Zoover

Hotel Adalya Elite Lara

super

Marc
7-8-2016

zijn al in 6 hotels geweest in Lara, maar dit was echt de beste tot op heden. hele mooie kamers ( airco, rain shower ), goede schoonmaak en echt luxe. indrukwekkende lobby.

eten meer dan genoeg, personeel overal erg vriendelijk, zwembaden voldoende ( golfslag bad ! ) ,haman en massage was top volgens mijn tante, fantastische show gezien en mooie party op de pier.

meer dan voldoende bedjes als je op het strand gaat liggen. bij de zwembaden als je met 2 personen bent ook altijd wel plek. van het stand lopen naar het zwembad 5 minuten en naar de bar 3 minuten ( dus waar praten we over )

fantastische kapper ( scheren 5 euro en knippen 10 euro )

verbeterpunten :

bedjes reserveren . hotel zou daar iets aan moeten doen ( voor 900 niet mogelijk ) of als iemand uur afwezig is handdoek verwijderen

veel last van muggen ( ben ik niet gewend in Turkije )

Niet voor herhaling vatbaar

Carla
5-8-2016

Mooi hotel, ruime kamers, helaas een schip zonder kapitein.

Zowel aan de balie als de quest relation spreken maar enkele worden Engels, begrijpen amper wat je bedoelt.

Handdoekje leggen om 7 uur s'morgens, hebben dan maar voor de rest van onze vakantie de cabana gehuurd.

80 % van de gasten waren turken, die blijkbaar niet kunnen omgaan met enige vorm van manieren. Tierende kinderen in het restaurant. Laten de tafels smerig achter enz... Tot zelfs een vechtpartij in de lobby ... helaas is er geen enkele tussenkomst van het management. Ze laten alles zijn beloop.

Personeel aan de bars, restaurant, life gard, doen hun uiterste best om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen. Helaas zijn zij niet gemachtigd om in te grijpen.

Voor ons terug een reiservaring rijker, maar zal voor deze accommodatie bij deze ene keer blijven. Er zijn betere alternatieven te vinden in Lara.

Mooi hotel

Kim
5-8-2016

Adalya elite resort is een prachtig nieuw hotel. Wij waren toch wel erg benieuwd hoe het ons zou bevallen aangezien niet alle recensies even goed waren. Wij kunnen alleen maar zeggen dat het ons erg goed bevallen is. De kamers zijn ruim, mooi en schoon. Er word iedereen dag goed schoongemaakt. Minibar elke dag netjes bijgevuld met voldoende producten. Zwembad is groot, gelukkig veel strandgangers anders niet voldoende bedjes denk ik. Er was tot een uur of 9.30 wel nog plek aan het zwembad maar wilde je een bepaald plekje moest je wel vroeg je bed uit om handdoek te leggen. Handdoek service was top. Animatie was goed verzorgd en totaal niet opdringerig in de avond hadden ze altijd wat te doen. Eten was volop keus en genoeg plekken aan zwembad en strand waar je kon eten. Watersportfaciliteiten op strand waren er genoeg, best prijzig maar ach je bent op vakantie. Het personeel was zeer vriendelijk en hielp daar waar nofig was.Vooral murat was een topper.

Prima Hotel !

F hoek
3-8-2016

Wij zijn momenteel in Adalya Elite Lara en als ik sommige reactie lees vraag ik me af of ze in hetzelfde hotel hebben gezeten! Uiteraard kun je dingen zoeken en dingen vinden om commentaar op te hebben maar die zijn er niet zoveel . Werkelijk al het personeel is vriendelijk en behulpzaam , over bediening zelfs op het strand en bij de zwembaden , ze komen regelmatig met koele doekjes rond . Prijzen in de winkels zijn redelijk normaal . Eten is goed en inderdaad niet altijd heel erg warm maar dat komt omdat bakken open blijven staan en met 45 graden hoeft het niet super warm te zijn voor mij ! Enige nadeel is dat je vroeg je handdoekmoet gaan leggen als je plaats wil hebben aan het zwembad. Hier zouden ze iets aan moeten doen maar dat is lastig ! Kamers zijn super ! Groot, schoon en een goedgevulde minibar (met chips) en een goede airco . Heb al veel goede hotels gehad in Turkije en deze hoort ook in dat rijtje .. Nog 9 dagen te gaan

Super hotel voor een super prijs

Omer
3-8-2016

Geen lange wachrijen, en voldoende zwemgelegenheden van klein tot oud.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Heel mooi hotel maar met veel werkpunten

Turkijefan
2-8-2016

Dit is een prachtig hotel, prachtige grote kamers, geweldige glijbanen, golfslagbad, kermis met suikerspin, popcorn en ijsjes, allemaal geweldig maar vooral gericht op de Turkse bevolking. Het gevolg hiervan was dat je wel altijd iemand zag die met lange broek, lange bloes in het water zat. Qua hygiene vond ik dit niet kunnen maar zij zullen hetzelfde gedacht hebben over ons :-). Qua eten heeft het ons ook niet kunnen overtuigen, heel veel kip, altijd wel lekker maar te weinig afwisseling. In de all in zitten geïmporteerde dranken maar je moet hemel en aarde bewegen om bv. een beefeater gin vast te krijgen. Shows stonden nog niet op punt maar dit is mss omdat het hotel pas open is, party's op de pier maar weer alleen met Turkse muziek. Te weinig personeel maar ze doen hun best. Fijne vakantie gehad maar om iemand er naartoe te sturen, nee, dan hebben we andere suggesties.

Prima hotel

sannevanderwillik
31-7-2016

Grote kamers, gevulde minibar, ook elke dag een zakje chips. Schoonmaak prima. Veel kastruimte en tv weggewerkt in de spiegelwand. Ik vond de kamers wel gehorig.

Eten is ook goed, boek zeker ook a la carte. De eerste keer is gratis, de volgende keren voor kinderen ouder dan 10 en volwassenen een tientje. We hebben oosters, Mexicaans en Italiaans gegeten. Allemaal lekker en fijn om de hele maaltijd damen aan tafel te zitten.

Handdoeken leggen wordt niet gewaardeerd maar wel gedaan. Er is best nog plek om tien uur. Op de pier misten wij een douche. Bij de watersporten moet je onderhandelen. Goede fotograaf.

Winkeltje in het hotel is qua prijs vergelijkbaar met de winkels in Belek. Lieve man en goede prijzen.

Voor mij nooit meer....

Jena09
31-7-2016

Mooi hotel om te zien, slecht afgewerkt op sommige plekken.

Service is wel heel slecht moet ik zeggen. Ben echt anders gewend.

Eten is meestal wel koud en eentonig....

Tafels zijn bij het avondeten veel te weinig. En heel rommelig, ze weten er echt even niet mee om te gaan met de drukte s'avonds. Ober Cantas als enige keihard.

Schoonmaak is oke, maar niet heel erg goed.

Oordopjes die ik meehad voor muziek te luisteren waren helaas verdwenen van mijn nachtkastje. ( iPhone oordopjes )

Ze hadden gezocht maar helaas niet gevonden.

Ik was ze niet verloren maar lagen op mijn tafel, maar daar word niet naar geluisterd.

Als Nederlander heb je niets te zeggen hier.

Fotoshoot gedaan, waar ik erg van schrok van de prijs 720 euro all in, album, 2 foto's en cd. Wilde alleen een cd kreeg ik een prijs van 1200 euro.

Kermis 2 uurtjes open.

Glijbanen 2 van de 6 stuk en is van 12 tot 14 uur en dan 17 uur dicht.

Laatste 2 dagen van mijn vakantie waren ze gemaakt.

Banden voor de glijbanen worden niet afgegeven en niemand daar op let.

Alles ligt vol aan het zwembad en strand.

Dus wil je een fijn plekje dan moet je vroeg je bed uit.

Sommige bedjes aan het zwembad worden niet eens gebruikt door mensen maar liggen wel handdoeken.

Daar word door het hotel niets aan gedaan.

Ben echt geen lastige maar voor dit geld wat ik betaald heb vind ik het niet waard.

Het weer was wel fantastisch en mijn gezelschap ook!

Ik zet deze ervaring neer naar mijn mening en hoe ik het vond.

Gelukkig zijn mensen verschillend en ervaart iedereen het anders.

Dus iedereen moet doen wat je goed voelt en zou het ook op prijs stellen dat iedereen mijn mening respecteert zonder te zeggen dat ik gek ben!

Hele fijne vakantie

Desiree
29-7-2016

Zijn hier nu bijna een week. Dat handoekje leggen om 7 uur ben ik het niet mee eens. Wij gaan vaak pas rond half 10 richting zwembad en er is altijd nog wel plek. Natuurlijk heb je populaire ligplaatsen die wel altijd als eerste vol liggen maar waar heb je dat niet. Kamers worden goed schoongehouden en minibar is elke dag nog bijgevuld. Animatie is voldoende. Ze staan er met veel enthousiasme. Het amfitheater is gevuld met tafels en stoelen zodat dat gezellig oogt. Het eten ja wat in de bakken ligt is vaak wat lauw. Maar dat heb ik ook meegemaakt in delphin imperial en oa Royal holiday palace. Life cooking altijd wel lekker warm. Er is voldoende keus tussen vlees en vis. Alla Carré eten was ook erg lekker. Het hotel heeft een super groot ruim opgezet zwembad met vele voorzieningen. Mij hoor je niet klagen. Prima prijs kwaliteit verhouding.ik ga nog lekker genieten van de laatste 4 dagen

Super fijn hotel

Beertje
27-7-2016

Snap echt niet waar de mensen een onvoldoende vandaan halen het hotel service eten ,echt alles is oke.Wij zijn al 12 x in turkije geweest en zo goed nog nooit .

Voor kinderen zijn ze super vriendelijk en worden ook echt geholpen bij de bar!!

Een zekere aanrader!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016