016

Een prachtig hotel waar niks over valt te klagen

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2016

Super vakantie met een paar min puntjes

Brittany van dijk
12-7-2016

13 heerlijke dagen gehad in dit hotel, Bij aankomst gelijk naar onze grote kamer met 3 bedden (wij zijn met zijn 2e) super ruimen kamer met elke dag zakje chips en lekkere dankje heerlijke stort douche lekkere bedden.

In de ochtend is er heerlijk te eten in de middag lekkere pizza & hamburgers !! In de avond veel keuze voor iedereen wat wils. Enige wat echt tegen valt is de rust het 18 + restaurant & zwembad zit vol met kinderen en word niks van gezegt nergens rust ! Helaas word je als Nederlander vaak genegeerd & Duitsers krijgen overal voorang. Het personeel probeert hun best te doen en rent zich rot voor je als je Duits spreekt .

Mooie start

Aurelie
12-7-2016

Het is altijd spannend als je een hotel boekt dat nog niet geopend is.. We vertrokken zelf met een bang hartje door de commentaren hier. We komen al jaren naar Lara en verbleven in verschillende hotels, Lara Barut, Royal Wings, Royal Holiday, Saturn Palace, Baia Lara, Limak Lara en Aska. Adalya Elite moet zeker niet onderdoen voor deze tophotels!

Een prachtige inkomhal verwelkomde ons voor 14 dagen top plezier! Zeer ruime, mooie kamers met zeeuitzicht. Fijn dat de familiekamers uit 2 delen bestaan en niet zoals in vele hotels uit een duplex.(Kamer is veel ruimer). Zwembad is groot en je hebt voldoende plaats.

Eten is zoals in elk hotel, niet echt verschillend maar alles wat je wilt is er wel.Je hebt inderdaad wel wat Arabische bezoekers, die met boerkini's rond lopen. Wij zelf storen ons hier niet aan,het is ook niet dat 90% van de bezoekers zo rond loopt.Kermis is heel leuk voor de kinderen, zijn de standaard kermis attracties die je in elk hotel hebt, maar de kids vinden het fantastisch, er is ook popcorn en suikerspin voorzien.

Lara ligt op slechts 25 minuten van het vliegveld wat een zeer groot pluspunt is als je met jonge kinderen reist. Verder is er in Lara niet echt veel te beleven. Je kunt gemakkelijk met een taxi of eventueel het busje (zelf nooit geprobeerd) naar Antalya stad gaan.

Ik hoorde in het hotel zelf, en op beoordelingswebsite's, wat (oudere) mensen klagen dat de kinderen heel actief aanwezig zijn in het hotel. Het hotel en de ouders zouden hier iets aan moeten doen. Ikzelf ben moeder van 3 kinderen. Als ouders wil je niet liever dat je kind zich uitleeft in zo'n hotel, wanneer moet ze het anders doen? Probeer maar eens uit te leggen aan een tweeling van 5 en een dochtertje van 7 dat ze stil moeten zijn en absoluut niet met water mogen spetsen omdat een vrouw rustig probeert te zonnen. Ik veronderstel, als je een hotel boekt met glijbanen, kermis,.. Je wel kunt verwachten dat er kinderen aanwezig zullen zijn! Dit hotel mikt duidelijk op gezinnen en families.

Dit hotel is zeker en vast een aanrader, je ziet doorheen je verblijf het hotel sterker en sterker worden.

Ik stel voor dat je gewoon van je vakantie geniet en je eigen vakantie niet verpest (en van anderen) door je het ergeren en van een vlieg een olifant te maken.

5* quotering?

Fam. Yves
11-7-2016

Adalya 'elite' resort is echt geen elite-titel waardig... Veel Arabische toeristen -na vele malen op vakantie geweest te zijn in Turkije nog nooit zo meegemaakt- met onaangepast gedrag... Is voor westerse toeristen -en met alle respect voor ieders overtuiging- echt storend en irriterend. Ook steeds een overrompeling bij het buffet, zwembad,...

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016